اخبار مهم کدال سه شنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۱

امروز سه شنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ اطلاعیه‌های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی مهمترین اطلاعیه‌ها خواهیم پرداخت.
کد خبر: ۱۱۶۷۸۵۷
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۴ 14 March 2023

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، امروز سه شنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ اطلاعیه‌های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی مهمترین اطلاعیه‌ها خواهیم پرداخت.

صدور مجوز افزایش سرمایه خلنت

در اجرای قانون بازار اوراق بهادار جمهوری اسلامی ایران (مصوب آذرماه ۱۳۸۴) تقاضای افزایش سرمایه و انتشار سهام جدید شرکت خلنت (سهامی عام) در این سازمان مورد بررسی قرار گرفت. بر اساس رسیدگی انجام شده، مواردی حاکی از مغایرت با قوانین و مقرّرات مربوط در انتشار سهام ملاحظه نگردیده و افزایش سرمایه به مبلغ ۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته به منظور اصلاح ساختار مالی از نظر این سازمان بلامانع می‌باشد. انجام افزایش سرمایه، حداکثر تا ۶۰ روز از تاریخ این مجوز امکان‌پذیر خواهد بود. عدم انجام افزایش سرمایه در مهلت مقرر، موجب ابطال این مجوز گردیده و انجام آن مستلزم اخذ مجوز جدید از این سازمان خواهد بود.

اتمام تعهدات قبلی کخاک

مبلغ ۴.۷۷۶.۲۲۳ میلیون ریال با مبلغ ۴.۸۶۸.۷۹۲ دلار از تسهیلات ارزی دریافتی از بانک توسعه صادرات اصل تسهیلات دریافتی ۸.۸۸۷.۳۷۴ یورویی و معادل ۹.۹۴۳.۴۷۷ دلاری بازپرداخت گردیده است. لازم به توضیح است که مبلغ ۲.۱۲۷.۴۷۶ دلار فرع تسهیلات دریافتی مذکور می‌باشد.

انتشار اوراق بدهی شستا

انتشار ۴۰,۰۰۰ میلیارد ریال اوراق اجاره، شرکت واسط مالی بهمن پنجم (با مسئولیت محدود) به منظور تأمین مالی شرکت شستا (سهامی عام) در تاریخ ۲۴/۱۲/۱۴۰۱ انجام می‌شود.

پذیرش تعهدات جدید امین

پذیرش تعهد پذیره نویسی و بازارگردانی اوراق اجاره شرکت شستا (سهامی‌عام) با سررسید ۴ ساله از تاریخ انتشار ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ از این بابت مبلغ درآمد تعهد پذیره نویسی ۱.۶۰۰ میلیارد ریال و کارمزد بازارگردانی سال اول ۱.۲۰۰ میلیارد ریال می‌‎باشد. همچنین هزینه‌های مربوط به بازارگردانی اوراق مذکور متناسب با تحقق آن در طی دوره‌های گزارشگری شناسایی و افشا می‌گردد.

عملکرد ۳ ماهه شملی

شرکت شملی در ۳ ماه منتهی به ۳۰/۹/۱۴۰۱؛ سود خالص هر سهم ۴۳ ریال که نسبت به مدت مشابه ۹۷۵ درصد افزایش داشته است. سود ناخالص با افزایش ۲۳ درصدی ۱۶۸,۶۲۶ میلیون ریال می‌باشد. سود خالص این شرکت به ۵۵,۹۶۸ میلیون ریال رسید.

عملکرد ۱۲ ماهه بهپاک

شرکت بهپاک در ۱۲ ماه منتهی به ۳۰/۹/۱۴۰۱؛ سود خالص هر سهم ۵۹۹ ریال که نسبت به مدت مشابه ۲۰ درصد افزایش داشته است. سود ناخالص با افزایش ۶۱ درصدی ۳,۱۲۲,۱۸۷ میلیون ریال می‌باشد. سود خالص این شرکت به ۲,۴۵۷,۲۴۸ میلیون ریال رسید.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر