بازدید 4105

قاتل پدرزن در یک قدمی محاکمه

کد خبر: ۱۱۶۶۶۸۶
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۵ 05 March 2023

داماد عصبانی که دو سال بعد از طلاق همسرش، پدرزن سابقش را با شلیک گلوله به قتل رسانده بود، بزودی در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه می‌شود.

به گزارش ایران، دی سال ۱۴۰۰ گزارش یک جنایت مسلحانه در فشافویه که منجر به قتل مرد 60 ساله‌ای به نام اکبر شده بود به پلیس اعلام شد و تحقیقات برای شناسایی عامل قتل در دستور کار قرار گرفت.

پزشکی قانونی نیز پس از معاینه جسد در گزارشی اعلام کرد که مقتول بر اثر اصابت گلوله به شکم و سینه و خونریزی ناشی از آن جان باخته است.
در ادامه مأموران با تحقیقات میدانی پی بردند که قاتل داماد سابق مقتول بوده است که از مدت‌ها پیش با او اختلاف شدیدی داشته است.

 تسلیم شدن متهم

به این ترتیب مأموران اقدامات لازم را برای دستگیری مرد 37 ساله انجام دادند اما مشخص شد که او بعد از جنایت به مکان نامعلومی گریخته است.

در حالی که جست‌و‌جو برای دستگیری سعید ادامه داشت وی یک هفته بعد خودش را به اداره آگاهی معرفی کرد و اسلحه‌اش را هم تحویل داد.

متهم درباره علت قتل پدرزن سابقش به مأموران گفت: سال 1393 با همسرم ازدواج کردم و ماحصل ازدواج‌مان هم پسری است که حالا 6 سال دارد.

ما از همان ابتدای ازدواج مشکل داشتیم و هیچ‌وقت هم حل نشد تا اینکه سال 1398 به ناچار از هم جدا شدیم و قرار شد پسرم با مادرش زندگی کند و هروقت من خواستم بتوانم او را ببینم اما بعد از مدتی همسر سابقم اجازه نمی‌داد که پسرم را ببینم یا حتی با او تلفنی حرف بزنم.

وقتی هم اعتراض می‌کردم پدرزن سابقم من را تهدید به مرگ می‌کرد. این موضوع آنقدر اذیتم کرد که تصمیم گرفتم جواب تهدیدهای او را بدهم.

به همین خاطر به یکی از شهرستان‌های مرزی رفتم و کلت کمری با تعدادی فشنگ را به قیمت 8 میلیون تومان خریدم و به تهران برگشتم. قصد داشتم با نشان دادن اسلحه آنها را بترسانم.

سعید در ادامه با تشریح ماجرای روز حادثه گفت: روز حادثه مقابل خانه آنها رفتم تا پسرم را با خودم به شهرستان ببرم اما به یکباره پدر زن سابقم جلوی در آمد و درگیری را شروع کرد و با بیرون کشیدن چاقویی از جیبش قصد داشت من را بزند من هم که جانم را در خطر می‌دیدم از ترسم اسلحه‌ام را درآوردم و ناخودآگاه به او شلیک کردم و بعد سوار موتورم شدم و فرار کردم. یک هفته در بیابان‌ها زندگی کردم تا اینکه تصمیم گرفتم خودم را معرفی کنم.

بعد از ماجرای طلاق به مواد مخدر اعتیاد پیدا کردم و آن روز هم به خاطر مصرف مواد در حالت طبیعی نبودم. من نمی‌خواستم کسی را بکشم.

پس از اعترافات متهم، وی به بازسازی صحنه پرداخت و اولیای دم نیز با حضور در دادسرا درخواست قصاص کردند.

سپس از سوی شعبه ۱۰۲ دادگاه عمومی فشافویه برای او به اتهام مباشرت در قتل عمد کیفرخواست صادر و پرونده برای رسیدگی به شعبه ۱۱ دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد تا متهم بزودی محاکمه شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار