بازدید 7073
۲

بازداشت فردی که ۲۳۷ کارت بانکی را کپی کرده بود

جانشین پلیس فتا فرماندهی انتظامی همدان از بازداشت فردی خبر داد که با استفاده از دستگاه اسکیمر اطلاعات ۲۳۷ کارت بانکی را کپی کرده بود.
کد خبر: ۱۱۶۸۷۴۶
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۴ 22 March 2023

به گزارش تابناک، رضا زارعی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به شناسایی و بازداشت متهم دستگاه اسکیمرکار در استان همدان اظهار کرد: کارشناسان پلیس فتا در بررسی دستگاه پوز مورد استفاده متهمان مشاهده کردند، این افراد به اطلاعات ٢٣٧ کارت بانکی دسترسی دارند و هر لحظه احتمال برداشت از حساب صاحبان کارت‌ها وجود دارد.

وی گفت: به منظور پیشگیری از برداشت از حساب افراد، تمام مالکین کارت‌های بانکی شناسایی شده و با تک تک آنها تماس گرفته شد و به آنها اعلام شد به قید فوریت نسبت به تغییر رمز اقدام کنند‌.

جانشین پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان همدان افزود: همین امر موجب ناکامی افرادی شد که قصد برداشت و یا انتقال پول از کارت‌های کپی شده را داشتند.

وی گفت: به شهروندان توصیه می‌کنیم وقتی قصد خرید از فروشندگان ناشناس را دارند به هیچ عنوان کارت بانکی و رمز کارت خود در اختیار آنها قرار ندهند و با رعایت نکات ایمنی؛ شخصاً رمز را وارد کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
بانکها باید امنیت کارت را بالا ببرند با ارسال به موقع پیامک هشدار برداشت از کارت چون اخیرا بانکها علارقم دریافت هزینه پیامکی عملکرد قابل قبولی ندارند و برای هرچند تراکنش یک پیامک ارسال میکنند.
برخی از مجازات ها را باید تشدید کرد تا خلافکارها سراغ انها نروند. زندانی کردن خلافکارها راه حل مناسبی نیست و باید حدود الهی در مرود انها اجرا شود. البته مهمتر از همه اینها، افزایش اگاهی مردم در خصوص روش های پیشگیری و مبارزه با جرم است.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر