بازدید 3154

پایگاه زیرزمینی عقاب ۴۴ سدی در برابر دشمنان است

جانشین فرمانده کل ارتش با بیان اینکه دشمن معنی پایگاه پهپادی ۳۱۳ ارتش را می‌فهمد، گفت: پایگاه زیرزمینی عقاب ۴۴ عامل و سدی در برابر دشمنان است که دیگر ملت ایران را تهدید نکنند.
کد خبر: ۱۱۶۷۷۲۷
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۹ 13 March 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، امیر محمدحسین دادرس جانشین فرمانده کل ارتش در نخستین همایش ملی دانشجویی پهپاد، اظهار کرد: تقارن این همایش با روز‌های پایانی سال و موفقیت‌هایی که در این ایام برای کشور کسب شده است نشان از آن دارد که ان‌شاءالله در سال آینده وضعیت رو به رشدی در همه زمینه‌ها به ویژه در حوزه‌های مختلف علمی و نظامی خواهیم داشت.

وی افزود: امسال سال بسیار سختی برای کشورمان بود و دشمنان تمام تلاش خود را کردند تا ملت ایران را به زانو در آورند، اما خدا وعده داده است که بعد از هر سختی آسانی است.

جانشین فرمانده کل ارتش با اشاره به حدیث از امام کاظم علیه‌السلام که می‌فرمایند، از ما نیست کسی که خود را هر روز محاسبه نکند و ما هم باید در حوزه نظامی خود را هر روز محاسبه کنیم که چه کار‌هایی باید انجام می‌دادیم، ولی نتوانستیم، اظهار کرد: در قضایای اخیر تمام دشمنان ایران اسلامی که با هم اختلاف داشتند متحد شدند تا به کشورمان آسیب برسانند، اما با هوشیاری رهبر معظم انقلاب و بیداری مردم انقلابی ایران به اهداف خود نرسیدند.

وی با بیان اینکه امام علی علیه‌السلام می‌فرمایند نیرو‌های نظامی باید زینت کشور باشند و موفقیت نیرو‌های نظامی کشورمان در تأمین امنیت کشور مرهون تلاش‌های این قشر زحمتکش است، خاطرنشان کرد: دشمن معنی پایگاه پهپادی ۳۱۳ ارتش را می‌فهمد و می‌داند برای چه هدفی استفاده می‌شود. پایگاه زیرزمینی عقاب ۴۴ عامل و سدی در برابر دشمنان است که دیگر ملت ایران را تهدید نکنند.

جانشین فرمانده کل ارتش تصریح کرد: پهپاد، علمی نوین است و امروزه این علم جدید باید در خدمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشد و نیروی هوایی با پیشتازی در توانمندی و سابقه در زمینه پهپاد همواره در ارتقای توان رزم ارتش و نیرو‌های مسلح رکن مهم این عرصه بوده است.

وی افزود: توانایی‌های شما جوانان به طور قطع از دشمن بسیار بیشتر است و قابلیت‌های فراوانی دارید، از کار نترسید ابتدا نیاز و دشمن را بشناسید سپس قدم‌های‌تان استوار‌تر خواهد شد.

امیر دادرس گفت: این جهشی که در حوزه پهپادی در نیروی هوایی ارتش اتفاق افتاده است از ابتدای انقلاب تاکنون بی‌نظیر است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار