بازدید 2627
۱

فدراسیون به سانچز نه گفت، قرعه بنام قلعه‌نویی خورد

کد خبر: ۱۱۶۷۵۳۹
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۹ 12 March 2023

بیستم اسفند ماه هم گذشت و فدراسیون فوتبال برخلاف قول و وعده مدیران ارشد خود نتوانست سرمربی تیم ملی را معرفی کند.

به گزارش تابناک ورزشی؛ انتخاب سرمربی تیم ملی به یکی از معضلات فدراسیون فوتبال تبدیل شده است و تاج و همکارانش در این مدت سعی کردند به هر شکل ممکن شرایط را برای حضور مربی خارجی در ایران فراهم کنند.

با این شرایط فدراسیون با فلیکس سانچز مربی پیشین تیم ملی قطر وارد مذاکره شد و طرفین ابتدا به توافقات خوبی هم دست پیدا کردند، حتی مقرر شد مطالبات این مربی از طریق کشور قطر به او پرداخت شود اما درخواست قرارداد ۴ ساله از سوی سانچز باعث عقب نشینی فدراسیون شد.

هیات رئیسه فدراسیون فوتبال چنین مجوزی به مهدی تاج نداده بود و به همین خاطر تعهدات فراتر از مدت ریاست تاج به او اعطا نشد. 

در واقع سانچز اعتقاد به کار زیربنایی داشت و مثل ماموریتش در قطر، خواستار عقد قراردادی چهار ساله شد و به همین دلیل فدراسیون فوتبال قید این مربی قهرمان آسیا را زد.

همانطور که از قبل پیش بینی می شد به دلیل نبود زمان کافی، فدراسیون فوتبال روی گزینه های داخلی و در راس آن امیر قلعه‌نویی به جمع بندی نهایی رسیده زیرا مذاکره با هر مربی خارجی کمتر از یک هفته زمان نخواهد برد و حالا که سانچز دست رد به سینه فدراسیون زده و با اکوادور قرارداد رسمی امضا کرده است، انتخاب مربی خارجی دیگری در برهه‌ باقیمانده تا پایان سال که فدراسیون قولش را به مردم داده، عجیب به نظر می رسد.

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
فقط. تاج. باید. محاکمه شودبعلت افتصاح ویلتموتس
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر