بازدید 17099
سه هزار و دویست و نود و هشتمین بسته ویژه خبری «تابناک»

توضیحات شمخانی درباره چرایی سفر به عراق / احمد خاتمی: تغییر حکمرانی یعنی چه؟ / رییس‌جمهور: نیروهای متخصص ایرانی برای نجات صنعت نفت ونزوئلا به این کشور اعزام شدند / توانگر، نماینده مجلس: ‏دوران کم‌فکری‌ها و تنگ‌نظری‌های صداوسیما پایان یافته / فرماندار مشهد فروشندگان مرغ ۶۳۵۰۰ تومانی را دادگاهی می‌کند

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: سفر عراقچی و خرازی به دمشق برای دیدار با مقامات ارشد سوریه / توضیحات سازمان برنامه و بودجه درباره عدم واریز حقوق فرهنگیان / نماینده مجلس: رییس سازمان برنامه و بودجه باید به خاطر عدم واریز حقوق فرهنگیان عزل شود / محمودوند، نماینده مجلس: خطر جدی کشور سوپرانقلابی‌ها و انقلابی‌نما هستند، نه اپوزیسیون‌ و... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۶۸۵۲۶
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۶ 20 March 2023

«تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیتر‌هایی از حوزه‌های مهم خبری به خصوص سیاسی و اقتصادی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی و اوضاع اقتصادی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

توضیحات شمخانی درباره چرایی سفر به عراق
دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: خوشبختانه سفرهایی که به چین و امارات عربی متحده با دستور رییس جمهور و با اهداف سیاسی، اقتصادی و امنیتی انجام شد، دستاوردهای چشمگیری به دنبال داشته و بر این اساس تصمیم گرفته شد که این روند با سفر به عراق ادامه پیدا کند. او افزود: در جریان این سفر یک روزه و فشرده که به همراه مسئولین بخش های اقتصادی، بانکی، سیاسی و امنیتی کشور انجام شد، ضمن گفت‌وگو با مقامات عالی عراق موفق شدیم به راه حل های مشترک و موثری در خصوص رفع برخی موانع موجود در مسیر همکاری های همه جانبه برسیم. شمخانی با اشاره به توافقاتی که در جریان سفر به امارات پیرامون تسهیل مبادلات تجاری میان دو کشور با استفاده از ارز درهم به عمل آمد، افزود: تعیین سازوکارهای اجرایی جدید برای استفاده از منابع حاصل از مطالبات ایران از عراق برای خرید کالاهای اساسی و رفع مشکلات ارزی تجار ایرانی، گام دیگری بود که در کنار توافقات انجام شده با مقامات اماراتی وضعیت بازار ارز کشور را بهبود خواهد داد.

احمد خاتمی: تغییر حکمرانی یعنی چه؟
سید احمد خاتمی با بیان اینکه آسیب هشتم این است که باید بتوانیم از ادبیات خودی استفاده کنیم نه از ادبیات دیگران، گفت: برخی واژه‌ها برای ما نیست و الفاظ بی معیار است؛ «تغییر حکمرانی» که این روز‌ها خیلی روی آن مانور می‌دهند چه چیزی را می‌خواهند تغییر دهند؟ در قانون اساسی، چهار اصل قابل تغییر نیست؛ «اسلامیت نظام»، «جمهوریت نظام»، «ولایت فقیه»، «مذهب رسمی کشور»؛ تغییر حکمرانی یعنی چه و دنبال چه هستند؟ برخی مردم، مردم می‌کنند و در واقع هدفشان اغتشاشگران است. دشمنان مردم در صحنه‌های انقلاب را نمی‌بینند و منظور از زن زندگی آزادی آنان، عریانی و مبارزه با حجاب است، وگرنه آزادی واقعی و حفظ کرامت شخصیت زن در ایران است. خاتمی با بیان اینکه آسیب بعدی این که محافظه کاری سم جهاد تبیین است، گفت: محافظه کاری یعنی یک جوری حرف بزنیم که کسی بدش نیاید؛ باید حقایق را بگویید حالا دو نفر انتقاد کردند، جواب بدهید و منطقی قانع کنید. یکی از علل پیروزی انقلاب، محافظه کاری نکردن بود؛ محافظه کاری نابجا سم جهاد تبیین است و قرار نیست همه آفرین و باریک الله بگویند.

سفر عراقچی و خرازی به دمشق برای دیدار با مقامات ارشد سوریه
روز گذشته، کمال خرازی رئیس شورای راهبردی روابط خارجی جمهوری اسلامی ایران برای دیدار با مقامات ارشد سوریه وارد دمشق شد. عباس عراقچی در این سفر او را همراهی می کند. کمال خرازی و هیات همراه در فرودگاه دمشق مورد استقبال مهدی سبحانی سفیر ایران در سوریه و همچنین جمعی از مدیران ارشد وزارت خارجه قرار گرفت. کمال خرازی در مدت اقامت خود در دمشق با بشار اسد رئیس جمهور، فیصل مقداد وزیر امور خارجه و عبد الستار السید وزیر اوقاف سوریه دیدار و گفت‌وگو خواهد کرد. قرار است رئیس شورای راهبردی سیاست خارجی روز دوشنبه با حضور جمعی از نخبگان سیاسی، فرهنگی سوریه اجتماعی سوریه در کتابخانه اسد (کتابخانه ملی) شهر دمشق درباره سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران سخنرانی کند.

رحمان رضایی فعلا از کادر فنی تیم ملی کنار گذاشته شد
مربی تیم ملی فوتبال فعلاً از کادر فنی تیم ملی کنار گذاشته شده است. رحمان رضایی یکی از دستیاران معرفی شده از سوی امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان برای فعالیت در تیم ملی فوتبال بود که با توجه به غیبت این مربی در تمرین عصر امروز تیم ملی به نظر می‌رسد، رحمان رضایی از کادر فنی تیم ملی فعلاً کنار گذاشته شده است. تیم ملی روز پنج‌شنبه سوم فروردین ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه در دیداری دوستانه در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم روسیه خواهد رفت.

آموزش و پرورش: حقوق اسفند علی‌الحساب پرداخت می‌شود
وزارت آموزش و پرورش با صدور اطلاعیه‌ای ضمن عذرخواهی از تأخیر پیش آمده در پرداخت حقوق اسفند ماه معلمان، گفت: با توصیه های رئیس جمهور در جلسه روز گذشته هیات دولت، در خصوص پرداخت تفاوت مزایای رتبه بندی معلمان طی روزهای آینده، تصمیم گیری و اقدام خواهد شد. وزارت آموزش و پرورش در اطلاعیه‌ای اعلام کرد، «ضمن تبریک ایام و آرزوی سالی پر خیر و برکت برای همه همکاران فرهنگی گرامی، از تأخیر پیش آمده در پرداخت حقوق اسفند ماه، صمیمانه از همکاران دلسوز و خانواده محترمشان پوزش می طلبیم. خدمتگزاران شما در وزارت آموزش و پرورش در یک سال گذشته برای دفاع از حقوق همکاران و اجرای کامل قانون رتبه بندی به عنوان یکی از ارکان مقرر در سند تحول بنیادین از هیچ تلاشی فرو گذاری نکرده‌اند.

توانگر، نماینده مجلس: ‏دوران کم‌فکری‌ها و تنگ‌نظری‌های صداوسیما پایان یافته
مجتبی توانگر، نماینده تهران در مجلس در مطلبی در صفحه توییتر خود، با اشاره به تایید مصوبات مجلس در بودجه ۱۴۰۲ و ابلاغ آن، نوشت: «مجلس و شورای‌نگهبان صلاحیت انحصاری صداوسیما (⁧ساترا⁩) و زیاده‌خواهی آن برای فشار بر حوزه صوت و تصویر فراگیر را از قانون بودجه ۱۴۰۲ حذف کردند؛ یعنی دیگر صداوسیما هیچ دستاویز و بهانه‌ای برای انحصارگرایی و فشار بر VODها ندارد. ‏مجلس هم پس از قوه‌مجریه (نامه ⁧فیلترینگ⁩ رییس صداوسیما و رد آن از سوی رییس‌جمهور) و قوه‌قضاییه (منع تعقیب و رد شکایت صدا و سیما از یکی از VODها) دست رد بر درخواست‌های عجولانه و فراتر از قانون صداوسیما(و نهاد غیرقانونی ساترا) زد. ‏بهتر است این سازمان این واقعیت را درک کند که پیش از هر اقدامی صوت و تصویر فراگیر اولاً باید دقیق تعریف شود. ‏ثانیا (همانطور که در جلسات رفع اختلاف با وزارت ارشاد توافق ⁧اولیه⁩ شده است) حوزه‌ای انحصاری و در اختیار صداوسیما نیست، لذا توسل به راه‌هایی برای دور زدن توافق و قانون، این سازمان را به مقصد نمی‌رساند، بلکه تنها راه تعامل را دورتر می‌کند. ‏دوران بی‌قانونی‌ها، کم‌فکری‌ها و تنگ‌نظری‌های صداوسیما پایان یافته است. باید عصر انقلاب صنعتی‌ چهارم⁩ و تحولات ⁧دیجیتال⁩ را درک کرده و به آزادی‌های قانونی و اجتماعی مردم احترام بگذاریم.»

توضیحات سازمان برنامه و بودجه درباره عدم واریز حقوق فرهنگیان
 مسئولان معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش تا این لحظه درباره دلایل این موضوع و مشکلات احتمالی پاسخگو نبوده‌اند. با این حال، علی احمدی؛ معاون امور علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه درباره علت تاخیر در پرداخت حقوق اسفند ماه فرهنگیان گفت: آموزش و پرورش هنوز لیست حقوق را بارگذاری نکرده است؛ البته پول در خزانه وجود دارد، اما برای مبالغ بالاتر طبق قانون نمی‌توان کاری کرد. وی با اشاره به اینکه امروز حقوق اسفند ماه پرداخت می‌شود، گفت: مشکل قانونی این است که آموزش و پرورش بالاتر از سقف قانون بودجه سال ۱۴۰۱ درخواست دارد که خزانه نمی‌تواند اقدام کند!  احمدی درباره پرداخت معوقات رتبه بندی بیان کرد: اگر مشکل قانونی حل شود می‌توانند معوقات رتبه‌بندی را پرداخت کنند.

نامه مقتدایی، نماینده مجلس به رئیسی: رئیس سازمان برنامه و وزیر آموزش و پرورش را عزل کنید
یک نماینده مجلس شورای اسلامی از رئیس‌جمهور خواست نسبت به عزل رئیس سازمان برنامه و بودجه و وزیر آموزش و پرورش اقدام کند. متن نامه عباس مقتدایی به سید ابراهیم رئیسی به شرح زیر است: در چند روز گذشته کاملا مشهود بود که ناهماهاهنگی و گروکشی و عدم توان برای به تفاهم رسیدن میان وزارت آموزش و پرورش و سازمان برنامه بودجه کشور مشهود است. اینجانب در راستای احقاق حقوق فرهنگیان که جنابعالی نیز همواره بر آن تاکید داشته اید طی نامه ای از مسئولان دو نهاد یاد شده خواسته بودم تا فرصت از دست نرود و این گونه سرمایه اجتماعی دولت جنابعالی را بر باد ندهند. اکنون که به مفاد آن نامه توجه لازم نشد، به نمایندگی از ملت ایران از جنابعالی که خود منتخب ملتید و لحظه به لحظه برای حفظ و تقویت سرمایه اجتماعی نظام اسلامی کوشا و دغدغه‌مند بوده‌اید، بر اساس ملاحظات چند بعدی و در جهت کاهش از درد و آلام قشر فرهنگی و پرتلاش همکار وزارت آموزش و پرورش از سر خیرخواهی تقاضامندم در جهت نشان دادن رویکرد اقتدارآمیز دولت سیزدهم برای حل مشکلات و تنبیه مقصرانی که ولو خدمات خوبی هم داشته‌اند، نسبت به عزل رییس سازمان برنامه و بودجه و معاونان و کارشناسانی که اینگونه تکدر خاطر در میان قشر فرهنگی ایجاد کرده‌اند و همچنین عزل وزیر آموزش و پرورش که نتوانسته است امکان بهنگام پرداخت‌های مقرر برای فرهنگیان را فراهم آورد، اقدام نمایید.

نماینده مجلس: هنوز، حقوق فرهنگیان پرداخت نشده / وزیر آموزش و پرورش، امروز یا حقوق آنان را از دولت بگیرد یا استعفا بدهد
کوچکی‌نژاد گفت: هنوز حقوق فرهنگیان پرداخت نشده است و دولت وعده داده بود که در بحث رتبه‌بندی هم معوقات و هم رتبه‌بندی سال ۱۴۰۱ معلمان را پرداخت کند اما متاسفانه علیرغم اینکه همه دستگاه‌ها تا الان پرداختی به کارکنان خود داشتند، هنوز حقوق معلمان پرداخت نشده است. جبار کوچکی‌نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به عدم پرداخت حقوق فرهنگیان تا امروز ۲۹ اسفند که آخرین روز سال ۱۴۰۱ است، گفت: با توجه به اینکه به آخرین روز سال رسیدیم و سال دارد تمام می‌شود، هنوز حقوق فرهنگیان پرداخت نشده است و دولت وعده داده بود که در بحث رتبه‌بندی هم معوقات و هم رتبه‌بندی سال ۱۴۰۱ معلمان را پرداخت کند اما متاسفانه علیرغم اینکه همه دستگاه‌ها تا الان پرداختی به کارکنان خود داشتند، هنوز حقوق معلمان پرداخت نشده است. وی ادامه داد: این یعنی هم رتبه‌بندی را به کام فرهنگیان تلخ کردند، این نوع رفتار و عملکرد دولت، واقعا فرهنگیان را عصبی کرده است. متاسفانه دولت برخلاف شعاری که می‌دهد و حرفی که مطرح می‌کند، عمل کرده و در عمل یک مسیر متضاد با آن حرف و وعده را در پیش می‌گیرد. عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تاکید کرد: به اعتقاد من، وزیر آموزش و پرورش امروز باید به هیات دولت برود و یا حقوق فرهنگیان را بگیرد یا استعفاء خود را تقدیم رئیس‌جمهور کند.

نماینده مجلس: رییس سازمان برنامه و بودجه باید به خاطر عدم واریز حقوق فرهنگیان عزل شود
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: رییس سازمان برنامه و بودجه باید به دلیل واریز نکردن حقوق فرهنگیان عزل شود.  عبدالحسین روح الامینی نجف آبادی از عدم پرداخت حقوق فرهنگیان انتقاد کرد و گفت: عدم پرداخت این قشر تا ۲۹ اسفند بهت آور و شوکه کننده است. رییس جمهور باید به این موضوع ورود کند. وی با تاکید بر اینکه رییس سازمان برنامه و بودجه باید به خاطر عدم واریز حقوق فرهنگیان عزل شود، افزود: به طور حتم با افراد خاطی باید برخورد جدی شود، زیرا چنین حرکت و اقدامی باور پذیر نیست، نبوده و نخواهد بود. مجلس مصوبات این کار را به زودی به نهاد‌های نظارتی معرفی و پاسخگو خواهد کرد.  عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس یادآور شد: این اقدام اگر خائنانه نباشد، قطعا کارشکنی در مسیر دولت برای تولید نارضایتی است و جای هیچ توجیحی در هیچ سطحی وجود ندارد و رییس جمهور باید شخصا به این موضوع ورود کرده و برخورد جدی و عبرت آموز انجام دهد.

پزشکیان: چه کسانی از دیوار سفارت عربستان بالا رفتند و سفارت را آتش زدند؟ همین روزنامه‌ها و افرادی که الان می‌گویند این توافق دستاورد است
مسعود پزشکیان، نماینده مردم تبریز در پاسخ به این که «اخیرا توافقی با عربستان انجام شد و بازتاب فراوانی داشت، آیا این گامی برای حل برخی منازعات محسوب نمی‌شود؟» عنوان کرد: خب این توافق یک قدم است، چه کسانی از دیوار سفارت عربستان بالا رفتند و سفارت را آتش زدند؟ همین روزنامه‌ها و افرادی که الان می‌گویند این توافق دستاورد است که من هم معقتدم دستاورد است، آقای رئیسی کار خوبی کرد؛ اما همین آدم‌ها بودند که از دیوار بالا رفتند و آتش زدند و این مصیبت و هزینه را بر کشور و بر مردم تحمیل کردند؛ حالا با یک توافق خوشحالی می‌کنند. پزشکیان خاطرنشان کرد: ما باید با همه کشورهای مسلمان برادر باشیم، حدیث می‌گوید: «المسلم أخو المسلم لا یظلمه» مسلمانان با هم برادرند، همه ید واحدی هستند در مقابل دشمن، ما با مسلمان‌ها یک چنین وحدت و انسجامی نداریم؛ با دنیا هم که دیگر بماند. این مشکلی است که داریم و باید این دو مساله را حل کنیم؛ اگر حل نکنیم نخواهیم توانست به سمت ارتقا و بهبود سرمایه‌ اجتماعی حرکت کنیم.

فرماندار مشهد فروشندگان مرغ ۶۳۵۰۰ تومانی را دادگاهی می‌کند
ویدئویی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که در آن محسن داوری، فرماندار مشهد در یک بازدید میدانی از بازار مشهد به یک توزیع کننده مرغ می‌گوید: فردا اگر فردا مرغ ۶۳هزار۵۰۰تومان باشد همه را به دادگاه می‌برم.

عضو شورای شهر مشهد تعلیق شد
رییس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: هاشمی دائمی، عضو این شورا با دستور مقام قضایی تعلیق شد. حسن موحدیان افزود: نامه‌ای از دادستانی مبنی بر صدور کیفرخواست هاشم دائمی به شورا ارسال شده است. وی اضافه کرد: طبق این نامه این عضو شورا تعلیق و طبق قانون تا دو ماه برای رفع تعلیق وی فرصت داریم. رییس شورای اسلامی شهر مشهد افزود: پس از دو ماه در صورت عدم رفع تعلیق، موضوع برای تعیین تکلیف به شورای حل اختلاف استان خراسان رضوی برای معرفی فرد جایگزین اعلام خواهد شد. هاشم دائمی عضو شورای اسلامی شهر مشهد پنجم آبان ماه امسال بازداشت و پس از مدتی به قید وثیقه آزاد شد. طبق اعلام رییس شورای شهر مشهد کیفرخواست وی صادر شده است؛ اما توضیح بیشتری در مورد این پرونده اعلام نشد. گفته می شود موضوع مربوط به یک پرونده قدیمی پیش از عضویت وی در شورای شهر مشهد بوده است.

رئیس پلیس راهور: آمار تصادف‌ها بسیار نگران کننده است
سردار سید کمال هادیانفر رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از ثبت بیش از ۱۳۰ میلیون تردد از زمان شروع طرح نوروزی پلیس تا کنون خبر داد. وی با بیان اینکه متاسفانه ۲۲۸ تن در تصادفات رانندگی در پنج روز اخیر جان خود را از دست داده‌اند، گفت:‌ آمار تصادف‌ها بسیار نگران کننده است.

محمودوند،نماینده مجلس: خطر جدی کشور سوپرانقلابی‌ها و انقلابی‌نما هستند، نه اپوزیسیون‌
مرتضی محمودوند درباره این‌که با توجه به گلایه‌های مردم درباره نحوه اداره کشور چقدر ضرورت دارد در سال آینده شاهد یک حکمرانی خوب باشیم، گفت: در قرآن آمده خداوند دشمنان ما را از احمق‌ها آفریده است، من نمی‌خواهم توهین کنم به هیچ شخصی؛ حتی افرادی که خارج از کشور بیرق دشمنی برداشته‌اند، خیر قصد توهین ندارم. حقیقت امر این است که این‌ها برای این کار نیستند. وی افزود: چه اشخاصی این خطر و تهدید جدی را تقویت می‌کنند؟ همان فرصت‌طلب‌ها و جریان نفوذ که رهبر انقلاب بارها تذکر دادند. انقلابی‌نماها، سوپر انقلابی‌نماها. ما داریم کسانی که به اسم انقلابی آمدند یک جایگاه سیاسی ایجاد کردند بعد که تحقیق می‌کنیم می‌بینیم یک روز جبهه ندارند، در هیچ بحرانی نبودند و این همان جریان نفوذ است که رهبر انقلاب بی پرده و بی پروا در تمام سخنرانی‌ها در خصوص آنها تذکر می‌دهند. خطر جدی اینجاست نه اپوزیسیون، گروهک، فلان دسته و NGO که مردم توجهی به آنها ندارند، حقیقتا این‌گونه نیست. ما باید در داخل مشکل را حل کنیم.

یک مقام مسئول: باید مسکن اقتصادی بسازیم نه مسکن ارزان‌قیمت
مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های عمرانی شهر تهران با بیان اینکه شهرداری امکانات خوبی در تأمین زمین، عوارض و پروانه‌ها دارد، گفت: اکنون در مرحله معرفی زمین‌ها و حجم اراضی برای ساخت مسکن هستیم تا با نگاه واقع‌گرایانه در هزینه‌های تولید، اقدام به ساخت مسکن موردنیاز قشرهای آسیب‌پذیر کنیم. وی خاطرنشان کرد: باید مسکن اقتصادی بسازیم نه مسکن ارزان‌قیمت، چراکه مسکن ارزان این شائبه را ایجاد می‌کند که کیفیت را فدای کمیت کنیم ما باید شان و منزلت شهروند ایرانی را در مسکن حمایتی به بهترین شکل ممکن حفظ کنیم. باقرپور تأکید کرد: سرمایه‌گذاری خارجی و به خصوص چین در این حوزه فرصت‌هایی را برای کشورمان به همراه خواهد داشت، چینی‌ها با بهره‌مندی از فناوری‌های نوین پیشرو در عرصه صنعتی‌سازی ساختمان هستند. این مهندسان با هزینه‌ای کمتر از مدل‌های سنتی، این نوع ساخت‌وسازها را انجام می‌دهد؛ از این‌ روی، باید هوشمندانه در این تعامل برخورد کنیم و این فناوری را به دست آورده و از توان نیروی کار کشور خودمان در این فرایند استفاده کنیم.

جزئیات عرضه دلار حواله ای در آخرین روز کاری سال
مجموع عرضه ارز به صورت حواله در سامانه نیما و مرکز مبادله ارز و طلای ایران روز گذشته (یکشنبه) معادل ۲۵۷ میلیون دلار و مجموع ارز معامله شده به صورت حواله معادل ۱۱۴ میلیون دلار بود. همچنین مجموع معاملات روز شنبه۲۷ اسفند به صورت حواله، ۲۷۳ میلیون دلار بوده است.

وزارت صمت: افزایش ۵۰ درصدی تولید خودرو نسبت به دولت محبوب اصلاح‌طلبان
وزارت صمت در واکنش به مطلب یک رسانه، که ادعا شده وزیر صمت در آخرین روز سال هیچ توضیحی نداد که چرا موفق نشد سه وعده مهم خود را محقق کند. تولید یک میلیون و ۴۰۰ هزار خودرو در سال، حذف روش قرعه‌کشی، تثبیت قیمت خودرو و واردات خودرو سه وعده وزیر صمت بود که به هیچ‌کدام از آن‌ها عمل نشد، نوشت: جهت اطلاع رسانه‌های اصلاح‌طلب و حامیان دوآتشه دولت قبل، اتفاقاً وزارت صمت دولت سیزدهم در حوزه تولید خودرو عملکرد درخشانی داشته و کارنامه فاجعه‌بار دولت گذشته را جبران کرده است. در یازده ماهه نخست سال ۱۴۰۱ حدود یک میلیون و ۱۲۶ هزار دستگاه انواع خودرو در کشور تولیدشده که نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۰ حدود ۲۵ درصد افزایش را نشان می‌دهد؛ بنابراین، فرضیه نویسندگان مطلب مذکور که ادعا کرده‌اند تا پایان سال ۱۴۰۱ و با احتساب تولیدات ماه اسفند نیز کل تولید خودرو در کشور به یک میلیون دستگاه نمی‌رسد نشانه شتابزدگی آن‌ها در تنظیم این مطلب یا بی‌اطلاعی از واقعیات است، چون در بهمن‌ماه تولیدات خودروی کشور در سال جاری از یک میلیون دستگاه عبور کرد و حامیان اصلاح‌طلب شرکت بهمن، در خواب بودند. ضمناً پس از پنج سال دوباره تولید سالانه خودرو در کشور از یک میلیون دستگاه فراتر رفت، در حالی که در دولت گذشته حتی به ۷۰۰ هزار دستگاه هم سقوط کرده بود. تولید خودرو در سال ۱۴۰۱ که برنامه‌های آقای فاطمی امین تا حد زیادی به ثمر نشست نزدیک، به ۵۰ درصد بیشتر از رقم تولید سال ۱۳۹۸ در دولت گذشته و محبوب اصلاح‌طلبان بوده است. اگر روند دولت گذشته که مورد حمایت منتقدان آقای فاطمی هستند ادامه می‌یافت که تولید خودروی کشور به نصف رقم سال جاری هم نمی‌رسید. /منبع: شاتا

افزایش ۲۷ درصدی حداقل حقوق کارگران
سیصدو چهاردهمین جلسه شورای عالی کار با حضور شرکای اجتماعی بعد از هشت ساعت مذاکرات سه جانبه به نتیجه رسید و حداقل حقوق کارگران با ۲۷ درصد افزایش همراه شد. سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بعد از این جلسه، اظهار داشت: حداقل دریافتی کارگران با بعد خانوار ۳/۳ نفر از مبلغ ۶ میلیون و ۴۳۳ هزار و ۱۱۷ تومان به ۸ میلیون و ۲۰۸ هزار و ۳۰۰ تومان با میانگین رشد ۲۷ درصد افزایش یافت. وی افزود: سایر سطوح ۲۱ درصد افزایش می‌یابد. وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: اقلام مصرفی کارگری و کمک هزینه مسکن به گونه‌ای افزایش یافت که حداقل دریافتی کارگران با افزایش یک میلیون و ۷۷۵ هزار و ۲۴۳ تومان همراه شد.

زمان شارژ سهمیه بنزینِ فروردین‌‌
شصت لیتر سهمیه بنزین فروردین‌ خودروهای شخصی بدون تغییر، ساعت صفر بامداد سه‌شنبه اول فروردین‌ در کارت‌های هوشمند سوخت شخصی شارژ می‌شود.

رییس‌جمهور: نیروهای متخصص ایرانی برای نجات صنعت نفت ونزوئلا به این کشور اعزام شدند
رئیسی در مراسم افتتاح فاز ۲ پالایشگاه آبادان، با بیان این‌که «افتتاح طرح پتروپالایشگاهی آبادان برای مردم پیام امیدواری به همراه دارد»، تاکید کرد: افتتاح این طرح به کسانی که روزگاری صنعت نفت کشورمان را ترک کردند و مدام می‌گفتند که ایران در اداره و توسعه صنعت نفت خود دچار وقفه می‌شود، پیام مهم «ما می‌توانیم» را مخابره کرده است. وی با اشاره به سخنان وزیر نفت درباره احداث پالایشگاه فراسرزمینی جمهوری اسلامی ایران در کشور ونزویلا گفت: نیروهای متخصص ایرانی برای نجات صنعت نفت ونزوئلا به این کشور اعزام شدند و این نشان می‌دهد، صنعت نفت کشورمان قابلیت صادرات خدمات فنی و اعزام نیروهای کارآمد و اثرگذار به کشورهای نفت خیز دنیا را دارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴۲
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۸۳
معلمی شغل انبیاس
انبیا برای شغلشون طلب حقوق نمیکردن و فی سبیل الله کار میکردن .
تازه ۳ ماه تابستون هم تعطیل نبودن .و همیشه شب و روز کار میکردن
من نمیدونم این معلما چرا هِی حقوق حقوق میکنن !!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۱
انبیاء پول آب و برق و گاز و عوارض و ۹٪ مالیات برا ارزش افزوده نمیدادن
شاکری
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۱
قشنگ معلومه معلم نداشتی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۱
برو دکتر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۱
مملکتداری با چرتکه و دفتر ودستک قجری و تجارت به شیوه صدر اسلام با ممالک دیگر در سال 2023 جواب نمی ده
شما هم برو دستمزد امروزت از همون کسی که از صبح تا الان
ماموریت کپی این کامنت را در صدتا َسایت بهت داده بگیر.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۱
خطاب به 19:34
خب برو بگو مأموریت انجام شد تا عیدی
بهت بدن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۱
روحانيون هم جزو دسته معلمان به حساب ميان، اين درخواست رو از اونا هم داري؟
235
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۱
انبیا در روزگار خودشون ثروتمندترین آدمها بودند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۱
خجالت آور است اعلام چنین نشریه ای حتی قصد نویسنده مزاح باشد
آقای عزیز( چون هیچ خانمی امکان ندارد اینقدر…. باشد)
وقتی تمامی معممین که خودشان را از انبیا میداند ونه تنها در تابستان بلکه تمامی سال بدون مسئولیت تعطیل هستند
شما که احتمالا باید در حوزه درس خوانده باشی بخودتان اجازه چنین بی احتمالی میکنید مطمئن هستم اگر فرزند مدرسه رو داشته باشی حتی فرزندت حاضر نیست برپیت نگاه کند
محمدرضا بهشتی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۱
ای ناشناس اگر معلم داشتی این حرف را نمی زدی معلمان زحمتش کش و فداکار شیره جانشان را نثار شاگردانشان کرده اند و من متاسفانه خاطره بدی از دوران دانش آموزی دارم معلم عزیزم در پای تخته سیاه ایستاده سکته کردند و رفتند روحش شاد هیچوقت ذهن بیمارت را برای دیگران بازگو نکن زشت است به خدا
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۱
معلمان باید بالاترین میزان دریافتی را داشته باشند، زیرا بزرگ ترین مسٸولیت را که انسان سازی است به عهده دارند
ربنا
| Brazil |
۱۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۱
آقای خاتمی پشیمون هستم که اولین انتخابات زندگیم به تو رأی دادم . مهم نیست که ناراحت بشی چون من محافظه کار نیستم و در هر مکانی راحت میگم چه چیزی را دوست دارم و از چه چیزی به خاطر ناکارآمد بودن بدم میاد .
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۱
الان تو رایگان کار می کنی؟
علی
| France |
۱۶:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۱
متأسفانه معلمین فقط دنبال حقوق و مزایا و رتبه و مقام هستند همیشه هم تعطیل بوده و در تفریح و کارهای شخصی هستند دانش آموزان را ول کردند و والدین به دانش آموزان درس میدن
در جواب مسئولان صمت،بنده مایلم به دوران فلاکت بار روحانی برگردم،قیمت دلار و ماشین و طلا و....به همون قیمت باشه،دو سال از دوران ریاست جمهوریتان گذشت و هنوز با پررویی که فقط در خودتان دیدم،دولت قبل را مقصر میدونید؟؟؟؟!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۱
کلید ساز از ۶ کلاسه بدتر
شیش کلاسه از کلیدساز بدتر
هاله نور از هر دوی اینا بدتر
معلما ۲ ماه دیگه ؛ ۳ ماه تعطیلن .
الان هم که ۲ هفته است که تعطیلن و رفتن شمال .
سر کلاس درس هم به جای اینکه با دانش آموزا مرتب سرود سلام فرمانده رو بخونن ؛ با بزن و برقص آهنگ گنگستر شهر آمِل رو میخونن .
اینا حقوق میخوان چی کار ؟
پاسخ ها
هادی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۱
حقوق می خواهند تا افراد جاها را به عالم تبدیل کنند، افرادی که هر حرفی نمی زنند و در جای خود حرف می زنند!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۱
داداش پول نداریم بریم شمال این پانزده روز تعطیلی و سه ماه تعطیلی میرم اسنپ که بتونم جبران این پول ندادن ها بشه من هنوز اضافه کار خرداد اردیبهشت ۱۴۰۱ رو نگرفتم
ناشناس
| Romania |
۰۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۱
معلومه که فقط سر کلاس های قرائتی نشستی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۱
معلومه نه سر از اقتصاد در مياري نه معني دخل و خروج رو ميدوني نه ميدوني تورم چيه
در ضمن در مورد اثر بخشي شيوه آموزشي اون معلمي كه دربارش نوشتي هم هيچي نميدوني
252
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۱
خیلی کاربردی. بیا یک روز برو کلاس به بچها هم نمی‌خواد چیز یاد بدی . فقط ساکتشون کن. ببینم می تونی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۱
تعطیلی 3 ماهه در همه دنیا هست.این ابلهانه ترین چرت و پرتی است که از فکر و زبان درمیاد!!
اورین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۱
معلمین گرامی لطفا از این کامنت های مورد دار ناداحت نشوید احتمالا این دو کامنت را یک شخص مغرض نوشته است از لایک ها مشخص است جامعه چقدر به شما احترام می گذارد
ناشناس
| Germany |
۱۶:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۱
كه تعطيل هستند فقط سالي چند بار بايد مردم كتك بزنند
فرماندار مشهد در یک بازدید میدانی از بازار مشهد به یک توزیع کننده مرغ می‌گوید: فردا اگر فردا مرغ ۶۳هزار۵۰۰تومان باشد همه را به دادگاه می‌برم!

پ.ن- ما که در تبریز مرغ را 71000 تومان می خریم. ظاهرا مشهد وضعیت بهتری دارد!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۱
اين بازديدها بيشتر جنيه تبليغاتي داره وگر نه من مرغ رو 68500 خريدم هيچكس هم نميگه چرا؟
وزیر آموزش و پرورش فعلی تا ۲ سال پیش که یه دفعه معلوم نیست از کجا تحمیل شد به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ؛ راست راست بی کار میچرخید توی دانشگاه و شغل مشخصی هم نداشت و کسی هم تحویلش نمی گرفت
ما نفهمیدیم پارتی این کی بود که یه دفعه با مدرک لیسانس گردشگری شد وزیر !!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۱
این پارتی اش ؛ پارتی بوده
و الا الان باید راهنمای تور گردشگری توی بیابونای کویر بود
علی
| France |
۰۹:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۱
این وزیر یک فرد بیسواد و ناتوان است که بطور ویژه برای اینکار منصوب شده تا فقط مجری دست عوامل بالاتر باشد
فقط بیانیه وزارت صمت و سطح درک مسئولین لین کشور از مباحث حزبی و جناحی . فقط تصور کنید مثلا در دوره روحانی یک وزارت خانه چنین بی پرده و عیان با ادبیات جناحی از دولت قبل انتقاد می کرد .حتی قابل تصور هم نیست. کاهش سطح درک مدیران کشور دیدنی است
کاش این حرفی را که پزشکیان زده را جواب می دادند؟
همون روزنامه ها و همون افراد که الان میگن دستاورد هست
برا خود یوسف نوری هم امروز حقوق اش رو بصورت علی الحساب واریز کردن ؟؟!!
نوری چه میدونه آموزش و پرورش یعنی چی !
فرماندار مشهد بیاید از فرماندار تبریز مسامحه و مماشات را یاد بگیرد مرغ ۷۴ تومن هیت و کسی دادگاهی نمی شود البته باتوجه به جمعیت دوبرابر شده مشهد در ایام عید
سال راباخبرخوش رئیس محترم جمهوربرای ونزوئلا ئی ها دال براینکه کارشناسان ایرانی برای نجات صنعت نفت ونزوئلا به آنکظوررفته اندبپایان میرسانیم به امیدآنکه براساس ضرب المثل چراغی که به خانه رواست بمسجدخرامست امیدواریم درسال نوکارشناسان ایرانی برای نجات صنعت نفت خودمان هم اقدام کنندوسازندگان مسکن ایرانی هم پس ازاتمام کارشان درکشورهای دیکر بجای چینی های سرهم بندکار قبول زحمت کنند درکشورخودشان‌ برایمان خانه بسازند ما عطای مسکن سازی چینی هارابه لقایش میبخشیم چون پروژه بزرگراه تهران شمال چینی هارافراموش نکرده ایم درضمن کارهاووتولیدات چینی ها مثل خودچینی شکنند وبه موئی بنداست یادش بخیرقبلاًهمه ظرف وظروف چینی بودوشکننده حالاملانین ونشکن شده
عامل اصلي تصادفات جاده اي بعد از كيفيت بسيار نامناسب خودروها، خود سازمان صدا و سيما ميباشد كه مردم را تشوىق و ترغيب به سفر ميكند و ميخواهد بگويد وضع مردم خوبست و از نظر اقتصادي مردم مشكلي ندارند و اينگونه مردم به كشتن ميدهد كه واقعا جاي بسي تاسف دارد.
برادر حراستی و تعلیق!!! چرا؟
خیلی عجیبه،امروز کسی در مورد حجاب حرفی نزده؟؟!!
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۱
آخه دیروز روز صحبت از حجاب بود نه امروز !!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۱
امروز روز کوبیدن معلمان بود
وای به حال کشوری که در آن معلم به زیر کشیده شود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۱
باز نزدیک انتخابات یا یک راهپیمایی چیزی بشه همه دختران این سرزمین حساب میشن چه کم حجاب چه بی‌حجاب چه باحجاب دیگه زن هرزه و بدکاره نیستن چند تا عکس هم کنار هم بیحجاب و باحجاب میندازندومیگن همه مدافع ارمانهای انقلاب هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۱
معلومه خانمی...مشکلت اینه میخای برهنه باشی یا مورد توجه باشی
در این بسته خبری از شاهکار سال وزیر بی کفایت آموزش و پرورش در روز آخر سال و واریزهای
500هزار تومانی و 1 میلیون تومانی به عنوان حقوق اسفندماه معلمان نیست.
ژست نمایندگان ما را کشت. لامصب آخر خشنود هستند
آقای احمد خاتمی حکمرانی جدید یعنی اینکه کسانی که تریبون دارند و حرفی میزنند که مردم را عصبانی کنند نداشته باشیم
در مبلغ واریزی معلمان چند نکته تعجب برانگیزی.
1- همیشه واریزی بصورت پایا بود. این مبلغ معلوم نیست از کجا آمده.
2-می گویند مشکل نرم افزاری بوده، چرا این خطای نرم افزاری برای همه ی معلمان کاهشی بوده چرا یک خطای افزایشی هم نداشته.
3-می گویند مالیات چیزهایی کسر شده که قرار است در آینده پرداخت بشه. این باید حضرت عزرائیل توجیه کنه و الا توجیه پذیر نیست.
3- اگر مشکل نقدینگی بوده چرا برای سایر ادارات چنین مشکلی نیست.
4- برخی از مسوولیت تعمدا باعث نارضایتی قشر وسیع فرهنگی شده آمد. باید شناسایی و بازخواست شوند.
دولتی که پول نداره حقوق معلم کشور رو پرداخت کنه و دلار رو به ۶۰ هزار میرسونه باید برکنار بشه ؟ تا این دولت هست کشور آرامشی نخواهد داشت ،
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۱
درست صحبت کن راجع به دولت سوپر انقلابی میدانی مقاومتی جهادی استشهادی ناهار خورده
نوری بی کفایت نباید بعد از تعطیلات وزیر باشه ، یا میرکاظمی باید اخراج بشه از سازمان برنامه و بودجه یا توری استعفا بده ؟؟
الحق که باید رییسی به نوری مدال افتخار بده که ۱۸ ماه تونست به معلمان دروغ تحویل یده ؟؟ الکی نبوده که تو جلسه هیئت دولت بعنوان قانع ترین وزیر معرفی شده و ۱۵۰ سکه دریافت میکنه و نشان ملی لیاقت از ابراهیم میگیره
چرا احمد خاتمی و علم الهدی از دلار 50 تومنی بدبختی چیزی نمیگن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۱
جنابعالی حاضری بر ضد منافعت حرف بزنی؟!
همش اخبار سیاهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
آقای خاتمی جملشون ناقص بیان شده.
نقل قول از ایشون اینه که “ حقایق را بگویید حالا ۲ نفر انتقاد کردند، جواب بدهید و منطقی قانع کنید“
اونی که بر حسب روال عادی انتظار میرفت بیان کنند این بود که “ حقایق را بگویید حالا ۲ نفر انتقاد کردند غلط کردند که انتقاد کردن”
از دولت ريسي بيشتر از اين انتظار نميره،كه حقوق قشر معلم زحمت كشترين قشر يه ساعت پيش واريز كردن
جناب احمد خاتمی طاهرا در این مملکت زندگی نمیکنند و بیشتر در رویا و خواب هستند !!!!

____________

دولت رئیسی که صعیف ترین دولت صد ساله گذشته است ولی وزیر آموزش و پرورش و رییس برنامه و بودجه اش دیگر از همه وزرا ضعیف تر نالایق تر هستند

__________

پارکینگ شهرداری تهران در تجریش خ باهنر پارسال هزار تومان بود و ۳ دستگاه اسانسور هم سالم و ۹ نفر نگهبان در تمام طبقات کار میکردند
امسال شده ده هزار تومان و ماههاست که دو و یا هر سه اسانسورش خراب است و هیچ نگهبانی هم در ۷ طبقه و بام ان وجود ندارند !!!!
زاکانی واقعا دارد در تهران چکار میکند ؟ که اکثر پله های برقی مترو و پلهای عابر و پارکینگها خراب هستند و کرایه ها تا ده برابر افزایش یافته !!!!

زاکانی خراب کردی و ثابت کردی که اینکاره نیستی و استعفا بدهید و عذر خواهی کنید
یک ساعت شده شبکه خبر بحث حقوق تاخیر شده فرهنگیان رو زیر نویس کرده واقعا ننگ صدا و سیمای میلی ،
آقای خاتمی یک اشکال بزرگ وجود دارد و آن هم این است که در این مملکت منتخب به جای پاسخگوئی انتخاب کننده را زیر سوال می برد .
آقای خاتمی قانون اساسی هیچ کشوری کلام پروردگار نیست . این قوانین نوشته عده ای است که قانون را برای زمان خود نوشته اند. چنین قوانینی به راحتی می تواند تغییر کند. حتما سال 58 را به خاطر دارید که چگونه به خواست جوانان آن زمان قانون اساسی تغییر کرد.
هنوز حقوق فرهنگيان پرداخت نشده ( ١ ) !!
----------------
حقوق اسفند ماه فرهنگيان ؟ ... عجب ! ... البته از قديم و نديم گفته اند : « هر چي سنگه براي پاي لنگه » ! اما خب ! حتماً جبران خواهد شد ! ... كي برادر جبران خواهد شد ؟
-- حدود ٤٣ روز ديگر !
-- حالا چرا ٤٣ روز ديگر ؟
-- خب معلومه ... براي اينكه اون موقع « روز معلم » است و « هفته بزرگداشت مقام معلم » ...و در آن روز است كه حتما مسئولين مربوطه از خجالت معلمان و فرهنگيان در خواهند آمد و كاري خواهند كرد كارستان ! و كارستان عبارت از آن خواهد بود كه در آن روز و در آن هفته ان قدر در مقام معلم شعار بدهند ، آن قدر در منزلت و شأن معلم داد سخن بدهند و آن قدر از مقام والاي معلم مدح و ثنا نمايند كه حتما و حتماً گوش فلك كر خواهد شد و مسلماً اين تجليل و تحسبن از مقام معلم به آسمان هفتم و فلك الافلاك خواهد رسيد و بدين ترتيب جبران مافات خواهد شد !! شك نكنيد ! كافيست ٤٣ روز ديگر صبر نماييد تا به عرايض بنده يقين پيدا كنيد !اما افسوس و صد افسوس كه شاعر فرموده : « دو صد گفته چون نيم كردار نيست » ! و نيز از قديم و نديم گفته اند كه : « حرف زدن و شعار دادن كه خرجي ندارد » ! بله ؟ ... پس تا ٤٣ روز ديگر !
-----------------------------------
هنوز حقوق فرهنگيان پرداخت نشده ( ٢ )
--------------------
مسلمه كه « حقوق » فرهنگيان پرداخت نشده ! ...بنده خود شاهدم ! دايي عباس بازنشسته فرهنگي شاهد است .... و البته اين عدم پرداخت حقوق فرهنگيان منحصر به اسفند ماه نيست !! اووووووووووه ! خدا عالمه چه اسفند ماه ها و چه مهر ماه ها و چه فروردين و ارديبهشت ماه ها آمد و رفت كه « حقوق » فرهنگيان محترم پرداخت نشد !!
-- ببخشيد برادر ! جسارت نباشه ! فقط و فقط از پرداخت حقوق اسفند ماه خبري نشده و گرنه همه ماه ها و همه سال هاي قبل به طور منظم و دقيق حقوق ماهيانه به حساب تمام فرهنگيان واريز گرديده !
--- معذرت مي خوام اخوي ! بنده كه از حقوق ماهيانه فرهنگيان عرض نمي كنم ، بلكه بنده از« حقوق حقه » فرهنگيان دٓم مي زنم ! ! از حقوقي كه حق مسلم فرهنگيان است و هنوز از آن حقوق خبري نشده و حقوقي كه در شأن و منزلت آنان باشدو تا به حال به حساب نرفته ! ... بله برادر ! حقوق حقه و حقوق در شأن و منزلت معلم را عرض مي كنم !
-- عجب ... عججب !
-- نه عجب برادر ! ... نه عججب اخوي !!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۱
و تعجب اينجاست كه خود فرهنگيان هم به اين كامنت لايك ندادهاند
مرتضی محمودوند، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اسلامی ایران، گفت : "خطر جدی" که جمهوری اسلامی ایران را تهدید می‌کند، نه "اپوزیسیون" خارج از کشور، بلکه "انقلابی‌نماها"یی هستند که در ارکان نظام اسلامی ایران رسوخ کرده‌اند و به یک اقلیت بسیار ثروتمند در ازای فقر روزافزون مردم تبدیل شده‌اند.
او گفت: در حالی که دامنۀ فقر روز به روز در کشور و به ویژه در میان طبقات فقیر و متوسط گسترش می‌یابد "یک قشر اقلیت بسیار محدود که ثروتمندان هستند" بر ثروت‌های باورنکردنی خود هر روز می افزاید. وی در ادامه افزود : "بنابراین، خطر اینجاست، خطر داخل کشور خودمان است."
در اظهاراتی جداگانه، مرتضی افقه، اقتصاددان در ایران "سال ۱۴۰۱ را یکی از بدترین سال‌ها از نظر معیشت مردم ایران" توصیف کرد و دو علت اصلی این وضعیت را "بی تدبیری" دولت ابراهیم رئیسی و تنش‌های جمهوری اسلامی با کشورهای منطقه و جهان دانست. مرتضی افقه تلویحاً ابراهیم رئیسی را "بلوف زن" خواند و افزود که "برخلاف وعده‌ها[ی او] برای جدا کردن سفره مردم از درآمدهای نفتی، شاهد وضعیت بغرنجی بوده‌ایم و از همان ابتدا مشخص بود که چنین وعده‌ای یک بلوف بیشتر نیست."
دوستان ببینید که فرزندان انقلاب پای کار هستند برادر عزیزمان دکتر شمخانی مجدانه و مقتدرانه در صدر تیم امنیتی مذاکرات را مدیریت می‌کنند و روزهای خوب داریم و انشالله بهتر از این هم خواهد بود و اگر هم مختصر مشکلی هم هست کار دشمنان خارجی و اجنبی های داخلی هستند و به قول فرمایش حضرت آقای دکتر رییسی قطار پیشرفت انقلاب با سرعت در حرکت هست و همه تحت مدیریت مدبرانه حضرت آقا مقام عظمای ولایت هست . یا حق
پاسخ ها
علی
| France |
۰۹:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۱
بزک نمیر بهار میاد خربزه با خیار میاد
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۱
تحریف نکن. رئیسی کی گفت قطار پیشرفت؟ گفت لکوموتیر
معلم ها ناهار خوردن ؟
زیادی بامزه ای شکم سیر
نمایندگان خجالت نمی کشند ؟ در صفحه توئیتر خود !!!!!
شرم و حیا ندارند .
دولت محرومان
دلار ۶۲ هزار تومانی لکه ننگی بود در تاریخ یکساله ابراهیم کمر شکن
حال انسان از سخنان رییسی به هم میخوره ، امان از یک عذر خواهی کوچک
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۱
ما که هیچ‌وقت سخنان اینها رو‌گوش نمیدیم گوش نداده دیگه میدونیم چی میگن اول آخرحرفشون یا امار غلط دادن یا دشمن دشمن گفتن یا ملت غیور ایران صبر و تحمل کنید
من اصلااهمیتی برای این خبرها قائل نیستم چون واقعا می بینم که توبازار چه خبر فضاحت باری است
جناب پزشکیان سلام
سفارت عربستان را تعدادی آدم نادانِ وابسته به طیف راست آتش زدند و توافق را تعدادی آدم عاقلِ وابسته به طیف راست بوجود آوردند؛ ولی...

ولی کسانی برای برای برجام سوت و کف زدند و مذاکره با کدخدا را اوج دیپلماسی دانستند که سفارت آمریکا را اشغال کردند و ۴۴۴ روز گروگان‌گیری کردند.

جالب اینکه رفقای شما هم با اشغال سفارت آمریکا به منافع ما ضربه زدند، هم با گروگانگیری، هم با طولانی کردنِِ بیش از حدِ گروگانگیری، و هم با برجام!!!!!!!!!!! طیف مقابل با آتش زدن سفارت به منافع ما ضربه زد ولی عُقلایشان جمع شدند و آن مصیبت را جمع کردند؛ کاری که دولت رفقای شما نتوانست انجام دهد.

قبل از اینکه زبانتان به‌خشمِ باقی‌مانده از رد صلاحیت‌ها بچرخد، کمی فکر کنید و سابقه‌ی خودتان و هم‌حزبی‌ها و رفقایتان را نگاهی بیندازید!!!
چرا فروشندکان مرغ را دادگاهی می کنید
اگر صداقت دارید فروشندگان اهن الات کیلویی ۳۰ الی ۴۰ هزار تومان که خود دولت است را دادگاهی کنید
فروشندگان پراید ۳۰۰ میلیونی که قیمتش ۲۰ میلیون بود را دادکاهی کنید
کسانی که دلار ۳۰۰۰ توماتی را ۵۰۰۰۰ تومان می فروشند را دادکاهی کنید
۲۰ سال است که قطر صدها میلیارد گاز مشترک را برداشت کرد انوقت متخصصان شما می خواهند چه برای نفت ونزوئلا انجام دهند که برای خودمان نمی توانند
«رییس‌جمهور: نیروهای متخصص ایرانی برای نجات صنعت نفت ونزوئلا به این کشور اعزام شدند»
کل اگر طبیب بودی، سر خود دوا نمودی.
جناب خاتمی عزیز اتفاقا تغییر جزو مطلوبترین کارهای هر انسانی یرای رسیدن به آگاهی بالاتر است. تغییر در قرن بیست و یکم حکم سواد را دارد. باور بفرمایید.
در طول سی سال کارم بیش از ۱۵ سال را با سازمان برنامه و بودجه سرو کار داشته ام، بیسوادتر و لج باز تر و بغضدار تر از میرکاظمی ندیدم.
آقای خاتمی خواهشاً در سال جدید کمتر حرف بزنید بهتره اصلا حرف نزنید
اقای احمد خاتمی ما می خواهیم تو امثال تو از مناسب مربوطه کنار بروید تا کشور به مسیر درست بیفتد .
آقای خاتمی، تغییر حکمرانی یعنی همان اتفاقی که در سال ۵۷ شاهد آن بودیم. چه زود یادت رفت. بعبارتی یعنی قوانین موجود ارزشی ندارد و باید همه چیز را عوض کرد.
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی