بازدید 21465
سه هزار و دویست و نود و سومین بسته ویژه خبری «تابناک»

سازمان اطلاعات فراجا دو بسته انفجاری را در تهران کشف و خنثی کرد / زمان و مقصد سفر مهم شمخانی اعلام شد/پاسخ خاندوزی به همتی: با دقت بیشتری مطالعه کنید/اظهارات وزیر دارایی عربستان درباره احتمال سرمایه‌گذاری در ایران

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند همتی: مرگ مشکوک یکی از عناصر ضدانقلاب در بلژیک /کیفرخواست صادق زیباکلام و آذر منصوری صادر شد / اظهارات کمالوندی درباره توافق با آژانس در مورد سه مکان ادعایی / اختلاف ۵ میلیون تومانی برای تعیین حقوق کارگران و... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۶۷۹۸۴
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۴ 15 March 2023

«تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیتر‌هایی از حوزه‌های مهم خبری به خصوص سیاسی و اقتصادی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی و اوضاع اقتصادی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

مرگ مشکوک یکی از عناصر ضدانقلاب در بلژیک

یکی از عناصر ضد انقلاب که اخیرا به صورت گسترده علیه پهلوی انتقاد و اعتراضاتی کرده بود، به طرز مشکوکی فوت کرده است. در ادامه درگیری داخلی عناصر ضد انقلاب، این بار برخی رسانه‌های معارض جمهوری اسلامی مدعی شدند شخصی به نام "بهنام خ. ر" از عناصر شناخته شده ضد انقلاب که اخیرا به دلیل اعتراض و نقد‌های گسترده به رضا پهلوی توسط حامیان او تهدید به قتل شده بود، آبان ماه سال جاری به طرز مشکوکی در آنتورپ بلژیک از دنیا رفته است. برخی از دوستان نزدیک خ. ر، حامیان رضا پهلوی و عناصر باقی مانده ساواک را عامل این مرگ دانسته اند و ادعای پلیس آنتورپ مبنی بر خودکشی وی را یک اقدام سیاسی توسط عناصر نزدیک به رضا پهلوی در دولت بلژیک خوانده‌اند. /فارس

سازمان اطلاعات فراجا دو بسته انفجاری را در تهران کشف و خنثی کرد

مأموران سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی کل کشور همزمان با چهارشنبه‌سوری، دو بسته انفجاری را در تهران کشف و خنثی کردند. شنیده‌های خبرنگار برنا حاکی است که حجم این دو بسته انفجاری به حدی بوده که در صورت انفجار، باعث وارد آمدن خسارات مالی و جانی قابل توجهی به شهروندان تهرانی می‌شد.

 

کیفرخواست صادق زیباکلام و آذر منصوری صادر شد

دادستان تهران از صدور کیفرخواست صادق زیباکلام و آذر منصوری خبر داد. دادستان تهران گفت: در خصوص توییت‌های زیباکلام و منصوری درباره بدحالی دختران دبیرستانی که توسط این دادستانی اعلام جرم شده بود، نامبردگان به دادسرا احضار شدند. علی صالحی اظهار کرد: ضمن انجام تحقیقات قضایی و اخذ دفاع و آخرین دفاع متهمین، پرونده‌ها با صدور قرار جلب به دادرسی صادر شده است. دادستان تهران گفت: پرونده نامبردگان جهت رسیدگی به دادگاه با کیفرخواست ارسال شده است. /میزان


اظهارات کمالوندی درباره توافق با آژانس در مورد سه مکان ادعایی

سخنگوی سازمان انرژی اتمی گفت: زمینه‌های همکاری بیشتر ایجاد شده و هرچقدر جلو برویم، اگر اقداماتی صورت بگیرد، اعلام می‌کنیم. بهروز کمالوندی سخنگوی سازمان انرژی اتمی در گفت‌وگو با ایلنا، در پاسخ به این که با توجه به نشست شورای حکام در هفته گذشته و بیانیه تروییکای اروپایی در مورد حل و فصل مسائل پادمانی و اجرای توافقات ایران و آژانس از زمان سفر آقای گروسی به تهران چه اقداماتی صورت گرفته است، گفت: فعلا که ارتباط‌مان برقرار است و قرار شد بازرس‌ها بیایند و رفت و آمد صورت بگیرد. کمالوندی در پاسخ به این که در مورد سه مکان ادعایی مطرح آیا توافقاتی صورت گرفته است، گفت: بله، توافق انجام شده و قرار است اگر سوالات بیشتری هم وجود دارد، پاسخ دهیم و با هم صحبت کنیم تا مشخص شود به چه شکل می‌توان این موضوعات را پیگیری کرد. سخنگوی انرژی اتمی در پاسخ به این که مساله پادمانی و سه مکان ادعایی باید به شکل سیاسی یا فنی حل شود، گفت: این مسائل باید در هر دو بعد سیاسی و فنی حل شود.


اظهارات وزیر دارایی عربستان درباره احتمال سرمایه‌گذاری در ایران

به نقل از روزنامه النهار: «محمد الجدعان» وزیر دارایی عربستان امروز (چهارشنبه) در جریان یک نشست اقتصادی تاکید کرد: بعد از دستیابی به توافق میان ریاض و تهران، ممکن است روند سرمایه گذاری عربستان در ایران بسیار سریع انجام شود. وی افزود: فرصت‌های سرمایه گذاری زیادی برای عربستان در ایران وجود دارد. وزیر دارایی عربستان اضافه کرد: تا زمانی که به مفاد هر توافق نامه‌ای احترام گذاشته شود، مانعی در مسیر این سرمایه گذاری‌ها نخواهد بود.

اختلاف ۵ میلیون تومانی برای تعیین حقوق کارگران

ایسنا: دوشنبه این هفته جلسه شورای عالی کار با حضور وزیر کار و نمایندگان گروه‌های کارگری و کارفرمایی برگزار شد. در این جلسه کمیته دستمزد هم بالاخره گزارش هزینه ماهانه سبد معیشت کارگران را ارائه و رقم آن را ۱۲ میلیون و ۴۷۹ هزار و ۵۰۰ تومان اعلام کرد. به گفته مقامات کارگری، این عدد حاصل محاسبه گروه دولت و کارفرمایان بوده و رقمی که گروه کارگری در خصوص هزینه‌های سبد معیشت کارگران به دست آورده‌اند بیش از این مبلغ و ۱۷ میلیون و ۴۴۷ هزار و ۱۶۰ تومان بوده و اختلاف ۵ میلیون تومانی با گزارش کمیته دستمزد دارد. مقامات کارگری معتقدند در جلسه دو روز گذشته شورای عالی کار در خصوص هزینه سبد معیشت و درصد افزایش دستمزد نتیجه ای حاصل نشده و در خصوص رقم سبد معیشت خانوارهای کارگری اختلاف نظر بسیاری وجود دارد.

بذرپاش: سال بعد را باید سال رکوردها بدانیم 

مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی گفت: در آستانه سال جدید از همه اتفاقات خوب و بد سال ۱۴۰۱ درس بگیریم تا در ۱۴۰۲ سال متفاوت‌تری برای خدمت به مردم پیش روی داشته باشیم. وی افزود: هم اکنون در نقطه اوج تقاضا هستیم؛ حتی در بنادر نیز شاهد تقاضای قابل توجه هستیم که امیدواریم با برنامه ریزی صحیح شرمنده مردم نشویم، به طوریکه قصد داریم سال متفاوتی را برای سال آینده رقم بزنیم. بذرپاش با تاکید بر اینکه سال بعد را باید سال رکوردها بگذاریم، افزود: سال ۱۴۰۲ قطعاً سال پیشرفت در حوزه‌های مختلف در صنایع حمل و نقل است؛ حتی مجوزهای لازم را به بخش خصوصی دادیم تا لوکوموتیو مورد نیاز کشور را تأمین کنند.

زارع‌پور: خط من بدون فیلتر نیست

وزیر ارتباطات گفت: قطعی در اینترنت نداشتیم، افت ترافیک بود که در حال حل شدن است. ما به دنبال این هستیم که سرعت اینترنت را در استان‌های مختلف ۳۰ تا ۴۰ برابر بیشتر کنیم. زارع پور درباره علت کندی سرعت اینترنت اظهار کرد: طبیعی است که وضع موجود باید ارتقا یابد، اما زمان می‌برد. هرچند اگر به آمار مراجع بین‌المللی در یک سال اخیر نگاه کنیم، نشان از افزایش سرعت اینترنت دارد. آنچه مردم به آن شاکی هستند به دلیل محدودیت‌های وضع‌شده برای برخی فیلترشکن‌هایی است که استفاده می‌کردند که طبیعتاً سرعت را به مراتب کاهش می‌دهد. وی در پاسخ به این پرسش که آیا اینترنت موبایلش بدون فیلتر است یا نه، گفت: خیر. خط من هم مثل مردم است. وضعیت پلتفرم‌های داخلی باید بسیار بهتر شود، اما همین الان هم دست‌کمی از پلتفرم‌های خارجی ندارند. من با قطعیت می‌گویم برخی پلتفرم‌های داخلی حتی قابلیت‌های بیشتری از پیام‌رسان‌های خارجی دارند.

با واردات گوشت، سرمایه ملت خرج بازار استرالیا و رومانی می‌شود

رییس مجمع ملی صادرکنندگان دام زنده گفت: ما کمبود گوشت نداریم و مشکلات قیمتی هم ارتباطی به تولید و دامدار ندارد، مشکلات قیمتی ناشی از مسائل موجود در دل بازار و قیمت سایر کالاهاست، ما به جای حمایت از دامدار و تولید و بازار مصرف هدف و برنامه را مستقیم روی واردات متمرکز کرده‌ایم و خیلی هم افتخار می‌کنیم. وی با اشاره به واردات گوشت با ارز ۲۸۵۰۰ تومانی خاطرنشان کرد: با این اقدام سرمایه ملت خرج بازار استرالیا و رومانی می‌شود و به جای حمایت از تولید داخل صنعت دامپروی را تحت‌ تاثیر قرار دادیم و تنها نتیجه آن به حاشیه بردن تولید داخل است. پوریان با بیان اینکه حتی اگر قرار است واردات داشته باشیم، باید به اندازه‌ای باشد که تولید داخل متضرر نشود، گفت: بدون اینکه برنامه‌ای برای تولید داخل داشته باشیم در برنامه مهندسی‌شده یک روز قیمت گوشت را بالا می‌بریم و روز بعد به بهانه افزایش قیمت اقدام به واردات به میزان بالا می‌کنیم. این نشان می‌دهد که برای این حجم از واردات بیش از ۵ تا ۶ ماه برنامه‌ریزی شده و این در حالی است که جلوی صادرات را هم می‌گیریم، به طوری که کل صادراتی که در سال انجام شد ۳۵۰ هزار راس بیشتر نبوده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۲
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۶۰
سال رکوردهای گرانی وتورم وفقروفلاکت،به همه دست اندکاران نظام مقدس بایدخسته نباشیدگفت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۵
مدیریت سوپر انقلابی میدانی مقاومتی جهادی استشهادی ناهار خورده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۵
هفتادو هفت سالمه
یاد ندارم بعد از انقلاب
مردم شب عیدی اینهمه در مضیقه و مشقت و فشار بوده باشند
رئیسی روی همه اسلاف خود را سفید کرد
گویی کمر به نابودی قشر ضعیف بسته باشد
مخصوصا رئیس برنامه و بودجه
که اصلا در ایران زندگی نمی کنند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۵
مگر وزیر خارجه نداریم ؟
که شمخانی بخاطر عرب زبان بودن برای مداکدات صلح با اعراب میروند ؟
پس امیر عبدالهیان چکاره هست ؟
یک کشور چند تا وزیر خارجه و چند تا پلیس و ارتش و وزارت اطلاعات و اداره بازرسی و رییس جمهور و چند تا مجلس و ووووو نیاز دارد ؟
که همشون هم رویهم رفته به اندازه یک دولت و مجلس کارایی نداشته و ندارند ؟
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۲۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۵
فعلا که همه تیرهاتون به هدر رفته انشاا... سال خوبی خواهیم داشت .سال نو مبارک مردم ایران زمین
دامداران نهاده را با ارز ۲۸۵۰۰ دریافت میکنند ولی دوست دارند گوشت را با ارز آزاد به مردم بفروشند .
دولت هم باید باارز ۲۸۵۰۰ گوشت وارد کند تا قیمت گوشت متعادل شود
ارز حاصل از فروش دام داخلی نیز باید در سامانه نیما با نرخ ۲۸۵۰۰ عرضه شود.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۴:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۵
همه تولید کننده های داخلی به همین شکل هستند آب ، برق ، گاز و کارگر ارزان استفاده میکنند ولی تولید خود را به قیمت جهانی به مردم میدهند
آقا واقعا باور کنیم؟ آحه بازمانده ساواک ؟ آخه سال 57 اگه 25 سالش هم می بوده الان طرف باید 70 سالش باشه ! چه جوری این قدر خوب سرپا مونده که عملیات هم انجام میده !؟
پاسخ ها
نابغه
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۵
کسی گفت خود این ادم رفته مثلا هفت تیر کشیده اخه. بخث برنامه ریزی و تامین مالی و ارتباط با افرادی هست که این کارها را انجام میدهند.
رییس مجمع ملی صادرکنندگان دام زنده! شما صادراتتو انجام یده چیکار داری! تو که دلارتو 47تومن میفروشی
رییس مجمع ملی صادرکنندگان دام زنده! شما صادراتتو انجام یده چیکار داری! تو که دلارتو 47تومن میفروشی
اگر از ساواک هنوزکسی باقیمانده باشد الان باید 70 80 سالش باشد !
احتمال سرمایه‌گذاری در ایران
شرم برما باد
پاسخ ها
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۲۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۵
برو بزار باد بیاد. وقتی عربستان در امریکا سرمایه گذار ی میکند انجا صم و بکم هستید اینجا یادت افتاده ،چون بضرر اربابت هست
خبر مربوط به سفرهای شمخانی کجاست؟
رییس مجمع ملی صادرکنندگان دام زنده اگر دلسوز ملت بود این مجمع رو ایجاد نمی کرد
آقای بذر باش خالی بندی را بس کنید بزرگ‌تر از شما کاری نکرد شما که با این سن کم و بی تجربگی مشخصه فقط حرف می زنید
یک عده که با تحصیل و پیشرفت دختران مخالفند، حملات تروریستی شیمیایی انجام می‌دهند. مقام رهبری هم خواستار پیگیری و مجازات بدون عفو آنهاست ولی نه کسی جرات دستگیری عوامل اصلی و اجرایی را دارد و تازه هر کسی هم که بنحوی اعتراض دارد، مورد مواخذه قرار می‌گیرد. براستی چرا ؟
بادامچیان را همه می شناسند
دیگه لازم نبود خودش را برای بی نهایت بار معرفی کند
مگه مردم مهم هستن که سرمایشون مهم باشه؟؟؟؟
چجوریه این بسته های مشکوک و عواملش رو سریع دستگیر میکنین ولی اونایی که چند ماهه باعث مسمومیت این همه دانش آموز شدن رو نمیتونین بگیرین؟
پاسخ ها
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۲۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۵
روفقاتو دستگیر کردند ، فقط مواظب باش تو را نگیرند
تیتر با متن همخوانی نداره
ببینید کار ما به کجا رسیده که از سرمایه‌گذاری عربستان باید خوشحال بشیم.
دم خاندوزی گرم، رو که نیست سنگ پای قزوینه ، دلار ۲۸ تومنی رو کرده ۵۰ به ملت توصیه هم میکنه...ماشالله
آقای خاندوزی!
شما و آقای بذر پاش که برای رسیدن به پست وزارت،،سلسله مراتب اداری و حتی شرایط سنی،،رو هم رعایت نکردید..در کنارش هم، نه تحصیلات آکادمیک مرتبط دارید و نه تجربه کاری مستمر...
لذا پیشنهاد میکنم، جنابعالی و اکثریت اعضا کابینه فعلی که شبیه شما هستند،،نسبت به اظهارنظر های علمی و منطقی ،افراد با سابقه و با تجربه،، سکوت بفرمایند..
به خصوص با این اوضاعی که دولت پر ادعای فعلی برای مملکت ایجاد کرده است..
دولت
و مخصوصا بودجه نویس پنهان کار وجناحی آن
آقای میرکاظمی
با خطای فاحش و ابتدایی
تورم سه رقمی را در سال 1401 به جون مردم انداختن
حالا که باید بر طبق قانون حداقل حقوق را بر اساس تورم افزایش دهند
با خیانت به این قشر زحمت کش
دارند شانه خالی می کنند و متن صریح قانون را زیر پا می گذارند.
شمخانی هم یک کمی عربی بلده
وزیر امورخارجه که نه تنها هیچ زبانی بلد نیست وتا لب باز می کند بیسوادی و کم تخصص بودنش آشکار می شود.
من نمیدونم بر چه اساسی نمایندگان مجلس به شخصی که درست نشستن مقابل دیپلمات ها ی خارجی را هنوز بلد نیست رای مثبت دادند.
سازمان اطلاعات فراجا به جای کشف ترقه های بچه ها بهتر است عوامل مسمومیت آنها را پیدا کند.
خاندوزی حرف بی ربطی زده و نیاز نیست به همتی درس بده خودش کار وزارت را سعی کنه یاد بگیره
بعضی ها فقط فکرمنافع خودشانندوحاضرندپاروی همه چیزبگذارند رئیس مجمع صادرکنندگان دام زنده که نمیدانیم واقعاچه سیاست غلطی است که برای کسب جندرقاز دلاردولت اجازه میدهد دام زنده که گوشت آن موردنیازشدیدمردم است وآنقدرقیمتش بالااست که صدای همه رادرآورده به شیخ نشنهاکه پول فراوان دارندصادرشودوازآن کذشته اکنون رئیس مجمع همان صادرکنندگانش که باعث کمبودوگرانی گوشت درداخل شده اند باطرفند دایه مهربانترازمادرشاکی میشودکه چرادولت گوشت ازاسترالیاورومانی وغیره باقیمت ارزانترواردمیکندوابرازمیداردکه دام فراوان داریم ولی قیمت پائین نمیفروشیم که دل ماراهم بسوزاند اخراین بی انصافی نیست مردم توان خریدگوشت داخلی ندارند جون بخارج صادرمیشود در داخل گران میفروشند وآنوقت اعتراض میکندکه چرابرای نیازمردم دولت گوشت واردمیکندنظرایشان شاید آنستکه اکرکسی پول داردگران بخرداگرنه اصلا گوشت نخورد جه بایدگفت به این استدلال غیرمنصفانه
آقای بذرپاش دعاکنیدبقول ماقدیمی هاخداوندازدهانتان نشنودیعنی پیشکوئی شمابوقوع نپیوندد هرچندهمه مامیدانیم که متاسفانه اینکه میگوئیدسال اینده سال رکوردهااست بعید نیست امسال سال رکوردگرانی سرسام آور وبی ارزشی پول ما وافزایش قیمت دلاربود باتوجه به پیشگوئی شماآیا سال بعدرابایدسال رکوردهای بیشتری نامید یعنی منظورتان آنستکه این رکوردهای امسال بازهم شکسته میشودودرمشکلات دیگری هم رکوردخواهیم زد پناه برخدا
کشور وزیر امورخارجه ندارد
اقایان اطلاعاتی این دو بسته انفجاری حاوی چه نوع مواد منفجره بود و حجم ان چقدر بوده است؟مواد ترقه را گرفتید که همه جای دنیاازاد است.؟حتما بدبخت داشته گوشه خیابان میفروخته گرفتید؟
امام على عليه السلام : چه سخن حكيمانه جامعى است اين سخن كه: آنچه بر خود مى پسندى براى مردم نيز بپسند و آنچه براى خود نمىپسندى براى آنها نيز نپسند!
ميزان الحكمه جلد سوّم

واقعآ عجیب نیست که تعیین سبد معیشت با حداقل ترین قیمتها اینقدر اختلاف دارد اگر قیمت اجناس را به قیمت تولیدی کارخانه و گوشت قرمز و مرغ را با قیمت کشتارگاه و برنج و آرد ( نان ) را براساس قیمت سر زمین ( کشتزار ) و میوه و سبزی جات را به قیمت باغ و مزرعه حساب کنید بیشتر از ۱۲ میلیون می شود یک مسلمان نیست این حدیث را برای گروه دولتی و کارفرمایی بخواند و یاد آور شود که شما خودتان خانواده و زن و بچه دارید و هر روز در این شهر به خرید می روید چگونه است که این حداقل را برای مردم نمی بینید برای قشر زحمت کشی که اگر نباشند پست و میز و منصب شما هم وجود خارجی نخواهید داشت کمی واقع بینانه به سخنان امیر المومنین فکر کنید تا لطف و توفیق حق تعالی شامل شما و خانواده های عزیزتان شود . ان شالله
مردم گوشت کیلویی ۵۰۰ هزار تومان بخرند که شماها خوشحال شوید و به دلالی تان بپردارزید؟
یکی روشن کنه که عربستان خوبه یا بده؟! چرا اتش زدید ودچرا حالا از موضع ضعف عقب نشستید!‌
چرابایدبه بن بستی می رساندیم کشورراکه رایزنی وارتباط باضعفایی چون عربستان وامارات که درسایه ی وحشت واطاعت ازایران بودند>حال مهم شودومفری برای ایران وایرانی.وااسفا
بذرپاش: سال بعد را باید سال رکوردها بدانیم

بر منکرش لعنت. چهل و چند سال است که هر سال سال رکوردها است. فقط جناب بذرپاش مشخص کنند دولت قصد دارد رکورد گرانی و تورم در سال آینده را تا چه مقداری بشکند.
دولت همان کاری را که با گوشت و تخمرغ می کند چرا با لوازم خانگی و خودرو نمی کند؟
لوازم خانگی و خودرو تولید ایران داخلی اند اما تخمرغ و گوشت خیر!!؟
این بهنام خ که این همه به گفته شما فعالیت گسترده علیه پهلوی و سلطنت داشته،یک اسم درست و درمان و یک قطعه عکس هم نداشت که خوانندگان متوجه بشوند در مورد چه کسی مطلب زده اید؟
بد حالی؟؟؟؟!!
یادش بخیر در جبهه ها هم رزمندگان دچار بد حالی میشدند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.
واقعا جای تاسف داره که جای متهم کسانی را که خبر رسانی میکنند و یا تقاضای رسیدگی دارند را احضار میکنید !!
سلام
چرا خبر پاسخ خاندوزی به همتی نیومده
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۵
چرا نداره ..اینجا ایران است ..
کیفر خواست صادق زیبا کلام صادر شد
برای کدوم جرمهاش؟؟در مورد چه کسی دیگه حرف الکی نزده ؟
یه آقا زاده تو دانشگاه شاگردش بود بهش گفته بود این ماشین که باهاش میای دانشگاه از سفره انقلاب برداشتی . عرض حضور شما اون آقازاده با به حقوق کارمندی زندگی می‌کنه ، ماشین و خونه اش رو هم درسته باباش برای خریده ولی نه از سفره انقلاب , پدر عزیزشون که رضوان خدا بر او باد ، ارثیه زیادی بهشون رسیده بود ,پدرشون از بازاریان بودند و بسیار هم متعهد ، ایشون هم با اون ارثیه ها چند تا خیریه زده بودند و در مناطق محروم خدمات قابل توجهی انجام میدادند به عبارتی از سفره انقلاب که چیزی بر نداشتند هیچ جان و مالشان رو هم آورده بودند
سلام رئیس انجمن
اگر به اندازه کافی دام هست چرا گوشت دوبرابر گران شده کجای دام به دلار وصل است شما از طرفی برای ییلاق و قشلاق از خزانه مردم امکانات میگیرید و از طرف دیگر دام را به دلار وصل میکنید دامی که بیش از نه ماه در مراتع هست چرا
همین که جلیلی و دارو دسته تندرو و وزارت کار نابلد امور خارجه را در مذاکره با عربستان کنار گذاشتن و کار شورای امنیت و شمخانی سپرده شده یک قدم مثبت است.
عجب رسانه دقیقی هستی ، سرو بدنت هرکدوم ساز خودش میزنه و از خودت خبر نداری
دراین مملکت قحط الرجال
نفهمیدیم بذرباش صاحب چه لابی قدرتمندی هست که در هرپستی که اراده کنه
سکاندار هست
پاسخ ها
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۵
اشتباها رای منفی دادم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۵
شاگرد احمدی نژاده
سلام
انشاالله سفرآقای شمخانی همچون سفر به چین پربرکت باشد.
ازخداوندطلب موفقیت می کنیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۵
چند مورد برکات برای مردم بفرمایید
شاید برکات برای مسولین و سرمایه داران
نه مردم بینوا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۵
برکت برای کی؟
سلام
انشاالله اتفاقات خوبی صورت بگیرد.
ازهمین طرح مولدسازی می توانند با شرکتهای موفق خارجی به صورت جوینت ونچری شریک شده و محصولات و خدمات مهندسی ایران را وارد بازارجهانی بکنند.
درزمینه قطعه سازی خودرو ایران حرف برای گفتنزیاددارد.کاری بشود که متخصصان مهندسان و پزشکان مهاجرت نکنند.چون اگرجای آنها با مهندسان هندی و پاکستانی پرشود و یا باپزشکان پاکستانی اسرارایران به کشورهای عضو جامعه مشترک المنافع انتقال پیدا میکند.
چرا مامورين كودكان بازداشتى را بد رفتارى ميكنند
ايا ان ماموران خود داراى أولاد نيستند كه اين رفتارهاى غير انسانى را انجام ميدهند
چرا تابحال عقلانیت شمخانی را نداشتیم؟ حتما باید کارد به استخوان برسه تا بفهمیم کجای کاریم؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۵
شمخانی کاره ای نیست. آنچه به او گفته می شود انجام می دهد.
باتشکرازعزیزان مأموران سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی کل کشورکه درودفراوان براین عزیزان باد.
بذر پاش که خودش رکورد شکنه .شرکتهای تامین اجتماعی یادمونه
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار