بازدید 3961

محیط امن با"همراه بانک فراز ایران زمین"

اگر می‌خواهید از حساب بانکی‌تان به خاطر استفاده نادرست از همراه بانک توسط افراد سودجویان برداشت غیر مجاز صورت نگیرد و در امنیت کامل از نرم افزار "همراه بانک فراز ایران زمین" استفاده کنید.
کد خبر: ۱۱۶۷۰۱۷
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۰ 08 March 2023

به گزارش خبرنگار «تابناک» نکته مهمی که در استفاده از خدمات بانکی باید به آن توجه داشت این است که در مرحله نخست باید نرم افزار و اپ‌های مورد نیاز را از سایت رسمی بانک‌ها دانلود کنید تا با خیال راحت در سایه امنیت و اطمینان خدمات بانکی را انجام دهید. هرگز از سایت‌های غیرمعتبر و پست الکترونیکی دریافت را انجام ندهید. لازم به ذکر است که تمامی بانک‌های کشور برای ارائه خدمات به مشتریان خود نرم افزار‌های کاربردی خوشدان را معرفی کرده‌اند در همین راستا بانک ایران زمین نرم‌افزار"همراه بانک فراز ایران زمین" را معرفی کرده است.
همراه بانک فراز ایران زمین در واقع سامانه‌ای است که از طریق تلفن همراه و به صورت سیار به کاربران خدمات بانکی ارائه می‌دهد؛ بنابراین با نصب نرم‌افزار روی گوشی موبایل خود می‌توانید از خدمات بانکی مثل میزان موجودی حساب، انتقال وجه و پرداخت قبوض استفاده کنید؛ بنابراین اگر می‌خواهید از حساب بانکی‌تان به خاطر استفاده نادرست از همراه بانک توسط سودجویان برداشت غیر مجاز صورت نگیرد و در امنیت کامل از همراه بانک استفاده کنید، رعایت این نکات ضروری برای استفاده امن از همراه بانک به نظر می‌رسد.
به هیچ وجه رمز‌های مربوطه شامل: رمز حساب، رمز اول و دوم کارت و رمز ورود به نرم افزار همراه بانک را در اختیار دیگران قرار ندهید و آن‌ها را در فواصل زمانی تغییر دهید.
تغییر رمز: رمز ورود به سامانه همراه بانک ارائه شده توسط شعبه را پس از نصب کامل نرم افزار تغییر دهید.
دریافت نرم افزار: نرم افزار همراه بانک را از طریق مراجعه حضوری به شعب بانک یا مراجعه مستقیم به وب سایت بانک خود دریافت کنید.
ارتقای نرم افزار: نرم افزار بانکی بر روی گوشی خود را در صورت ارائه نسخه جدید، نرم افزار سامانه همراه بانک ارتقا دهید.
غیرفعال سازی لیست حساب‌ها: لیست حساب‌های قابل مشاهده در سامانه همراه بانک را از طریق مراجعه به وب سایت خود بانک غیرفعال کنید.
چگونه همراه بانک فراز ایران زمین را فعال کنیم؟
باید با مراجعه به نزدیکترین شعبه و با تکمیل فرم‌های مربوطه در شعبه و دریافت نام کاربری و رمز‌های اول و دوم (رمز انتقال وجه) از شعبه افتتاح سپرده را انجام دهید.
می‌توان گفت که با همراه بانک فراز ایران زمین کار‌هایی نظیر انتقال وجه، انتقال وجه از کارت، انتقال وجه از کارت بانکی به کارت، سپرده یا شماره موبایل (مشتریان ایران زمین)، انتقال وجه از سپرده به سپرده، شبا یا شماره موبایل (مشتریان ایران زمین)، مشاهده/لغو انتقال وجه مستمر، انتقال وجه دسته‌ای (داخلی ایران زمین) را می‌توان انجام داد. همچنین از خدمات چک مشاهده دسته چک، ثبت مبلغ چک و مسدودی چک و استعلام وضعیت چک‌های واگذار شده، کلیه خدمات چک صیادی، تسهیلات، مشاهده فهرست و تاریخچه تسهیلات، پرداخت قسط تسهیلات و تنظیم پرداخت خودکار، یافتن شعب بانک، گزارش تراکنش ها: گزارش عملیات انجام شده در نرم افزار/ تاریخچه عملیات انتقال وجه پایا و ساتنا)، ماشین حساب بانکی (دریافت شبا /نرخ ارز)، دریافت صورتحساب (نموداری/ میله‌ای و …)، پرداخت، خرید شارژ، پرداخت قبوض و کمک‌های مردمی و تغییر نام کاربری و رمز عبور و رمز دوم را انجام داد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس