بازدید 6439
۲

برکناری رحمان از کادرفنی تیم ملی بخاطر پیام سیاسی در ناآرامی‌ها

یامین پور با انتشار توییتی از حضور رحمان رضایی در کادرفنی تیم ملی انتقاد کرد. یامین پور در توییت خود، او را به مخالفت با جمهوری اسلامی متهم کرده بود. حالا در پی این اقدام معاون وزیر، موقتا از رحمان خواسته شده در اردوی تیم ملی شرکت نکند تا به این مسئله رسیدگی شود.
کد خبر: ۱۱۶۸۵۵۴
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۰ 21 March 2023

بعداز توییت جنجالی یامین پور معاون امور جوانان وزیر ورزش، احتمال جدایی رحمان رضایی از کادر فنی تیم ملی وجود دارد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ یامین پور معاون اصولگرای وزارت ورزش که با مجری‌گری یک برنامه جنجالی در صداوسیما سر زبان‌ها افتاد و به مواضع تندش شناخته می‌شود، در یک توییت سیاسی ، علیه سوابق چندماه قبل رحمان رضایی دستیار امیر قلعه‌نویی در تیم ملی فوتبال موضع گرفت و انتخاب او را بخاطر اتخاذ رویه علیه نظام جمهوری اسلامی زیر سوال برد.

روز گذشته دستیاران امیر قلعه‌نویی معرفی شدند که در این بین نام رحمان رضایی مدافع اسبق تیم ملی در جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان نیز به چشم می‌خورد. با این حال، شنیده‌ها حاکی از آن است که احتمال جدایی رضایی از تیم ملی وجود دارد و گفته می‌شود ممکن است این مربی دیگر در کادر فنی حضور نداشته باشد.

وحید یامین پور، معاون وزیر ورزش و جوانان با انتشار توییتی از حضور رحمان رضایی در کادرفنی تیم ملی انتقاد کرده بود. یامین پور در توییت خود، رحمان رضایی را به مخالفت با نظام جمهوری اسلامی متهم کرده بود. حالا در پی این اقدام معاون وزیر، موقتا از رحمان رضایی خواسته شده در اردوی تیم ملی شرکت نکند تا به این مسئله رسیدگی شود.

در تصاویری که امروز (دوشنبه) کانال فدراسیون فوتبال از تمرین نوبت صبح تیم ملی فوتبال منتشر کرد، تصویری از رضایی به چشم نمی‌خورد. باید دید این اتفاق رخ می‌دهد و رضایی جدا می‌شود یا خیر.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
دم یامین پور گرم
توییت رحمان رضایی یادمون نرفته که پول مملکت رو میخوره لگدم میزنه
انتظار داشتیم که قلعه نویی نیز برکنار شود بعلت تهمت و لجن پراکنی علیه جمهوری اسلامی
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها