بازدید 2599

بادامچیان: برخی «احمقانه» می‌گویند «کار خودشان است»

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی می گوید: معتقد بودم که خانم امینی یک طعمه و دام است. این کار طبیعی نیست که دختری از کردستان به تهران بیاید با وضع ناآشفته به پارک برود و دو نفر مراقب وی باشند؛ به وی تذکر می‌دهند که این وضع ناجور است، وی شروع به فحاشی می‌کند، به وی می‌گویند این کار غلط است، او را سوار ماشین می‌کنند و آنجا می‌افتد و می‌میرد. این طبیعی نیست و معلوم است که برنامه‌ریزی شده است.
کد خبر: ۱۱۶۶۹۵۹
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۵ 07 March 2023

به گزارش «تابناک»، جماران گفتگویی با اسدالله بادامچیان، دبیرکل حزب موتلفه اسلامی داشته که در ادامه می‌آید:

در روزهای اخیر حادثه مسمومیت دختران را داشتیم که رهبر معظم انقلاب آن را «جنایت بزرگ» نامیدند. می خواهم تحلیل شما از این قضیه را بدانم.

مسئله ایجاد مسمومیت برای دانش‌آموزان دختر معلوم است که از توطئه دشمنان، نه تنها دشمنان اسلام بلکه دشمنان «انسان»، سرچشمه می‌گیرد. اینکه انسان بیاید چند دختر در حال درس خواندن را مسموم کند، عین جنایت و خیانت است. معلوم است که همه چیز چنین انسانی مسخ شده است؛ یعنی نه عاطفه، نه حیاء، نه فهم، نه عقل و هیچ چیز دیگر در وجود عاملان این جنایت نیست.

این کار از چه کسی برمی‌آید؟ از کسانی که داعش را راه انداخته اند. داعش دختر در ایزدی‌ها را می‌فروشد؛ چه قدر وحشت‌آور است، خدای نکرده دختر یا نوه ما را بدزدند و ما را اعدام کنند، جنایت بزرگی است. کسی مثل شهید سلیمانی که جلو این جنایت را می‌گیرد را از بالا می‌زنند. این عمل آمریکایی‌ها و دشمنان اسلام است.

من به آقایان تذکر دادم، در فتنه ۱۴۰۱ که در آغاز آن را «فتنه ژینا» نامیدم، معتقد بودم که خانم امینی یک طعمه و دام است. این کار طبیعی نیست که دختری از کردستان به تهران بیاید با وضع ناآشفته به پارک برود و دو نفر مراقب وی باشند؛ به وی تذکر می‌دهند که این وضع ناجور است، وی شروع به فحاشی می‌کند، به وی می‌گویند این کار غلط است، او را سوار ماشین می‌کنند و آنجا می‌افتد و می‌میرد. این طبیعی نیست و معلوم است که برنامه‌ریزی شده است. از همان جا این توطئه‌ای که نزدیک دو سال، تمام استکبار، آمریکا، هم‌دستانش، صهیونیست‌ها، ایران اینترنشال، سعودی‌ها و ... با استفاده از همه گروهک‌ها در ایران شکل گرفت و همان زمان من عرض کردم که این می‌شکند. عرض کردم که این فتنه است و مصاحبه کردم که فتنه را باید با تدبیر، قاطعیتِ همراه عاطفه و برنامه، برطرف کرد. چون فتنه غیر از جنگ نظامی است، در جنگ نظامی با گروه می‌آیند اما فتنه طراحی است؛ مثل بنی‌صدر که کنار امام می‌آید.

فتنه ۱۴۰۱ را نظام در ظرف سه روز شکست؛ در ظرف یک هفته به شکست و بن بست رساند. من همان زمان در مواضع هفتگی اعلام کردم که از این به بعد این‌ها دست به انفجار و تخریب می‌زنند. وقتی فتنه شکست می‌خورد مثل فتنه منافقین در ۶۰ خرداد، تخریب و انفجار را شروع می‌کنند. ملاحظه می‌کنید که جریان به هتک حرم مطهر احمد بن موسی(ع) رسید و درگیری و کشتار و زدن را ادامه دادند. بدبختی توطئه‌گران استکباری این بود که فرهنگ ایرانی را نمی‌شناسند، فرهنگ ایرانی با این چیزها مخالف است. این‌ها از کارهایی که ما کردیم، تقلید کردند، در حالی که نمی‌فهمند. شب اول محرم که پشت بام رفتیم و الله اکبر گفتیم، «مرگ بر شاه» نگفتیم؛ پشت بام جای مرگ نیست؛ جای الله اکبر است.

در نتیجه با یک مشت اراذل و اوباش ۲۸ مردادی رو به رو شدیم که چاقو می‌زدند؛ لذا کاملاً دست‌شان رو شد. دو هفته بعد نوشتم که این‌ها از این به بعد دست به دروغ، فریب، جوسازی و شایعه‌پراکنی می‌زنند، چون دیگر زورشان به کشتن نمی‌رسد. ملاحظه کردید که این کار را هم کردند و بعد کارشان رسید به افتضاحی که در شبکه مجازی و بی بی سی و ایران اینترنشنال راه انداختند. کار طنز فاخر آقای شهبازی در «پاورقی»(برنامه ای در شبکه دو سیما) خیلی جالب است که آن‌ها را مسخره می‌کند که عقل هم خوب چیزی است. آن‌ها عقل شیطانی دارند نه عقل رحمانی. عقل شیطانی مکر می‌کند اما عقل رحمانی «و مکروا و مکرالله و الله خیرالماکرین»؛ این نوع مکر با مکر شیطانی فرق دارد. لذا این‌ها به بن بست خوردند و تمام می‌شود.

حالا نوبت به این رسیده که رفتند و با منافقین همدست شدند، چون لیبرال‌ها و اصلاح‌طلب‌ها اهل زدن و کشتن نیستند، آنها بیشتر سیاسی و اهل جوسازی هستند. خدا رحمت کند آقای بهشتی را، در جریان ۳۰ خرداد مرحوم زواره‌ای ۳۵ مورد از شنودهای منافقین را آورد که لیبرال‌ها صحبت کرده بودند که روز ۳۰ خرداد ساعت هشت صبح درگیری را شروع کنند، بزنند، سرپل‌های نظام را بگیرند و در یک کودتای خیابانی نظام را براندازند و منافقین رئیس شوند. به آقای بهشتی عرض کردم که این‌ها اشتباه کردند، لیبرال‌ها نمی‌آیند، و بالاخره نیامدند.

خود اصلاح‌طلب‌ها در این مملکت متوجه شده‌اند، بسیاری از آن‌ها برگشته‌اند و خیلی از آنها می‌گویند باید کار فرهنگی کنیم. جالب است که در این گیر و دار آمریکایی‌ها به سراغ منافقین رفته‌اند؛ چرا؟ چون تنها راه باقی مانده برای این‌ها زدن، کشتن و اقداماتی مثل مسموم کردن است و این جنایت‌ها از منافقین برمی‌آید، از لیبرال‌ها برنمی‌آید، این تیپی نیستند و روح‌شان این‌گونه نیست. پمپئو به لیبریا می‌رود و ارزیابی می‌کند. در نتیجه حرکت مسمومیت که الان ابعاد آن روشن می‌شود که آقا می فرماید جنایت بی‌نظیری است.

نظرتان را درباره سخنان رهبری هم بگویید.

ایشان حرف هر انسان با وجدان و شرع را می‌زند. در جنگ شمشیر می‌کشند و همدیگر را می‌کشند، اما کسی به خاطر دعوا می‌رود و بچه‌ای را می‌کشد؟! به آن بچه معصوم چه کار داری؟ این کار جنایت بزرگی است. «بای ذنب قتلت» بچه تازه به دنیا آمدۀ کوچک را چرا می‌کشی؟ چرا مسموم می‌کنی؟ نمی‌دانم چرا مسئولین محترم ابعاد آن را روشن نمی‌کنند؟ برخی چقدر احمقانه می‌گویند کار خودشان است! در حالی که بعد از پیروزی انقلاب شصت و خرده‌ای درصد از دختران دانشگاهی شده‌اند و همه جا هستند. امام سجاد(ع) می‌فرماید «الحمدلله الذی جعل اعدائنا من الحمقاء». البته اگر درست، الهی و صحیح حرکت کنیم و در نفسانیات نیفتیم، خدا ما را یاری می‌دهد.

گفتید، مسمومیت دختران کار معترضین نمی‌تواند باشد،؛ کار اصلاح‌طلبان و لیبرال‌ها نیست و کار دشمنان و منافقین است.

نمی‌دانم چه کسی انجام داده است. نمی‌توانم نفی کنم، امکان دارد از هر تیپ کسی را بگذارند. به این کاری ندارم، اما مهم آن است که دستگاه‌ها باید مشخص کنند. چیزی که من قطعی می‌دانم که این کار از سازمان منافقین برمی‌آید چون شناخت کاملی از آنها دارم و آنها ده هزار نفر را شهید کرده‌اند، اما اینکه آیا واقعا کس دیگری نیست؟ باید دستگاه‌ها معلوم کنند.

لیبرال‌ها یا افراد دیگر را مبرّا نمی‌کنم، چون اطلاعی ندارم. مسئأه معترض و اعتراض هم ادامه توطئۀ فتنه است؛ بَدلِ مسأله اغتشاش، اعتراض است. چرا؟ چون گفتند اگر گیر کردی می‌گویی اعتراض! این را صریح گفتم، اعتراضی که بنزین بر آتش فتنه و اغتشاشگران می‌ریزد، نوعی اغتشاش است؛ بنابراین کلمه اعتراض و معترضین معنی ندارد.

در نامه‌هایی که برای مدیر مسئول شرق فرستادم، گفتم که راهی را بروید که به راه منافقین نرسد؛ کسی نمی‌خواهد شما را حذف کند. می‌خواهیم شما در این کشور باشید، نه شما بلکه هر صاحب‌نظر و سلیقه‌ای که دلش برای ایران می‌تپد و به اسلام با عقیده خود علاقه‌مند است. اتفاقاً از چیزهایی که این‌ها باید ممنون باشند، امام خامنه‌ای است، ایشان است که جلو افراطی‌گری افراطیون را از ابعاد مختلف می‌گیرند. امیدواریم به زودی مسئله مسمومیت دانش‌آموزان روشن شود و عاملان آن مجازات شوند. البته این کار ادامه‌دار نیست و از کارهای احمقانه‌ای است که نمی‌شود ادامه دهند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر