بازدید 5181

هشت تیم نهایی لیگ قهرمانان اروپا؛ قرعه‌کشی جمعه

کد خبر: ۱۱۶۸۰۵۱
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۵ 16 March 2023

پرونده مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در فصل 23-2022 شب گذشته (چهارشنبه) با برگزاری دو بازی همزمان از ساعت 23:30 به وقت تهران بسته شد که در پایان آنها تیم‌های رئال مادرید و ناپولی جواز صعود به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات را کسب کردند.

در مهمترین بازی در ورزشگاه سانتیاگو برنابئوی شهر مادرید، تیم فوتبال رئال مادرید میهمان انگلیسی خود لیورپول را با نتیجه یک بر صفر شکست داد. تک گل این بازی را کریم بنزما در دقیقه 84 با پاس وینیسیوس جونیور به ثمر رساند. به این ترتیب لیورپولی‌ها که در بازی رفت هم باخته بودند، در مجموع بازی رفت و برگشت با قبول باخت 6 بر 2 مقابل رئال مادرید وداعی زودهنگام با مسابقات داشتند.

هشت تیم نهایی لیگ قهرمانان اروپا؛ قرعه‌کشی جمعه

در بازی همزمان میان ناپولی و اینتراخت فرانکفورت اما گل‌های بیشتری به ثمر رسید. در این مسابقه که در ورزشگاه دیه‌گو مارادونای شهر ناپل برگزار شد، تیم میزبان با نتیجه 3 بر صفر حریف آلمانی‌اش را شکست داد. دو گل از سه گل ناپولی را ویکتور اوسیمهن در دقایق 3+45 و 53 به ثمر رساند و دیگر گل این تیم هم در دقیقه 64 به وسیله پیوتر زیلنسکی رقم خورد. با احتساب این نتیجه، ناپولی در مجموع دو بازی رفت و برگشت، 5 بر صفر قهرمان فصل گذشته لیگ اروپا را شکست داد و آن را حذف کرد.

قرعه‌کشی مراحل بعدی لیگ قهرمانان اروپا، روز جمعه هفته جاری در شهر نیون سوئیس برگزار خواهد شد.

تیم‌های راه‌یافته به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا عبارتند از: بایرن مونیخ، میلان، اینتر، ناپولی، بنفیکا، چلسی، منچسترسیتی و رئال مادرید.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان