بازدید 6011
۱

دژاگه: داور کار خودش را کرد، خیلی زشت بود

کد خبر: ۱۱۶۸۲۱۰
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۹ 17 March 2023

اشکان دژاگه پس از شکست فولاد مقابل گل گهر صحبت های بی‌سابقه‌ای درباره داور مسابقه مطرح کرد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ دژاگه کاپیتان سابق تیم ملی که معمولا کمتر مصاحبه می‌کند و به یاد نداریم علیه داوری حملات تندی به زبان آورده باشد، امشب صحبت هایی را عنوان کرد.

دژاگه: داور کار خودش را کرد، خیلی زشت بود

اشکان دژاگه، بازیکن فولاد پس از شکست تیم‌شان مقابل گل گهر گفت: واقعا روی کنت، گلر ما خطا شد و باید همان اول یک قرمز می‌دادند که ندادند. آن دو قرمزی که داد واقعا خنده دار بود. من صحنه‌ها را الان دیدم و واقعا زشت است و آدم نمی‌داند چه باید بگوید.

دژاگه همچنین در ادامه راجع به قضاوت سیدعلی اضافه کرد: حق این نبود که اینجوری از بازی بیرون برویم. ولی آقا سید کار خودش را کرد و خیلی زشت بود.

او در مورد تصمیم‌شان به ترک زمین گفت: من نبودم و داستان را نمی‌دانم. داشتم گرم می‌کردم و باید از بقیه بپرسید چه شده است.

دژاگه پس از بازی در گفتگویی کوتاه با خبرنگاران گفت: همان اول باید یک قرمز به خاطر خطا روی کنت به بازیکن گل‌گهر می‌دادند. دو قرمز به بازیکنان تیم ما دادند که خنده‌دار بود. صحنه‌ها را که دیدم، واقعا زشت است. نمی‌دانم چه بگویم.

دژاگه در ادامه گفت: حق نبود این طور از بازی بیرون برویم. داور کار خودش را کرد. خیلی زشت بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
بازی را دیدم یکی از بازیهای بود که شرافت داوری بر باد رفت کمنیه داوران اگر این داور را برای تمام عمر از داوری اخراج نکند باید درش را گل گرفت
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس