بازدید 4927

آمادگی ایران خودرو برای اجرای طرح بزرگ وزارت صمت در فروش خودرو

گروه صنعتی ایران خودرو در اطلاعیه ای بر همراهی با طرح بزرگ فروش خودرو توسط وزارت صمت تاکید کرد.
کد خبر: ۱۱۶۷۱۸۰
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۶ 10 March 2023

آمادگی ایران خودرو برای اجرای طرح بزرگ وزارت صمت در فروش خودرو

به گزارش «تابناک» به نقل از ایکوپرس- در اطلاعیه ایران خودرو آمده است:
با توجه به افزایش اخیر تیراژ تولید، طرح فروش فوق العاده ایران خودرو برای عرضه بیش تر به بازار بوده و منافاتی با همراهی این گروه صنعتی با طرح بزرگ وزارت صمت در پیش فروش محصولات ندارد. 
این اطلاعیه افزوده، گروه صنعتی ایران خودرو مصمم است تا علاوه بر انجام تعهدات پیشین به مشتریان در موعد مقرر و ایفای تعهدات معوق، نسبت به عرضه در روزهای پایانی سال اقدام کند و بر همین اساس طرح فروش فوق‌العاده را به اجرا گذاشته است. 
این در حالی است که گروه صنعتی ایران خودرو آمادگی کاملی برای همراهی در اجرای طرح بزرگ پیش فروش خودرو که توسط وزارت صمت برنامه ریزی شده دارد و تعداد محصولات برنامه ریزی شده در طرح پیش فروش توسط وزارت صمت را براساس برنامه تولید در دستور کار قرار خواهد داد. 
این اطلاعیه تصریح کرد، ایران خودرو از جمله خودروسازانی بوده که در ابتدای برنامه ریزی وزارت صمت برای اجرای این طرح بزرگ و حذف قرعه کشی اعلام آمادگی کرده تا تمامی تولیدات سال آینده خود را در قالب این طرح و نوبت دهی به مشتریان عرضه کند. 
بر همین اساس، برنامه فروش فوق العاده ایران خودرو منافاتی با این طرح نداشته و صرفا به منظور افزایش عرضه به بازار بوده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر
آخرین اخبار