بازدید 2396

دیدار و گفت‌وگوی اسد با معاون دبیرکل سازمان ملل

بشار اسد رئیس جمهوری سوریه و مارتین گریفیث معاون امور بشردوستانه دبیرکل سازمان ملل و هماهنگ کننده کمک های اضطراری این سازمان روز سه شنبه اقدامات عملی موثر برای بهبود شرایط چالش‌های ناشی از زمین لرزه مخرب اخیر در سوریه را بررسی کردند.
کد خبر: ۱۱۶۸۶۳۷
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۰ 22 March 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از خبرگزاری رسمی سوریه؛ سانا، دو طرف گام ها و رویه های عملی را بررسی کردند که می تواند تأثیر و نتایج مستقیمی در مسیر بهبود شرایط ناشی از پیامدهای فاجعه زلزله در بخش های مختلف داشته باشد.

این گام های عملی در عین حال می تواند در فراهم کردن شرایط مناسب برای بازگشت شمار بیشتری از پناهجویان سوری به شهرها و روستاهایشان سهیم باشد.

دو طرف همچنین تلاش های بین المللی برای حمایت از این اقدامات را بررسی کردند که می تواند به سوری‌ها کمک کند تا بتوانند بر پیامدهای ناشی از جنگ و زلزله غلبه کرده، همچنان که این مسأله می تواند موجب ثبات بیشتر در سوریه شود و بازگشت سوری ها به زندگی و کارشان را فراهم کند.

شمار کشته شدگان زمین لرزه ۷.۸ ریشتری ۱۷ بهمن ماه در جنوب ترکیه و شمال سوریه در این کشور پنج هزار و ۷۱۴ نفر و زخمی ها هفت هزار و ۳۹۶ نفر اعلام شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی