۱۰ خبر مهم برای بورس آخرین چهارشنبه سال ۱۴۰۱

خبر‌های مهمی امروز در فضای رسانه‌ها منتشر شد که قطعا هر یک می‌توانند بر روی روند بورس فردا تاثیرگذار باشند. توصیه می‌شود قبل از معاملات فردا این ده خبر را بخوانید.
کد خبر: ۱۱۶۷۸۵۹
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۱ 14 March 2023

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، امروز اخبار زیادی پیرامون مسائل اقتصادی، سیاسی و البته بورسی منتشر شد که قطعا می‌توانستند بر روی روند بورس فردا به هر حال تاثیرگذار باشند، اما به نظر این ده خبر تاثیر بیشتری بر روی روند بورس فردا داشته باشند؛ بنابراین توصیه می‌شود که قبل از معاملات فردا این ده خبر را بخوانید.

۱- مدیرعامل وکغدیر طی مصاحبه‌ای اعلام کرده که افزایش سرمایه در بهار ۱۴۰۲ خواهد بود و افزایش سرمایه تا ۴ هزار میلیارد تومان را خواهیم داشت.  
۲- مدیرعامل شرکت بورس تهران خبر داد؛ فرآیند پذیرش دیجی کالا و هزار دستان آغاز شد، انشالا، سال آینده این دو شرکت عرضه می‌شوند.
۳- هیأت مدیره شرکت معدنی و صنعتی چادرملو  افزایش سرمایه ۴۱ درصدی این شرکت از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی را مورد تصویب قرار داد.
۴- بانک مرکزی جزئیات گزارش رشد اقتصادی ۹ ماهه نخست سال جاری ار منتشر کرد که بر اساس آن رشد اقتصاد کشور در این مدت معادل ۳.۷ درصد و رشد بدون نفت معادل ۳.۲ درصد بوده است.
۵- اسپوتنیک: منابع آگاه از رایزنی‌های ایران و بحرین برای بازگشایی سفارتخانه‌ها و از سرگیری روابط در آینده‌ای نزدیک خبر دادند.
۶- وزارت راه و شهرسازی: چینی‌ها برای ساخت مسکن به ایران می‌آیند!
۷- سخنگوی شورای نگهبان: پس از ۱۶ جلسه فشرده و پیاپی، بررسی لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور در شورای نگهبان به پایان رسید و ابهامات و ایرادات شورا در خصوص این لایحه به مجلس ارسال خواهد شد.
۸-  منوچهر منطقی، معاون وزیر صمت: ابتدا عرضه خودرو در بورس از طریق مجلس منتفی شد و شورای رقابت هم حذف عرضه در بورس را اعلام کرد بنابراین فعلاً بحث عرضه خودرو در بورس مطرح نیست.
۹- محدوده افزایش قیمت خودرو در سال آینده ۳۰ تا ۷۰ درصد خواهد بود که اواخر فروردین ۱۴۰۲ اعلام می‌شود.
۱۰- مجوز افزایش سرمایه ۱۰۰ درصدی خلنت از محل سود انباشته صادر شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر