بازدید 10809
خمز به زمین سفت یحیی رسید

انتقام سخت پرسپولیس در تبریز با گل دقیقه۹۵

پرسپولیس با این پیروزی 45 امتیازی شد و پیش از آنکه سپاهان بازی خود را انجام دهد به رتبه اول جدول رفت. تراکتور نیز همان 36 امتیازی باقی ماند.
کد خبر: ۱۱۶۶۶۵۴
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۸ 05 March 2023

بازی جذاب دو تیم مدعی قهرمانی در تبریز به سود میهمان تهرانی رقم خورد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ تیم‌های تراکتور و پرسپولیس در چارچوب دیداری از هفته بیست‌و‌دوم لیگ برتر از ساعت 16 امروز (یکشنبه) در ورزشگاه شهید حاج قاسم سلیمانی تبریز به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه با برتری 3 بر 2 پرسپولیس به اتمام رسید.

در این بازی ابتدا محمد عمری و مهدی ترابی در نیمه اول پرسپولیس را با دو گل از حریف خود پیش انداختند، اما در نیمه دوم عباس زاده دو بار موفق شد برای تیمش گلزنی کند و کار را به تساوی بکشاند. البته این پایان کار نبود و پرسپولیس در دقیقه 5+90 توسط وحدت هنانوف به گل سوم و برتری رسید.

تیم پرسپولیس با این برد 45 امتیازی شد و موقتاً به صدر جدول لیگ برتر صعود کرد. شاگردان گل‌محمدی در دیدار هفته بعد خود باید به مصاف سپاهان رقیب اصلی خود در کسب عنوان قهرمانی برود.

انتقام سخت پرسپولیس در تبریز با گل دقیقه۹۵

ترکیب تراکتور: احسان مرادیان، آرش قادری (46 - محمد عباس‌زاده)، سید محمد حسینی، محمد آقاجان‌پور، پوریا آریاکیا (46 - ابوالفضل رزاق‌پور)، صفا هادی، گوستاوو، ریکاردو آلوز، محمد قنبری (81 - حامد پاکدل)، رومرو گومز (76 - محمدرضا عباسی) و رضا اسدی.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، امید عالیشاه (81 - عیسی آل‌کثیر)، مرتضی پورعلی‌گنجی، مهدی ترابی (90 - دانیال اسماعیلی‌فر)، کمال کامیا‌بی‌نیا (90 - مهدی عبدی)، سینا اسدبیگی، وحید امیری، فرشاد فرجی، وحدت هنانوف، محمد عمری (68 - سروش رفیعی) و لئاندرو پریرا (81 - علی نعمتی).

داور: وحید کاظمی

 

شرح گل‌ها:

تراکتور صفر- پرسپولیس یک ( دقیقه ۱۸: محمد عمری): در شرایطی که تراکتوری‌ها دو موقعیت خوب ساخته بودند اما محمد عمری، جوان‌ترین بازیکن ترکیب پرسپولیس روی پاس خوب ترابی، با یک شوت زیبا و زمینی از پشت محوطه دروازه حریف را فرو ریخت.

تراکتور صفر- پرسپولیس دو (دقیقه ۳۱: مهدی ترابی): حرکت انفرادی عالی محمد عمری پرسپولیس را در موقعیت گلزنی قرار داد و زننده گل اول بازی ترجیح داد توپ را در دهانه دروازه به ترابی پاس دهد و اختلاف دوبرابر شد. عمری به طور کلی مدافعان و دروازه‌بان تراکتور را با حرکاتش به هم ریخته بود و در لحظه آخر با از خود گذشتگی پاس گل داد.

تراکتور یک - پرسپولیس دو (دقیقه ۶۷: محمد عباس‌زاده): سانتر بی‌نقص ابوالفضل رزاق‌پور از سمت چپ روی سر محمد عباس‌زاده نشست و مهاجم تراکتور بدون مزاحمت خاصی از سوی مدافعان پرسپولیس با ضربه سر گل زد.

تراکتور دو - پرسپولیس دو ( دقیقه ۸۴: محمد عباس‌زاده): عباس‌زاده پشت ضربه پنالتی ایستاد و با پای چپ و شوتی محکم توپ را به وسط دروازه بیرانوند فرستاد.

تراکتور دو - پرسپولیس سه (دقیقه ۵+۹۰: وحدت حنانوف): سانتر بلند سروش رفیعی باعث ایجاد موقعیت شد و دو شوت بازیکنان پرسپولیس برگشت داده شد و در نهایت وحدت حنانوف مرادیان و مدافعان تراکتور را در شلوغی محوطه تسلیم کرد.

انتقام سخت پرسپولیس در تبریز با گل دقیقه۹۵

پرسپولیس برای اینکه فرصت فاصله انداختن به سپاهان ندهد تنها به دنبال 3 امتیاز این بازی حساس بود و تراکتور هم اصلا نمی خواست پیروزی در این بازی خانگی را به قیمت عقب افتادن از کورس قهرمانی از دست بدهد.

پرسپولیس با این پیروزی 45 امتیازی شد و پیش از آنکه سپاهان بازی خود را انجام دهد به رتبه اول جدول رفت. تراکتور نیز همان 36 امتیازی باقی ماند.

چهره ویژه این دوئل سرخ، محمد عباس زاده بود؛ اولین بازیکن لیگ برتر که به 6 گل رسید، البته او بعد از 6 گله شدن مصدوم شد و بعد از اینکه از مصدومیت برگشت هم موفق نشد گلی بزند.

محمد عباس زاده آنقدر گل نزد که رضا اسدی، هم تیمی او از این بازیکن در جدول گلزنان عبور کرد و با هشت گله زده صدرنشین جدول گلزنان لیگ برتر شد.

انتقام سخت پرسپولیس در تبریز با گل دقیقه۹۵

با این حال بازی مهم فرا رسید و محمد عباس زاده درخشان عمل کرد. در حالی که بازی با نتیجه دو بر صفر به سود پرسپولیس در جریان بود، محمد عباس زاده گل اول تراکتوری ها را روی سانتر ابوالفضل رزاق پور به تیم سابقش زد. گلزن قائمشهری با این دو گل، هشت گله و شریک رضا اسدی در صدر جدول گلزنان برتر شد.

 

لحظات حساس بازی

دقیقه 5: شوت از راه دور گوستاوو با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 14: اشتباه عجیب هنانوف در پاس به عقب دادن، یک موقعیت بسیار خطرناک را در اختیار تراکتوری‌ها قرار داد، اما ضربه آلوز پس از برخورد به پای بیرانوند توسط مدافعان برگشت داده شد.

دقیقه 16: بار دیگر اشتباه فرشاد فرجی در قلب خط دفاعی خطرساز شد و این بار رضا اسدی موقعیت تک به تک با بیرانوند را از دست داد.

دقیقه 54: ضربه کاشته عالیشاه با اختلاف کم از کنار دروازه مرادیان عبور کرد.

دقیقه 56: موقعیت خطرناک پرسپولیسی‌ها توسط مدافعان تراکتور دفع و توپ راهی کرنر شد.

دقیقه 61: شوت محمد قنبری از داخل محوطه جریمه را بیرانوند به خوبی مهار کرد و در آغوش گرفت.

دقیقه 72: فرشاد فرجی با یک تکل موفق حمله خطرناک تراکتوری‌ها را قطع کرد و مانع از ضربه نهایی اسدی به توپ شد.

دقیقه 72: فرشاد فرجی با یک تکل موفق حمله خطرناک تراکتوری‌ها را قطع کرد و مانع از ضربه نهایی اسدی به توپ شد.

دقیقه 76: امید عالیشاه با کارت زرد داور جریمه شد.

دقیقه 84: خطای سروش رفیعی در داخل محوطه جریمه روی عباس‌زاده را وحید کاظمی پنالتی اعلام کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۰
یاشاسین پرسپولیس
البته با داوری اوت به سود تراکتور خطا اعلام کرد داور دیکته شده
درود به شرفتون
تابناک فوتباله جنگ که نیست دو تا تیم هموطن در چهارچوب لیگ باهم مسابقه دادند چرا گارد میگیری و جوگیر میشی؟ انتقام سخت؟ طرفدار تیمت هستی دوست ولی به رقبا هم احترام بگذار آنها طرفداران خودشان را دارند و هموطن ما هستند البته تا حالا که هرچی نوشتم فایده نداشته و تعصب تو عجیب بوده ولی بارهم میگم شاید اثر کرد
حق تراکتور در این بازی، باخت نبود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
اتفاقا حقش باخت بود چون تو این بازی تو شهر
خودش همیشه عقب ودنباله رو بودو بعد ازتساوی هم گه پرسپولیس حمله می کرد فقط
انتقام سخت!!!
بنویس: باز هم فرار با کمک شانس
با توجه به برنامه ریزی و مهندسی هماهنگ شده بین کمیته انضباطی در محروم کردن بازیکنان سپاهان و داور بازی هوادار و سپاهان در دادن کارت های زیاد به بازیکنان سپاهان پیشنهاد می شود سپاهان با تیم نوجوانان خود وارد استادیوم ازادی برای بازی مقابل پرسپولیس شود کاری که گل محمدی ادعا کرد ولی نکرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
پرسپولیس با هیاهو و تبلیغ جلو میره تا میبازه بیانیه میده ولی الان اگر سپاهان حرفی بزنه محکوم میشه
یاشاسین تراختور
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل