بازدید 45994
چهره سرشناس فوتبال ایران در پاریس ناراحتی مردم را انتقال داد

اختصاصی تابناک: جزئیات مکالمه دایی با رئیس فیفا در مورد استفاده از نام جعلی برای خلیج‌فارس/ علی دایی: سوال مهم مردم ایران و خودم را از اینفانتینو پرسیدم

زرق و برق مراسم فیفا در پاریس و قدم گذاشتن روی صحنه‌ای که مسی برای هفتمین بار عنوان مرد سال را گرفت، باعث نشد که علی دایی، پرسش مهم مردم ایران از رئیس فیفا یادش برود؛ او باز هم نماینده لایقی برای کشور بود.
کد خبر: ۱۱۶۶۰۹۸
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۱ 01 March 2023

علی دایی بعداز حضور در مراسم THE BEST یا همان بهترین‌های فیفا در شهر پاریس ـ که با همراهی همسرش انجام شد ـ به کشور بازگشت.

به گزارش تابناک ورزشی؛ اتفاق جالب توجه و غیرمنتظره در این دعوت، حضور اسطوره فوتبال ایران روی سِن اصلی برنامه فیفا به منظور اهدای یکی از جوایز مهم سال فوتبال جهان بود که این سفر را از حالت توریستی و مهمان ویژه خارج و به یکی از برگزارکنندگان مراسم فدراسیون جهانی بدل کرد.

علی دایی روی صحنه‌ای که لیونل مسی هفتمین عنوان تاریخی عمر خود را به عنوان بازیکن برتر سال کسب کرد، گام گذاشت و بعد از خواندن نام فرد برگزیده، جایزه بازی جوانمردانه را به برنده گرجستانی تقدیم کرد.

اختصاصی تابناک؛ جزئیات مکالمه دایی با رئیس فیفا در مورد استفاده از نام جعلی برای خلیج‌فارس/ علی دایی: سوال مهم مردم ایران و خودم را از اینفانتینو پرسیدم

با علی دایی درباره این سفر خبرساز که بعد از یک دوره ممنوع‌الخروجی بحث برانگیز رخ داد و موجب افتخار و شهرت مثبتی دیگر برای نام ایران و ایرانی شد، گفت‌وگو کردیم.

دایی البته در این سفر نشان داد، دیپلماسی را هم خیلی بهتر از مدیران ارشد فوتبال کشور بلد است و بدون نگرانی از خدشه به جایگاه و رفاقتش با اینفانتینو، از او درباره خطای اخیرش در تورنمنت عربی خلیج فارس پرسید و رئیس فیفا هم پاسخ داد؛ پاسخی که به فدراسیون فوتبال ایران داده نشده بود.

مصاحبه اختصاصی تابناک با علی دایی در بدو بازگشت به وطن را می‌خوانید.

حضور علی دایی در مراسم انتخاب بهترین‌های سال فوتبال جهان به‌خصوص در بخش اهدای جوایز برای مردم ایران خیلی جالب توجه و مهم بود.

خب مردم شریف کشورم مانند همیشه به من لطف داشتند. البته این دومین بار بود که در مراسم انتخاب بهترین‌های سال، من جایزه یکی از منتخبین را می‌دادم. عکس‌هایش موجود است که زمان ریاست سپ بلاتر بود. آن موقع جایزه بهترین فوتسالیست سال را دادم.

درست است. اما این‌ بار حضور شما برای مردم ایران بسیار غرورانگیزتر شد و مایه افتخار بود. از زمانی که خبر حضورتان در این مراسم منتشر شد، بین طرفداران‌تان شور و حال خاصی حس می‌شد و مردم درباره آن صحبت می‌کردند.

مردم خوب ایران این بار هم در کنارم بودند و من را شرمنده محبت خودشان کردند. من علی دایی شرمنده این بزرگواران هستم که نتوانسته‌ام در حد شایستگی‌های‌شان خدمت‌گزار قابل و شایسته‌ای برایشان باشم.

از فضای مراسم برای ما و مردم تعریف می‌کنید؟

فضای کاملا عالی و خوبی بود. همه آیتم‌ها در نهایت نظم و زمان برنامه‌ریزی شده برگزار شد. همه چیز به موقع و سر زمان خودش شروع گشت و به پایان رسید. یک برنامه باشکوه فوتبالی در نهایت دقت و نظم و مدیریت، برگزار شد. برای خودم بار دیگر یک تجربه بود. دوست دارم در فوتبال ایران هم همینطور باشد. 

تصویری از شما و جانی اینفانتینو در صحفه اینستاگرام‌تان منتشر شد که برخی آن را استوری کرده و با این مضمون نوشتند: "حالا یک ایرانی داریم که رئیس فیفا افتخار می‌کند با او عکس بگیرد"

مردم شریف میهنم در این‌جا هم به من لطف داشتند. واقعیت این‌ است که آقای اینفانتینو هم در این سال‌هایی که ریاست فیفا را بر عهده دارد، همیشه به من لطف داشته و با کارهایی که انجام داده، من را مورد محبت قرار داده و شرمنده کرده است. دیدارهای متعدد و صمیمانه‌ای با ایشان داشتم و نگاه ویژه‌ای به توسعه فوتبال داشته. این‌ بار هم در ملاقاتی که با هم داشتیم لطف خودش را نشان داد.

در این دیدار صحبت خاصی هم با رئیس فیفا داشتید؟

موردی که بیشتر در موردش با ایشان صحبت کردم این بود که سوال مردم ایران را به آقای اینفانتینو انتقال دادم که برای خود من هم به شخصه مهم بود.

این که چرا در بازی‌هایی که اخیرا در یکی از کشورهای همسایه ایران برگزار شد، ایشان واژه نادرست خلیج عربی را به جای واژه تاریخی و اصیل خلیج فارس به کار بردند. در جواب من، آقای اینفانتینو توضیح داد که چاره دیگری نداشتم چون نام تورنمنتی که برگزار می‌شد همانی بود که من استفاده کردم. برایم جالب بود که ایشان با تاریخ ایران کاملا آشنا بود و وقتی در این مورد خاص پرسیدم، به واژه PERSIAN GULF که همان خلیج فارس است اشاره کرد و گفت: تنها دلیلی که آن واژه را در آن مسابقات استفاده کردم این بود که از سوی میزبان نام بازی‌ها آنطور انتخاب شد. 

از دیگر لحظات حضورتان در پاریس بگویید. از دیدار با هم‌دوره‌ای‌هایی مثل سامی الجابر و دیگر فوتبالیست‌های هم‌نسل خودتان...

 سامی الجابر رفیق و دوست خوب قدیمی من است که از زمان بازی‌گری تا به امروز ارتباط‌مان پابرجا مانده است. خیلی از بزرگان فوتبال جهان در پاریس حضور داشتند. ضیافت شامی که به افتخار همه این ستاره‌ها برگزار شد و یک بازی دوستانه در جَوی عالی انجام دادیم و بعد مدت‌ها کنار هم پا به توپ شدیم.

اختصاصی تابناک؛ جزئیات مکالمه دایی با رئیس فیفا در مورد استفاده از نام جعلی برای خلیج‌فارس/ علی دایی: سوال مهم مردم ایران و خودم را از اینفانتینو پرسیدم

جایزه پوشکاش هم که به بازیکن لهستانی رسید که یکی از سه انتخاب شما بود؟ 

گل مارسین اولسکی واقعا زیبا و شایسته دریافت این جایزه بود. یک بار دیگر این موفقیت را به ایشان تبریک می‌گویم.

جایزه بهترین بازیکن کسی را لایق‌تر از لیونل مسی می‌دید؟

به اعتقاد من در این بخش واقعا حق به حق‌دار رسید. مسی در جام‌جهانی ۲۰۲۲ یکی از عوامل بسیار تأثیرگذار و حتی می‌توانم بگویم بزرگ‌ترین عامل در قهرمانی آرژانتین بود.

در مورد اهدای جایزه بازی جوان‌مردانه و بازیکنی که شما جایزه‌اش را دادید، صحبت می‌کنید؟

به نظر من بزرگ‌ترین کاری بود که یک انسان می‌تواند انجام بدهد. نجات جان یک هم‌نوع در وسط مستطیل سبز و در جریان بازی کار بسیار بزرگی بود که لوکا لوکوشویلی انجام داد.

بعد از مدت‌ها در فضایی فوتبالی آن هم در بالاترین سطحش در دنیا قرار گرفتید. آیا با این اتفاق حس و میل بازگشت به فوتبال در شما زنده نشد؟

اصلا به این فکر نکردم. خودم را به خدا سپرده‌ام که هر زمان در تقدیرم قرار داد و صلاح دانست، بهترین اتفاق برایم رخ دهد.

اما خیلی صحبت از حضورتان در تیم‌ملی مطرح است.

از تیم‌ملی خبر ندارم که چه خواهد شد. مثل همیشه و مانند هر ایرانی برای تیم‌ملی کشورم بهترین‌ها را آرزو می‌کنم. انشاءالله در خصوص انتخاب سرمربی آینده بهترین تصمیم گرفته و بهترین گزینه که بتواند به موفقیت تیم‌ملی کمک کند برای هدایت آن انتخاب شود.

گفت‌وگوی اختصاصی تابناک توسط صالح محمدرحیمی 

اختصاصی تابناک؛ جزئیات مکالمه دایی با رئیس فیفا در مورد استفاده از نام جعلی برای خلیج‌فارس/ علی دایی: سوال مهم مردم ایران و خودم را از اینفانتینو پرسیدم

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۸
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۰۱
نام تورنمنتی که برگزارشد به نام جعلي ....بود پس چرا مسئولين ما قبل از اجرا اعتراض نكردند بايد اين جمع همگي از آقاي دايي كه به تنهايي مدافع نام كشورمون هستند ياد بگيرند وبدون هيچ ادعايي مانند پيشوايان ائمه اطهار بدون هيچ لكنتي از مسولين بين المللي مطالبه ميكنه ،باشد ديگران علي الخصوص وزارت خارجه ايران ياد بگيرند كه كارشون رو بايدانجام دهند كه نبايد نفرات حقيقي مانند آقاي علي دايي به تنهايي انجام دهند.
پاسخ ها
محمود
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
مگه میشه هی اعتراض کرد به همه چیز
یه زمانی کسانی این اسم را ساختند
ما نتونستیم نگهش داریم
ما به خودمون باید اعتراض کنیم
با باد هوا که نمیشه پرشین گلف رانگه داشت
یه کالای تاپ داریم که اسمش را بزاریم پرشین گلف؟
با حرف نمیشه که
کارشناس اصلی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
آفرین به علی دایی باعث افتخار دنیا
ناشناس
| Canada |
۲۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
دوست عزیز متاسفانه اون کشور، عمدا از این نام جعلی استفاده کرده و دقیقا هم می دونستن که باعث حساسیت میشه. مهم اینه کهمسئولین ما با در پیش گرفتن یه سیاست درست و منطقی کاری کنن که همچین کشورهایی حتی جرات فکر کردن به همچین نام هایی رو هم نداشته بان چه برسه به اینکه همچین نامی رو عمدا انتخاب کنن. متاسفانه سیاستی که در پیش گرفتیم اثلا و ابدا مناسب نیست
ای کاش قدر ایشان را مدیران بیشتر می دانستند.
درود بر شهریار ایران زمین
واقعا یک پهلوان واقعی است
این مرد بزرگ یاد تختی رو زنده میکنه
کاش خداوند شناخت و معرفت زیرکانه ، هم چون منش و روش پهلوانی اقای دائی را به مدیران این مرز و بوم عنایت فرماید
نگا استیل گنگو فقط برازنده ایشونه
آفرین
زنده باد علی آقا دایی
اینها همش پروپاگاندا و درراستای جنگ ترکیبی علیه ایران است.وقتی صدراعظم آلمان با علی کریمی دیدار می‌کند.این دیدارهای علی دایی هم در این پلان چیده شده.علم کردن سلبریتی ها علیه امنیت وتمامیت ارضی کشور.
جمعش کن
یک ترک رفته گفته چرا نمیگید خلیج فارس، باعث تاسفه!
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۵:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
اين ترك از من و تو ايرانى تره
صابر
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
این چه حرفیه شما می زنید مثل زمان جاهلیت قبل پیامبر حرف می زنی من خودم ترک هستم این باعث نمیشه که حرف تحجر مابانه بزنیم ما همگی زیر پرچم کشور عزیزمون با زبان ملی فارسی زندگی می کنیم درود به شهریار درود به حافظ و سعدی درود به شاعر عربمان دعبل خزاعی درود به خلیج فارس درود به کارون و درود به ارس و درود به ارونامات و سیروان و لیله و درود به هامون و هیرمند زنده باد ایران و ایرانی زنده باد خلیج فارس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
او یک ایرانی است همان کسی که همه دوستش دارند از کرد تا بلوچ ، از ترک تا عرب و فارس و ....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
آقای علی دایی جور اون فدراسیون بی عرضه را کشید که باید از منافع ملی ما دفاع کند. باز هم درود به غیرت علی دایی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
ایران یعنی سرزمینی متشکل از اقوام مختلف. من به عنوان یه بختیاری افتخار می کنم به هم میهن عزیزم آقای دائی.
به این میگن مرد غرور آفرین !
آفرین به تو ای همیشه جاویدان ای شهریار ایران
علی دایی خائن است باید زندانی شود همراه اغتشاشگران بود
رییس فیفا خواسته هم از توبره بخوره هم از آخور.البته توبره ما خالیه ولی آخور عربها پر از دلار که ایشان که هیچی دبیرکل سازمان ملل را وادار می کند ۲۴ ساعته گزارش در مورد رژیم کودک کش سعودی را پس بگیرد.
درود برشما باز هم افتخار آفرینی برای مردم ایران توسط اسطوره فوتبال آقای دایی باتوجه به مشکلات اقتصادی که داریم با این افتخاری که برای ما ایرانیان به ارمغان آوردید حالمان خیلی خوب شد انشا الله خداوند پشت و پناه شما و خانواده محترمتان باشد و همیشه شاد و موفق باشید و سایه شما همیشه بر سر ایرانیان باشد
بهش افتخار می کنم
زنده باد پهلوان ایرانزمین. آنوقت یک دولتمرد در ایران پیدا نمی شود که بدون ترس و وحشت از همین عراق بی ثبات (سیاسی) یک سوال کند که چرا نام جعلی برای جام فوتبال گذاشته اید. فقط در همین داخل یک چند تایی آمدند و طوفان در فنجان راه انداختند. همین و بس
راضیم ازت شهریار
افتخار ایران
درود به شرفش
مایه افتخار ایرانیان و سربلندی کشور ..‌
جانم علی دایی . سلطان ایران .افتخار ایران وهر ایرانی . که درس دیپلماسی و اقتدار رو برای همه ی جهان تدریس کرد
زنده باد علی دایی
وطن فروش رانت خوار
این جایزه ها به وطن فروش ها زیاد داده شده
علی دایی با دروغی که درمورد دختر اردبیلی منتشر کرد و حمایت از عنصر فراری که کارش از تهمت و دروغ هم گذشت و به دریوزگی کشید تا اقامت امریکا را دریافت کند (علی کریمی)، جایگاه خود را در تاریخ که بعد از رفع غبار فتنه اغتشاشات روز بروز شفاف تر میشود تنزل داد.
البته در مناسبات غرب هرکس لگد به کشورش بزند عزیزتر میشود
یقیناً اگر در اغتشاشات از کشورش حمایت کرده بود او را به پاریس دعوت نمیکردند
دو تا لگد به توپ زد نصف مغازه های تجریش به نامشه
پاسخ ها
wd
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
تو چرا نزدی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
راست میگه مابقی شو، با هد گل زد و تیم ایران را به جام جهانی برد
کی میخواهید بفهمید هرکی بیشتر بخوره بیشتر لگد میزنه؟
دمت گرم فرزند ایران درود
درود،درود،درود.........‌
مرد باشرف
ددورغ‌میگوید‌.آن‌موقعکه‌تیم‌ملی‌پشیبان‌می‌خواست‌.پشت‌تیم‌واینستاد‌‌آن‌موقع‌قطر‌نرفت‌‌ولی‌حالا‌‌چون‌خودشرو‌‌می‌خوادبه‌فیفا‌نشون‌بده‌من‌آدم‌‌خوب‌هستم‌.
وقتی ملت بهش لقب شهریار رو دادن ،می دونستن که منظورشون چیه ،علی دایی واقعا شهریاره ،دمش گرم ،تنش سالم ،لبش خندون
زنده وپاینده بادعلی دایی آقایان دولتیها یادبگیرید روابط عمومی را
درود به شرف علی دایی
درود بر این مرد بزرگ ک یک تنه وزارت امور خارجه هست.
وظیفه آقای دایی نبوده که این موضوع نام جعلی را با رییس فیفا دنبال کند. پاسخ را آنهایی باید بدهند که سرمایه های ایران مفت در عراق هدر دادند و از هزینه خسارتی که آنها در جنگ به ما وارد کردند چشم پوشی کردند و حتی هزینه استادیومشان را هم از جیب ملت ایران پرداخت کردند در حالی که هنوز بعد از چهل سال خرمشهر زیبای ما مثل خرابه رها شده. حالا می خواهید عراقی ها گستاخ نباشند؟
رفتار مسولان با دایی نمونه کاملی ازعلت آشفتگی اینروزهاست. همه جای دنیا احترام داره اینجا بدخواهشن
وطن پرست بودن به شعار نیست به عمله کاری را که سیاستمداران نتونستن انجام بدن به اصطلاح بعضی‌ها یک وطن فروش انجام داد
علی دایی همیشه قهرمان ملی مردم ایران بود هست و خواهد بود افتخار ما ملت ایران است زنده باشی علی آقا دایی و علی آقا کریمی
خودشیرینی برای فارس ها؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۵:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
خجالت بكش
اينقدر ترك و فارس نكن
همه ايرانى هستيم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
متاسفانه قوم گرایان بیگانه پرست درکی از میهن دوستی ندارند علی دایی زاده اردبیل و محبوب همه مردم ایران است ما دوستش داریم
آقای دایی افتخار مایی
سلام و درود خدا بر اقای علی دایی که شهامت داشت واز نام خلیج همیشه فارس را دفاع کرد. کاش این شهامت وزیر امور خارجه داشت. صد حیف
موجب افتخار و شهرت مثبتی دیگر برای نام ایران و ایرانی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

لطفا" چرت ننویسید !!! علی دایی افتخار من نبوده افتخار من سردار سلیمانی و شهدای ایران هستند و بس !!!!
باسلام خدمت مدیریت محترم تابناک عزیز
ازلطفتان سپاسگزاریم که با قهرمان علی آقا دایی مصاحبه برگزارکردید
جناب آقای علی دایی یک اسطوره یک قهرمان درفوتبال پهلوان ودوست داشتنی هست انشالله فدراسیون فوتبال ازلابی گری بیرون بیاید وتوسط مردان فوتبال امثال آقای دایها اداره شود نه توس امثال اشخاصیکه الان مسئول هستند درود برشرفت علی آقا دایی ، نام آقای علی آقا دایی همیشه درایران درروح وجان مردم حک شده است
پهلوان نامت نیک ویادت همیشه افتخار، فقط آرزو دارم یک روزافتخارداشته باشم علی آقا دایی زیارت کنم انشالله
درصورتیکه جناب آقای علی آقا دایی پیام که باعشق وصفا برای ایشان گذاشتم ملاحظه کردند وافتخاردادند ایشان ملاقات نمایم لطفا ازطریق ایمیل به بنده اطلاع فرمائید.
پاسخ ها
امید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
یه ثنار بده آش به همین خیال باش
درودبر بر ادرعزیزعلی دایی مه واقعا سرمایه بزرگی برای کشورعزیمان جمهو ری اسلامی ایران است باید مراقب وی وامثال اوباشیم تا هدرنرزوند
نگرانی مردم ایران در مورد تغییر نام یک محل در این وضعیت مملکت ؟؟؟!!!! آقای علی دایی فاشیست بودن هم حدی داره
افتخار ایران در مجامع بین المللی ورزشی
درود به شرفتان ابروی ملت وفوتبال ایران بنده بعنوان اموزگار قدیمی وپیر شده دانشگاه به شما بااشک شوق عرض ارادت وساسگزاری میکنم
بعد از اون حاشیه ها حالا شدی علی دایی دوست داشتنی مردم از همه قهرمان هاشون همین انتظار رو دارن
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
بله
واقعا
کسی که ریشه داره با یه باد جابجا نمیشه
درسته که پیغمبر نیست اما علی دایی یه دونه است. از ابتدا تا انتها
حاشیه های زیادی که درباره علی دایی به وجود میاد که اگه یه سرچ در میان خبرهای منتشره توی تابناک هم بزنید می تونید ببینیدشون
میشه دید که تابناک هم گاهی اوقات بر علیه ایشان قضاوت کرده و کوبیدتش و گاهی هم بر وفق ایشان قضاوت کرده و باهاش مهروبون بوده که البته میشه گفت این چنین برخوردهایی در این جامعه زیاد وجود داره . . . .
اما علی دایی معمولا روندش ثابت بوده و استوار و کاری به این چیزا نداره
ایشان از مردم عذرخواهی کرد بابت همراهی با دشمن؟
پاسخ ها
ناشناس
| Tanzania, United Republic of |
۱۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
جمهوری اسلامی رأفت داره و علی رغم اشتباهش ایشان را می پذیره. انشاء الله عذرخواهی هم خواهد کرد.
خدا خیرت بده اينطوری باعث افتخار ایران وایرانیها هستی
آقای دایی شما که خیری یه کمکی به من کن برای اجاره خونه شماره عابرم(58921 قربانی.ممنون
پاسخ ها
وحید
| United States of America |
۰۹:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
تو جمهوری اسلامی هیچکس لنگ اجاره خونه ومعیشت نیست، خالی نبند. مگه واسه بی حجابی نگران باشی که در این مورد علی آقا نمی تواند کمکت کند
حالا خدائیش علی دایی ها که زیاد هم هستند موجه تر از امیر عبدالهیان نیستند؟ بوالله العظیم صدتا سرو گردن بالاتر از مسئولین وزارت خارجه هستند.
عجب پس مجبور بوده بگه خلیج عربی اوکی حله
خب خدا را شکر دلیلش رو فهمیدیم مجبور بوده مجبور
خب دایی جان بهش نگفتی خودتی ؟
آفرین خیلی خوب بود. ای کاش توی جام جهانی هم از تیم ملی حمایت می کرد.
همه به جعل نام خلیج فارس اعتراض دارند. مهم اینه علی آقا با چه لحن تاثیر گذاری گفته باشه!
علی جان
متشکریم
شاید مورد بی مهری برخی قرار گرفت که مجبورش کنند به ایران مثل برخی کم جنبه پشت کنه
ولی
کسی که ریشه داشته باشه در غم و شادی پشت واقعی مردمشه
نه اینکه بره اونور آب
به اسم کمک
برای مردمش تحریم و بدبختی بفرسته
بعد با پررویی بگه ایران و مردم ایران
علی اقا به فکر نان باش خربزه اب است عزیز یه کمی فکر کن چرا فیفا اینار شمارا دعوت کرد ؟
"اصلا به این مسئله فکر نکردم. خودم را به خدا سپرده‌ام که هرزمان در تقدیرم قرار داد و صلاح دانست بهترین اتفاق برایم رخ دهد." هزار آفرین، ایمان تو از خیلی مدعیها خیلی بیشتره مرد! همه ما هم بهترینها را برای تو از خدا میخواهیم
درود بر شهزیار بزرگ شیر مرد اردبیلی . یاشاسن
مثل و مانند ندارد و نخواهد داشت
جناب دایی با اقتدار بهش گفتی از نام جعلی استفاده نکن یا....
ضمن اینکه دروغت در مورد دختر اردبیلی که خسارات مالی و جانی زیادی به بار آورد یادمون نرفته.
علی دایی اگر شجاعتش رو داره به اینفانتینوی صهیونیست از اسراییل کودک کش انتقاد کنه.
بعد همه منتظر می میمونیم آیا علی دایی دوباره به برنامه های فیفا دعوت میشه یا خیر.
ضمن تشکر از آقای دایی بابت حساسیت به نام خلیج فارس کاش ایشان کمی هم به زبان مادری خود و اصالت خود هم حساسیت نشان میدادن و پیگیری میکردن......
هم وطنان آذری توجه کنند که علی دایی در درجه اول خود را ایرانی میدانه و با افتخار طرفدار استفاده از خلیج فارسه
شهريار
همين و بس
سلامت باشي انشاءالله
یعنی اسم خلیج فارس اینقدر اهمیت داره براش ولی امنیت همون مملکت پشیزی ارزش نداشت براش
با همه موضع گیری های اشتباهی که در اغتشاشات داشتی باز هم مورد رأفت مردم هستید. برگرد و بیا مربی تیم ملی باش. مردم هم غیرت داشته باشند از مربی ایرانی حمایت کنند.
قابل توجه آقای تاج که چند سال گذشته وقتی سلمان بن آل خلیفه رییس کنفدراسیون آسیا تصمیم به سفر به ایران داشت شرط گذاشت در مورد حمایت شان برای استفاده از واژه خلیج ع ر ب ی سئوال و انتقادی نشود و آقایان هم قبول کردند. درود بر شیر مرد ایران علی دایی اسطوره انسانیت و مردانگی.
درود بر شهریار ایران زمین
یعنی رییس فیفا اگه جامی رو به اسم هیتلر بذارن جرات می کنه با همون اسم در موردش صحبت کنه؟!
کامیلیا انتخابی فرد علی ایی را مجبور کرد از اغتشاش گر ها حمایت کند ر مورد اسرا پناهی دروغ بگوید همه مجبورن یکی برای دلار عربی دیگری برای ویزای فرانسوی یکی برای گرین کارت آمریکایی آدم می کشد مثل علی کریمی
خداوند حافظ و نگهدارت باشه،اسطوره مردانگی
بنده همیشه دنبال کننده اخبار از سایت تابناک هستم سوالی دارم از مسئولینتانباک شما که این شعارپوچ (سایت تابناک از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است) مدهید چرا در نظراتی که به اقوام میدهند را منتشر می کنید همین شخصی کهبانام ناشناس به ترکها بی احترامی می کند. شاید شما هم بانظر ایشان موافق هستید؟
درود بر شرفت ای ایرانی اصیل
تابناک مثبت منفی ها رو پاک میکنی خودم از نظرات عکس گرفتم یه ساعت بعد دیدم حذف کردی اگه اصلاح نکنی میفرستم تمام سایت ها
کاش دایی اون دروغ در باره دختر اردبیلی را باز نشر نمی کرد وخود‌شو از چشم مردم مومن نمی انداخت
اصلا چنین مکالمه ای با رئیس فیفا وجود نداشته.
چرا روی این خبر جعلی که اثبات نشده مانور می دهید.
اقای علی دایی از رئیس فیفا چرا بجای کلمه خلیج فارس از خلیج عربی استفاده کردید؟ طرفم بارندی گفته شرایطش نبوده. نه عذر خواهی کرده نه چیزی.، حالا این پرسش کجاش دیپلماسی شاهکاری بود که دیگران باید یاد بگیرن؟
دایی شیره
نام این خلیج چه ربطی به علی دایی داره آخه؟
چرا این فوتبالیست نوخود هر آشی میشه؟
شهریار علی دایی اشک تورا در خلیج‌فارس دیدم در کیش
ضمن تشکر از آقای دایی بابت حساسیت به نام خلیج فارس کاش ایشان کمی هم به زبان مادری خود و اصالت خود هم حساسیت نشان میدادن و پیگیری میکردن......
ضمن تشكر از اقاي دايي، دليل اينفانتينيو دليل موجهي نيست، ايشان به جاي توجيه حرف اشتباه خود بهتر بود به جاي خليج عربي از تورنمنت يا مسابقات عربي استفاده مي كردند تا هم دلي قطريها را بدست بياورند و هم تاريخ را جعل نكنند.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل