بازدید 6980

تقابل دوباره طارمی با داور بداخلاق

شیمون مارسینیاک لهستانی قرار است دیدار حساس میان اینتر و پورتو را سوت بزند.
کد خبر: ۱۱۶۷۶۸۲
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۸ 13 March 2023


به گزارش تابناک به نقل از خبرآنلاین، چهار دیدار باقی مانده از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، سه شنبه و چهارشنبه برگزار خواهد شد و پورتو به همراه مهدی طارمی در تلاش است تا با خلق یک شگفتی در دراگائو، ضمن غلبه بر اینتر میلان، راهی دور بعدی این پیکارها شود.

با اعلام کمیته داوران یوفا، قرار است که شیمون مارسینیاک معروف، این دیدار حساس را شوت بزند. داور لهستانی که با قضاوتی تحسین برانگیز در فینال جام جهانی توانسته بود توجهات را به سمت خود جلب کند، این بازی مهم را داوری خواهد کرد.

البته پورتو و مهدی طارمی از این داور معروف خاطره خوبی ندارد. آخرین باری که او یک بازی برای اژدها سوت زد، به دیدار مرحله گروهی برابر اتلتیکو مادرید بازمیگردد که با شکست ۲ بر یک شاگردان کونسیسائو همراه شد.

تقابل دوباره طارمی با داور بداخلاق

مارسینیاک در آن مسابقه، ۲ کارت زرد به بازیکن ایرانی پورتو نشان داد. پس از سرنگونی طارمی در دقیقه ۸۸ و در محوطه جریمه اتلتیکو، داور لهستانی کارت زرد دوم را به مهدی نشان داد و او را از زمین بازی اخراج کرد.

مارسینیاک، ۴۲ ساله از سال ۲۰۱۱ در لیست داوران بین المللی قرار گرفته و قرار است برای بازی سه شنبه شب، هموطنانش به نام های پاول سوکولنیکی و توماش لیستکیویچ او را در امر قضاوت یازی کنند.

اینتر توانست در مسابقه رفت با تک گل روملو لوکاکو که در دقیقه ۸۶ به ثمر رسید، پورتو را شکست دهد و حالا کونسیسائو امیدوار است با استفاده از فرصت میزبانی، تیم ایتالیایی را از دور رقابت ها کنار زده و جواز حضور در مرحله یک چهارم نهایی را کسب کند.

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان