بازدید 8449
۵
ماجرای انتخابات جنجالی ژیمناستیک

پاسخ اینچه‌درگاهی به ادعای فرهادیان: من ردصلاحیت نشدم، پاسخ استعلامم نرسید

کد خبر: ۱۱۶۸۴۰۸
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۸ 19 March 2023

حواشی انتخابات جنجالی فدراسیون ژیمناستیک ایران ادامه دارد و در پی طرح ادعا از سوی فرهادیان رییس دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی ، اینچه‌درگاهی کاندیدای معترض انتخابات پاسخ وی را داده است.

به گزارش تابناک ورزشی؛ دکتر زهرا اینچه درگاهی در گفت وگو با تابناک در خصوص حرف‌های آرش فرهادیان که گفته بود صحبت کردن وی در خصوص تبعیض بین مدیران زن و مرد در ورزش ایران، خوراک دادن به رسانه های معاند است و نهادهای امنیتی باید به آن ورود کنند، اظهار داشت: اگر منظور فرهادیان از حضور پررنگ زنان در مدیریت ورزش کشور، نایب رئیسی بانوان فدراسیون ها است، که به جز زنان نمی شود کسان دیگری را برای این پست منصوب کرد. به‌نظر می‌رسد تا این لحظه از اظهارات غیرکارشناسی خود ایشان بیشتر برای تهیه سوژه علیه کشور استفاده شده است، نه صحبت‌های طبیعی من!

وی افزود: مهمترین هدفم از اینکه به دنبال احقاق حق هستم این است که برخی برای ماندن خودشان با سرنوشت رشته ژیمناستیک و با نیکنامی من بازی می‌کنند. این افراد حتی درباره من به فدراسیون جهانی هم دروغ گفته‌اند. فرهادیان عنوان کرده که من دنبال تعلیق ژیمناستیک هستم. در خصوص این صحبت ها او باید با مستندات در مراجع قانونی پاسخگو باشد. ایشان بگویند که در جلسه محرمانه دوساعته پشت درهای بسته چه چیزهایی را به نماینده فدراسیون جهانی گفتند.

پاسخ اینچه‌درگاهی به ادعای فرهادیان: من ردصلاحیت نشدم، پاسخ استعلامم نرسید

رئیس اسبق فدراسیون ژیمناستیک گفت: کسانی که خودشان به دنبال تحمیل دوستان‌شان به فدراسیون ها هستند منافع شخصی شان را دنبال می کنند؛ نه من! اگر دنبال منافع شخصی بودم الان به راحتی رئیس فدراسیون بودم.

اینچه‌درگاهی درباره ادعای ردصلاحیتش در انتخابات اخیر گفت: خودشان هم اعتراف کردند که من رد صلاحیت نشدم. چگونه است که برای برخی افراد انتخابات را چندین بار عقب می اندازند اما برای ژیمناستیک این امکان نبود؟ یا اینکه یک کاندیدای دارای اکثریت آراء، ارزش این را ندارد که برای مشخص شدن امکان یا عدم حضورش، اندکی صبر شود؟ تا اگر امکان حضورش باشد، خواسته اکثریت اهالی رشته هم تامین شود؟ این احترام به خواست اکثریت خانواده ورزش پایه است نه فقط یک شخص. 

رئیس پیشین فدراسیون ژیمناستیک که هنوز هم مشخص نیست شخص دیگری به طور قانونی جانشینش شده یا خیر؟ در پایان این گفت‌وگو خاطرنشان کرد: قطعا به دنبال ابطال انتخابات از مسیر قانونی آن خواهم بود. وقتی به ورزش اول کشور رحم نمی شود، من چگونه توقع داشته باشم که با ما عادلانه رفتار شود. ضمن اینکه در سوارکاری، ووشو، تکواندو و... که من حضور ندارم. پس چرا این فدراسیون ها به خاطر برخی تصمیمات متضرر می‌شوند؟

به گزارش تابناک بعداز انتخابات پرحرف و حدیث فدراسیون ژیمناستیک که با ترک جلسه رای‌گیری ازسوی ۲۳ عضو مجمع از اکثریت افتاد، آرش فرهادیان تهدیدهایی علیه کاندیدای زن حاضر در مجمع مطرح کرد و خواستار ورود نهادهای امنیتی شد! تا این لحظه ناظر بین‌المللی حاضر در انتخابات ژیمناستیک ایران ، گزارش خود از وقایع روز مجمع را منتشر نکرده است و مشخص نیست کمیته بین‌المللی المپیک جه تصمیمی درباره این فدراسیون ایران اتخاذ خواهد کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
سرکار خانم محترم که به نظر یک فمنیست مردستیز هستی هر وقت خانم ها در شغل های سخت و پست و حقیر دوشادوش مردا بودن اونوقت توقع حقوق مدیریتی برابر داشته باش
با مظلوم نمایی و وارونه دادن واقعیت ها و با کمک قانونگذاران بیسواد و بی تجربه، قانون مهریه رو تو کشور حاکم کردید که مرد رو تا زندان هم فرستادین هیچ کجای دنیا زن مرد رو برای مهریه یا شبیه اون به زندان نفرستاد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۸
داداش تو زخم خورده مهریه ای خودتو قاطی ورزش نکن
تیزبین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۸
ناشناس محترم 15:52 خیلی باحال گفتی خنده به لبمون اوردی دمت گرم.
یعنی قدرت اینقدر خواستنی هستش که به هر علتی که رد بشی (شما که خوب هستید یه صورت کلی میگم) باعث ناراحتی میشه ......
چه زیرآبزنی این فرهادیان!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر