بازدید 2531

افشای موارد اختلاف فدراسیون با سانچز از سوی تاج

کد خبر: ۱۱۶۷۶۵۴
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۶ 13 March 2023

رئیس فدراسیون فوتبال بعداز انتخاب قلعه‌نویی به سرمربیگری تیم ملی گفت: اختلاف ما سانچس دو موضوع بود؛ یکی اینکه بحث حضور چهار ساله او بود و ما نمی‌خواستیم قرارداد چهار ساله ببندیم. نظر ما حضور سرمربی تیم ملی تا پایان جام ملت‌ها بود. موضوع دیگر هم عدد و رقم پیشنهادی بود، اما موضوع مهم‌تر همان پیشنهاد چهار ساله بود. ما همزمان در طول مذاکره با سانچس با قلعه‌نویی هم صحبت می‌کردیم، به نظر من انتخاب قلعه‌نویی، انتخاب خوبی است.

به گزارش تابناک ورزشی؛ مهدی تاج در پاسخ به این سؤال که «انصراف روزهای گذشته قلعه‌نویی از حضور در تیم ملی دلیل خاصی داشت؟»، تصریح کرد: همه گزینه‌ها فکر می‌کردند انتخاب گزینه‌ها می‌توانست از طرف فدراسیون فوتبال به نحو بهتری صورت بگیرد. ما هم بارها گفته بودیم که نمی‌خواهیم کسی ناراحت شود. قلعه‌نویی چهره شناخته‌شده‌ای است و نتایج بسیار بسیار خوبی در لیگ داشته و سرمربی تیم ملی هم بوده است. ضمن احترام به بقیه عزیزان که نتوانستیم از آنها استفاده کنیم، ما فکر می‌کنیم قلعه‌نویی بتواند به کمک فدراسیون فوتبال، باشگاه‌های لیگ و رسانه‌ها و بازیکنان در جام ملت‌ها موفق باشد.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه «آیا رقم قرارداد قلعه‌نویی نصف مبلغ قرارداد مربیان خارجی است؟»، گفت: درباره عدد و رقم بنده معذور هستم که صحبتی کنم، شاید ان‌شاءالله در آینده در این خصوص صحبت کنیم، ولی رقم قرارداد مربیان ایرانی کمتر از مربیان خارجی است.

رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به این پرسش که فردا معارفه قلعه‌نویی برگزار می‌شود، تصریح کرد: من خودم نیستم و باید در مراسم انتخاب اینفانتینو برای یک دوره چهار ساله دیگر شرکت کنم. امروز یک ویدئو کنفرانس با قلعه‌نویی داشتم. او حدود دو ساعت درباره برنامه‌اش برای تیم ملی توضیحاتی ارائه کرد که بسیار خوشحال شدم از اینکه قلعه‌نویی دارای یک برنامه مدون برای تیم ملی است. این نشان می‌دهد او در این مورد کار و درباره آینده و حتی پوست‌اندازی تیم ملی هم برنامه‌ریزی کرده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر