بازدید 13532
با تحولات منطقه و جهان

محاصره منزل نتانیاهو توسط نظامیان سابق اسرائیلی / نام نویسی ۸۰۰ هزار تن در کره شمالی برای جنگ با آمریکا/ انتشار جزئیات ترس صدام از ایران در زمان بازجویی/ واکنش آمریکا به تصمیم ریاض برای سرمایه گذاری در ایران

محاصره منزل نتانیاهو توسط نظامیان سابق اسرائیلی / نام نویسی ۸۰۰ هزار تن در کره شمالی برای جنگ با آمریکا / انتشار جزئیات ترس صدام از ایران در زمان بازجویی، واکنش آمریکا به تصمیم ریاض برای سرمایه گذاری در ایران و برگزاری رزمایش بزرگ آمریکا و کره جنوبی، از مهم‌ترین خبر‌ها و رویداد‌های منطقه‌ای و بین المللی در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.
کد خبر: ۱۱۶۸۲۴۰
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۱ 18 March 2023

محاصره منزل نتانیاهو نوسط نظامیان سابق اسرائیلی/ ثبت نام 800 هزار نفر در کره شمالی برای جنگ با آمریکا/ انتشار جزئیات هراس صدام از ایران در زمان بازجویی/ واکنش آمریکا به تصمیم ریاض برای سرمایه گذاری در ایران

بین الملل تابناک: محاصره منزل نتانیاهو توسط نظامیان سابق اسرائیلی / نام نویسی ۸۰۰ هزار تن در کره شمالی برای جنگ با آمریکا / انتشار جزئیات ترس صدام از ایران در زمان بازجویی، واکنش آمریکا به تصمیم ریاض برای سرمایه گذاری در ایران و برگزاری رزمایش بزرگ آمریکا و کره جنوبی، از مهم‌ترین خبر‌ها و رویداد‌های منطقه‌ای و بین المللی در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.

محاصره منزل نتانیاهو توسط نظامیان سابق اسرائیلی

صدها نظامی بازنشسته نیروی دریایی ارتش رژیم صهیونیستی از طریق دریا با قایق و حتی شنا کردن خود را به قیساریه اشغالی رساندند و با محاصره منزل بنیامین نتانیاهو به اعتراضات مستمر جامعه صهیونیستی علیه وی پیوستند.

اعتراضات صهیونیست ها علیه نتانیاهو با ورود شمار چشمگیری از افسران و نظامیان رژیم اشغالگر و تهدید آنها به استعفا وارد فاز جدید و خطرناکی شده است، به طوری که برخی سردمداران رژیم درباره خطر فروپاشی داخلی آن هشدار داده اند.

محاصره منزل نتانیاهو نوسط نظامیان سابق اسرائیلی/ ثبت نام 800 هزار نفر در کره شمالی برای جنگ با آمریکا/ انتشار جزئیات هراس صدام از ایران در زمان بازجویی/ واکنش آمریکا به تصمیم ریاض برای سرمایه گذاری در ایران

کانال هفتم تلویزیون رژیم صهیونیستی از تصمیم شماری از افسران ارتش رژیم برای استعفا از ارتش در صورت تصویب طرح جنجالی اصلاحات قضایی خبر داده است.

بر اساس گزارش این شبکه، وضعیت متنشج و افسارگسیخته حاکم بر رژیم اشغالگر به تشدید شکاف و اختلافات و اعتراضات در ارتش منجر شده و این وضعیت در حال گسترش در میان نظامیان عادی و ذخیره است.

پیوستن نظامیان به موج اعتراضات فزاینده جامعه صهیونیستی علیه کابینه نتانیاهو به عنوان چالش داخلی خطرناک علیه اشغالگران قدس قلمداد شده است.

نام نویسی ۸۰۰ هزار تن در کره شمالی برای جنگ با آمریکا

روزنامه «رودونگ سینمون» کره شمالی نوشت که دانش‌آموزان و کارگران تمایل خود را برای نام نویسی در ارتش و مقابله با ایالات متحده آمریکا اعلام کرده‌اند.

کره شمالی هفته گذشته در بحبوحه رزمایش نظامی آمریکا و کره جنوبی سه بار موشک‌ شلیک نمود و در مهمترین پرتاب خود، روز جمعه یک موشک بالستیک قاره‌پیمای هواسونگ-۱۷ شلیک کرد که در خارج از منطقه اختصاصی اقتصادی ژاپن فرود آمد؛ این شلیک ساعاتی پیش از دیدار نخست وزیر ژاپن و رئیس جمهوری کره جنوبی برای بحث در مورد مسائل دوجانبه و منطقه‌ای از جمله برنامه‌های موشکی و هسته‌ای کره شمالی انجام شد.

محاصره منزل نتانیاهو نوسط نظامیان سابق اسرائیلی/ ثبت نام 800 هزار نفر در کره شمالی برای جنگ با آمریکا/ انتشار جزئیات هراس صدام از ایران در زمان بازجویی/ واکنش آمریکا به تصمیم ریاض برای سرمایه گذاری در ایران

بر اساس قطعنامه‌های شورای امنیت سازمان ملل، انجام آزمایش‌های موشکی بالستیک توسط کره شمالی ممنوع است. از این روی، کره جنوبی، ژاپن و آمریکا پرتاب موشک‌های بالستیک کره شمالی را محکوم کردند.

کیم جونگ اون رهبر کره شمالی سئول و واشنگتن را به افزایش تنش‌ها از طریق رزمایش‌های نظامی متهم کرد و به ارتش کشورش دستور داد تا رزمایش‌های بیشتری برای آمادگی در یک «جنگ واقعی» انجام دهد.

حزب حاکم کارگران کره شمالی نیز یکشنبه در پاسخ به اقدامات آمریکا و کره جنوبی، تدابیر عملی و مهمی برای بازدارندگی جنگی اندیشید.

انتشار جزئیات ترس صدام از ایران در زمان بازجویی

 یک روزنامه انگلیسی روایتی از آخرین گفته‌های صدام، دیکتاتور معدوم عراق بعد از دستگیری توسط نیروهای آمریکایی منتشر کرد.

روزنامه تایمز نوشته مأمور اف.بی.آی که بعد از دستگیری صدام حسین در دسامبر ۲۰۰۳ از او بازجویی می‌کرد دو هدف در ذهنش داشت: کشف حقیقت درباره سلاح‌های کشتار جمعی دیکتاتور عراق و مشخص کردن ارتباطات او با القاعده. 

این اهداف برای توجیه جنگ دولت «جورج دبلیو بوش» علیه رژیم بعث عراق ضرورت داشت، چون رئیس‌جمهوری وقت آمریکا و دستگاه‌های اطلاعاتی آن کشور، صدام و رژیم او را به حملات ۱۱ سپتامبر ۲۰۰۱ مرتبط می‌دانستند. 

با وجود این، طبق ادعای تایمز، مأموری که مسئول بازجویی از صدام بود، پس از چند ماه بازجویی متقاعد شد که صدام نه تنها سلاح کشتار جمعی نداشت، بلکه برای القاعده و سرکرده‌اش، «اسامه بن‌لادن» هم احترامی قائل نبود. 

طبق ادعای تایمز، صدام با لحنی آمیخته به طنز به «جورج پیرو»، مأمور ویژه اف.بی.آی که اصالتاً لبنانی-آمریکایی بود و وظیفه بازجویی از او را به عهده داشت درباره بن‌لادن گفته بود: «اصلاً نمی‌شود به آدمی با اینجور ریش اعتماد کرد.»

پیرو هفت ماه از صدام بازجویی می‌کرد. این بازجویی‌ها بعد از پیدا شدن صدام در حفره‌ای در زیر زمین در نزدیکی خانه‌اش در شهر تکریت هر روزه به مدت چند ساعت ادامه داشت. 

 پیرو می‌گوید: «صدام به من گفت که از اسامه‌ بن لادن خوشش نمی‌آید و اعتقادی به ایدئولوژی القاعده نداشت چون هدف القاعده ایجاد یک دولت افراطی در سراسر جهان عرب است. به هر حال، صدام تمایلی به اینکه قدرت را تحویل فردی دیگر بدهد یا اینکه از چیزی دست بکشد نداشت.»

پنج ماه طول کشید تا صدام درباره برنامه سلاح‌های کشتار جمعی عراق که دولت بوش قصد داشت از طریق آن جنگ عراق را توجیه کند، صحبت کند. «جورج تنت»، رئیس وقت سیا در اظهارنظری مشهور به بوش گفته بود، این که صدام سلاح‌های شیمیایی و بیولوژیک دارد، حقیقتی است که «مو لای درز آن نمی‌رود.»

اما بر عکس، پیرو متوجه شد که ادعای قبلی صدام درباره داشتن سلاح‌های کشتار جمعی، تنها بلوفی برای مهار همسایه‌اش، ایران بود. طبق ادعای تایمز، او در گفت‌وگو با پیرو اعتراف کرد که برنامه سلاح‌های کشتار جمعی‌اش بعد از تحریم‌های ایالات متحده و برنامه بازرسی‌های تسلیحاتی «تحمیل‌شده به عراق «در پی حمله سال ۱۹۹۰ به کویت، فروپاشیده بود. 

 پیرو می‌گوید: «بزرگترین دشمن او ایالات متحده یا اسرائیل نبود. بزرگترین دشمنش ایران بود و به من گفت که دائم سعی می‌کرد با ایران موازنه ایجاد کرده و یا با آن رقابت کند. بزرگترین ترس صدام این بود که اگر ایران می‌فهمید عراق تا چه اندازه ضعیف و آسیب‌پذیر شده بی‌تردید حمله کرده و جنوب عراق را تصرف می‌کنند؛ بنابراین، هدف او مهار ایران بود.»

صدام البته اعتراف کرد که قصد داشت در صورت رفع تحریم‌های آمریکا، برنامه سلاح‌های کشتار جمعی‌‌اش را از سر بگیرد تا اینکه حوادث ۱۱ سپتامبر مسیر تاریخ را تغییر داد. 

پیرو می‌گوید: «از صدام پرسیدم اگر تحریم‌ها رفع می‌شود، قصد داشت چه کاری انجام دهد و او در پاسخ گفت: "ما هر کاری که لازم بود و یا هر کاری که مجبور بودیم برای دفاع از خودمان انجام دهیم را انجام می‌دادیم." این البته سبک خاص او برای گفتن این بود که قصد داشت کل برنامه سلاح‌های کشتار جمعی را از نو بازسازی کند.»

صدام درباره حمله ائتلاف تحت رهبری آمریکا به عراق هم به پیرو گفت که می‌دانسته نیروهای ارتش عراق فقط چند روز دوام می‌آورند. او علاوه بر این، شورش‌های بی‌رحمانه و طولانی‌مدتی که در سال‌های بعد از جنگ عراق را فرا گرفت و به کشته شدن نیم میلیون عراقی منجر شد، هم پیش‌بینی می‌کرد. 

پیرو می‌گوید: «صدام یکی از بی‌رحمانه‌ترین دیکتاتورهای عصر ماست که مرتکب هولناک‌ترین جنایت‌های تاریخ شد اما از طرف دیگر به من می‌گفت شما نمی‌دانید حکومت کردن بر عراق تا چه اندازه دشوار است و بعد از عزل من این را درک خواهید کرد.»

واکنش آمریکا به تصمیم ریاض برای سرمایه گذاری در ایران

«جان کربی» هماهنگ‌کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید در مصاحبه با شبکه «صدای آمریکا» به تصمیم اخیر عربستان سعودی برای سرمایه‌گذاری در ایران واکنش نشان داد.

کربی در پاسخ به سؤالی مبنی بر واکنش واشنگتن به تصمیم «محمد الجدعان» وزیر دارایی عربستان برای سرمایه‌گذاری در ایران، اتهامات تکراری ایالات متحده علیه جمهوری اسلامی ایران را تکرار کرد.

محاصره منزل نتانیاهو نوسط نظامیان سابق اسرائیلی/ ثبت نام 800 هزار نفر در کره شمالی برای جنگ با آمریکا/ انتشار جزئیات هراس صدام از ایران در زمان بازجویی/ واکنش آمریکا به تصمیم ریاض برای سرمایه گذاری در ایران

وی در این خصوص گفت: «ایران یک بازیگر ثبات‌زدا در سراسر منطقه است. در این خصوص مرتکب اشتباه نشوید؛ چه در زمینه رفتاری که آن‌ها با مردم خود دارند و چه حمایتشان از گروه های تروریستی - حماس و حزب الله و همچنین شورشیان حوثی - و یا حمله به بخش حمل و نقل دریایی. بیایید ارائه صدها هواپیمای بدون سرنشین مرگبار به روسیه را فراموش نکنیم که روسیه می‌تواند از طریق آن‌ها دوباره مردم اوکراین را به قتل برساند.»

کربی در ادامه ژست حمایت از مردم ایران و اوکراین را به خود گرفت و بدون اشاره به نقش واشنگتن در طولانی‌تر شدن جنگ اوکراین گفت:‌ «این کاری است که رژیم ایران می‌کند، آن‌ها مردم خود را که در کشور تظاهرات می‌کنند، می‌کشند و به روسیه کمک می کنند تا شهروندان اوکراینی را بکشد؛ مردم بی‌گناهی که هیچ  دخالتی ندارند و هرگز نباید به آن‌ها حمله می شد.»

هماهنگ‌کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید سپس با این لفاظی‌ها نشان داد که از توافق ایران و عربستان سعودی رضایت دارد و گفت: «این چیزی است که ایران در حال انجام آن است. من به ایران و عربستان سعودی اجازه می‌دهم در مورد این ترتیبات صحبت کنند. اگر این برنامه‌ها بتواند تنش‌ها را کاهش دهد و به ما در پایان دادن به جنگ یمن کنم کند و اگر ساکنان عربستان سعودی از جمله هفتاد هزار آمریکایی را در امنیت بیشتر قرار دهد، پس به نفع همه ماست و ما از آن حمایت می‌کنیم اما باید ببینیم که واقعاً چنین تأثیراتی دارد یا خیر.»

بایدن برای مردم ایران پیام نوروزی دارد

کربی همچنین در خصوص پیام نوروزی «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا برای مردم ایران گفت: «رئیس جمهور پیامی خواهد داشت و من مطمئناً پیشاپیش این پیام را نمی‌گویم؛ اما بدیهی است که برای مردم ایران برای نوروز و سال جدید بهترین‌ها را آرزو می‌کنیم.»

وی در سخنان خود به تأثیر تحریم‌های غیرمنصفانه آمریکا بر زندگی مردم ایران اشاره‌ای نکرد و گفت: «ما می‌دانیم در حالی برای مردم ایران سال نوی بهتری آرزو می‌کنیم که سال گذشته رنج و درد بی حد و حصری به دست این رژیم بر آن‌ها وارد شد و هیچ شهروندی از هیچ کشوری نباید از آن چه بسیاری از ایرانیان از سر گذرانده‌اند، بگذرد.»

کربی در پایان با اشاره به این موارد گفت: «قطعاً مشکلات و مسائل ما با رژیم تهران و نه مردم ایران است و ما قطعاً‌ برای آن‌ها یک سال نو بهتر، ایمن‌تر، امن‌تر و در رفاه بیشتر از سال قبل آرزو می‌کنیم.»

برگزاری رزمایش بزرگ آمریکا و کره جنوبی

خبرگزاری یونهاپ کره جنوبی به نقل از مقام‌های نظامی گزارش کرد، این کشور به همراه آمریکا قرار است بعد از یک وقفه پنج ساله، مجددا اجرای یک رزمایش آبی-خاکی تحت عنوان رزمایش "سانگ یانگ" را برای بازه ۲۰ مارس تا سوم آوریل را از سر بگیرند.

 بر اساس گزارش این خبرگزاری کره جنوبی، این رزمایش قرار است در فاصله ۲۷۲ کیلومتری جنوب شرق شهر سئول برگزار شود.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، قرار است این کشورهای متحد در چارچوب اجرای این رزمایش، نیروهای آبی-خاکی پیاده شونده، سی شناور نیروی دریایی از جمله کشتی‌های تهاجمی آبی-خاکی، هفتاد هواپیما نظیر جنگنده‌های اف-۳۵بی و بالگردهای تهاجمی آپاچی ای.اچ-۶۴ و همچنین حدود پنجاه خودروی تهاجمی آبی-خاکی را به خدمت بگیرند.

طبق گزارش خبرگزاری یونهاپ، ژنرال کیم گای هوان، فرمانده یگان تفنگداران دریایی کره جنوبی گفت: مانورهای آتی اراده ائتلاف کره جنوبی-آمریکا برای تحقق "صلح از طریق قدرت" را نشان خواهد داد و ما آرایش دفاعی ترکیبی برای دفاع از کره جنوبی را هر چه بیشتر تقویت خواهیم کرد.

محاصره منزل نتانیاهو نوسط نظامیان سابق اسرائیلی/ ثبت نام 800 هزار نفر در کره شمالی برای جنگ با آمریکا/ انتشار جزئیات هراس صدام از ایران در زمان بازجویی/ واکنش آمریکا به تصمیم ریاض برای سرمایه گذاری در ایران

 مقام های نظامی به این رسانه تصریح کردند، قرار است حدود چهل سرباز نیروی دریایی انگلیس در این رزمایش طی سال جاری میلادی شرکت کنند. آنها افزودند که ارتش های استرالیا، فرانسه و فیلیپین ناظر بر اجرای این رزمایش خواهند بود.

این رزمایش‌ها در حالی قرار است برگزار شوند که کره شمالی، بارها با اعتراض به اجرای آنها، به این کشورهای متحد نسبت به تقویت حضور نظامی در نزدیکی شبه جزیره کره هشدار داده است. پیونگ یانگ همچنین از رزمایش مشترک آمریکا و کره جنوبی انتقاد و آن را تدارک برای حمله به خودش تلقی کرده است. چند روز پیش کره شمالی گفت، ادامه "روش های خصمانه" واشنگتن، از جمله با اجرای مانورهای نظامی احتمالی و استقرار تسلیحات استراتژیک در شبه جزیره کره، ممکن است به عنوان "اعلام جنگ" تلقی شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۲۹
جالبه چرا هیچ خبر نگاری بی طرفی در هنگام سخنرانی این اقایان سوال های در خصوص دخالت انها در عراق ،یمن ،افغانستان وکشتن هزاران نفر در جنگ ویتنام نمیکنه
از بس احمق هستند
جنگ با امریکا نیاز به سرباز نداره چون ۲۰ هزار کیلومتر از کره شمالی دور است
کره از ها تا بفهمن چی شده رفتند ته جهنم
کره شمالی حسابی کم آورده داره و دیوانه شده
نان در دشمنی با آمریکا زدن و نام نویسی ۸۰۰٫۰۰۰ نفر در کره شمالی ! بیچاره ها شستشوی مغزی وحشتناک آنها را به کجا می رساند. یک دیوانه دیکتاتور فقط یک ملت را به گروگان گرفته و بهترین زندگی را برای خودش و خانواده اش و اطرافیان نزدیکش، به تمام امکانات فراهم کرده و بقیه ۹۹٪ مردم در فقر مطلق زندگی میکنند.
اونایی که می گفتن چرا ایران با با دنیای قطع رابطه کردید امروز که با عربستان تنش زدایی کردیم خوشحال نشدن.
تا زمانی که تسلیحات کشتار جمعی ابلیس بزرگ ته نکشد ملت های جهان روی صلح را نخواهند دید.
امریکاها همه جا هستند تازه بعضی کشورها مثل چین و روسیه فهمیده اند مذاکره برد برد با امریکا یا توهم است تا زمانی که دولت امریکا تضعیف نشود مذکاره برد برد تحقق نخواهد یافت.
یک زمانی بوسیله صدام امروز بوسیله زلنسکی و مردم اوکراین فردا اگر موفق شوند تایوان، ولی هیچ مکزیک نمی خواهد سرزمین های متصرف شده اش را از امریکا پس بگیرد چون چین نمی تواند نقش امریکا را بازی کند.
عشق گرفتن اسکار، کن و لوکارنو هر بازیگر و کارگردانی را وادار به سکوت می کند.
کربی در پایان با اشاره به این موارد گفت: «قطعاً مشکلات و مسائل ما با رژیم تهران و نه مردم ایران است و ما قطعاً‌ برای آن‌ها یک سال نو بهتر، ایمن‌تر، امن‌تر و در رفاه بیشتر از سال قبل آرزو می‌کنیم.» ما هم باور کردیم!!!
بایدن خیلی غلط کرد بما پیام نوروزی داد اگه اون بفکر ما بود با ماشین تحریم بیماران مارا کشتار نمیکرد .این ادم پست ریا کار که از طبیعت وحشی گری احدادشونه اگه راست میگه دست از سر ما برداره فقط همین ما خودمون بلدیم راهمون رو پیدا کنیم
پاسخ ها
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۸
اگه راهمون را بلد بودیم کار مملکت به اینجا نمی رسید
این کره شمالی کافر کمونیست و دیکتاتور چی میگه این وسط؟؟؟
بایدن برای مردم ایران پیام نوروزی دارد

بایدن غلط میکنه که پیام نوروزی داره این جنایتکاران و ادمکشان که حداقل در 20 سال اخیر 3 میلیون ادم را کشتند و 50 میلیون ادم را اواره کردند بی خود میکنند پیام میدهند و افغانستان لیبی عراق یمن سوریه را نابود کردند
بهتره بگید گماشته روسیه در کره شمالی 800 هزار تن را ناچار کرده نام نویسی کنند تا برای جنگ با آمریکا در جهت منافع روسیه اعزام شوند . روسیه به سوی نابودی میرود کشوری مانند کره شمالی حتی یک روز هم بعد از روسیه زیست نخواهد کرد کشورهایی که به مردم خود رجوع و برای منافع مردم و ملت خود کار کنند خواهند ماند وگرنه ماندن در کنار روسیه مساوی مرگ بلافاصله بعد از نابودی روسیه خواهد بود البته که روسیه بدون هیچگونه شکی فروخواهد پاشید
پاسخ ها
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۸
پوتین تحت تعقیبه و بزودی به عنوان متجاوز جنگی و جنایت علیه بشریت دستگیر میشه
این نشان دهنده این آست که صدام چه آدم احمقی بوده و امریکا تمام ضربات را به او میزد اما ایران هنوز دشمن اصلی او بود یک ریس جمهور دیوانه
بهترین پیام نوروزی رئیس جمهور آمریکا این است که سر عقل بیاید و پای میز مذاکره با ایران بنشیند

چه کسی به عراق و افغانستان حمله کرد و چه کسی تایوان را در مقابل چین تقویت و اکراین را بازیچه قرار داده است و چه کسی بین کره جنوبی و کره شمالی موش می دواند و چه کسی از اسرائیل به عنوان تروریسم حمایت می کند آیا ایران ثبات زدا است یا آمریکا

چرا باید آمریکا از آنطرف جهان به خاورمیانه بیاید و برای ایران و همسایه های ایران تعیین تکلیف کند و ثبات را برای ما تعریف کند

ملت های عراق و سوریه و لبنان و افغانستان و ایران و همسایگان ایران هیچ مشکلی با هم ندارند و این آمریکا و اسرائیل هستند که وصله ناجور هستند و ایجاد مشکل کرده اند
ما باید با امریکا وچین وروسیه واروپا همزمان روابط اقتصادی ودیپلماتیک داشته باشیم .تا بتوانیم حقمون را به عنوان یک کشور بزرک وتاریخی وقدرتمندبگیریم.با شعارهای آخرزمانی ودشمن سازی درمنطقه وسخت گرفتن بر مردم برای نوع پوشش ونوع اعتقاد وتفکرنمی توانیم به این هدف برسیم.کشورهای بزرک اهمیتی به نوع پوشش وتفکر واعتقاد ما نمی دهند آنها رشد وقدرتمند شدن ما را نمیخواهند.اگر انها اعتقادی به دموکراسی وحقوق بشر داشتن اینطور افغانستان را دو دستی تحویل طالبان نمیدادند.باید با تیز هوشی وسیاست از پتانسیل وسرمایه کشورهای دیگر برای رشد وطنمون استفاده کنیم وهیجانات مون کنترل کنیم .دنیا در فکر زندگی در مریخه ماهنوز درگیر روسری دختران نوجوان مون هستیم .بگزارید بچه هامون خودشون انتخاب کنند با ازادی کامل وبا ارامش وامنیت مطمنم بچه های ایران پوشش مناسب فرهنک وتاریخ این سرزمین را انتخاب خواهند کرد
....زاده تر از رژیم آمریکا در دنیا وجود نداره، دروغگو، جنایتکار، متجاوز ، دزد و به خیال خودشون حیله‌گر.
پاسخ ها
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۸
لابد آقازاده ها دروغ ، دغل، دزدی ،
اختلاس و رانت و ....را در آمریکا آموزش می بینند.
آقای جان کربی از ویتنام وعراق وافغنستان و... چه خبر؟
در‌ کتاب‌ ، خداوند‌ الموت‌ ، میخوانیم‌ که‌ جوانانی‌ خود را آخته میکردند‌ تا‌ با فراموش کردن‌ همه تمنیات‌ دنیوی‌ دربست‌ در خدمت‌ حسن‌ صبا‌ باشند‌ تا هر دستورش‌ را بی درنگ‌ اجرا‌ کنند‌ !!!!
حالا‌ امثال‌ اون‌ هم‌ دست کمی‌ از حسن صبا‌ که ندارد‌ تا با داستان‌ بافی‌ و مغزشویی‌ یکعده‌ جوان‌ را در خدمت‌ بی چون‌ چرای‌ منویات‌ چرند‌ خودش‌ بگیرد‌ .
اینها‌ بهیچ‌ وجه‌ به مردمشون‌ آگاهی نمیدن‌ تا با علم‌ به اطراف‌ و دانشها‌ راه‌ خودشون‌ را برگزینند‌ بلکه‌ در یک محیط‌ کاملا‌ خفه‌ خون‌ و بسته‌ انچه‌ دوست دارن‌ بخورد‌ مردم‌ مخصوصا‌ جوانان مستعد‌ میدهند‌ .
چی میگه این کربی؟!!
چطور موقع تحریم و جنگ با عراق به فکر مردم ایران نبود؟
الان که به اوکراین سلاح میده تا اوکراینی که حتی تو ناتو نیست برای ناتو فدا بشه به فکر مردم اوکراین نیست؟
یا وقتی به عراق حمله کرد و بعد سرنگونی صدام ۱ میلیون عراقی رو کشتن به فکر مردم عراق نبود؟
اندونزی...؟
ویتنام...؟
افغانستان...؟
و...
پ ن پ. از شما پیروی کنند که مردم ویتنام و عراق و خیلی جاهای دیگه رو با روش های وحشیانه به خاک و خون کشیدید. در جنگ عراق علیه ایران چه کشورهایی به صدام خونخوار سلاح میفرستادند که ایران را اشغال کند؟؟؟ یک حیوان هم نمیتواند حرف سیاست مداران آمریکایی را باور کند
""من به ایران و عربستان سعودی اجازه می‌دهم در مورد این ترتیبات صحبت کنند""
احازه خودت هم دست صهیونیستها است یانکی
کره شمالی یاجنگ یا مرگ وگرسنگی فدای رییس جمهور دایمی
کربی یه مردک سبک مغزه
بایدن هم غلط کرد به من نوروز رو تبریک گفت
تصمیم ریاض برای سرمایه گذاری در ایران؟

چنین تصمیمی در کار نیست. یک تعارف دیپلماتیک و در باغ سبز نشان دادن از طرف وزیر دارایی عربستان بوده که ایران و آمریکا هر کدام با اهداف خاص خود آن را بزرگنمایی می کنند.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل