بازدید 5025
۱

گل‌گهر تحت سیطره قلعه‌نویی و رفقا باقی ماند

کد خبر: ۱۱۶۸۳۱۵
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۹ 18 March 2023

گل‌گهر، دستیار جوان امیر قلعه‌نویی را به عنوان سرمربی جدید خود برگزید!

به گزارش تابناک ورزشی؛ پیش‌تر گفته می‌شد که سعید الهویی به عنوان یکی از دستیاران قلعه‌نویی در تیم ملی همراه او به تهران خواهد آمد و در کادرفنی تیم ملی حضور خواهد داشت. حتی گفته شده که برنامه تمرینی تیم ملی در نخستین اردو تحت نظارت قلعه‌نویی را الهویی نوشته است!

سایت باشگاه گل‌گهر امروز اعلام کرد؛ باشگاه ضمن تشکر از زحمات چند ساله امیرقلعه‌نویی و تبریک به ایشان در مسئولیت جدید به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال، پس از بررسی‌های زیاد و نظر به احاطه کامل سعید الهویی به امورات فنی تیم، وی را به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال گل‌گهر انتخاب کرد.

گل‌گهر تحت سیطره قلعه‌نویی و رفقا باقی ماند

الهویی سال‌هاست به عنوان دستیار اول قلعه‌نویی، از تجربه مربیگری در تیم‌هایی چون سپاهان، تراکتور تبریز و گل‌گهر بهره‌مند است. در صورت نیاز سرمربی محترم تیم ملی فوتبال و درخواست رسمی فدراسیون فوتبال کشور، باشگاه گل‌گهر مانند گذشته همکاری لازم جهت حضور ایشان در کادرفنی تیم ملی، در فیفا‌دی پیش رو که پیش از شروع مجدد مسابقات لیگ برتر است را، خواهد کرد!

این مربی جوان ، فاقد تجربه هدایت یک تیم باشگاهی سطح اول به عنوان نفر نخست نیمکت است ولی بارها با محرومیت های پرتعداد قلعه‌نویی کنار خط زمین، گل‌گهر را هدایت کرده است.

عجیب تر اینکه این باشگاه سرمربی جدید خود را هم تا پایان فیفادی در اختیار تیم ملی و فدراسیون قرار داده است! به نظر می‌رسد قلعه نویی همچنان سیطره خود در این مجموعه صنعتی متمول را حفظ کرده است. 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
تا حالا نشنیدید دو لوپی خوردن رو!!!!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل