بازدید 27475
فوتو نیوز تابناک

وزیر بهداشت: سم خفیف باعث مسمومیت دانش‌آموزان شده است / امیر عبدالهیان: آیا آلمانی‌ها می‌پذیرند فرزند هیتلر امروز صدراعظم شود؟

وزیر بهداشت: مسمومیتی که برای دانش‌آموزان ایجاد شد، بسیار خفیف بود و عارضه‌ای برای کسی ایجاد نکرد. نوعی سم خفیف باعث ایجاد مسمومیت شده است. اینکه این سم چطور تولید شده و عامدانه بوده یا خیر، در حیطه وظایف وزارت بهداشت نیست.
کد خبر: ۱۱۶۵۹۶۸
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۰ 28 February 2023
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴۴
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۹۷
اقای وزیر خارجی تو نه تنها از اصول دیپلماتیک بهره ای نبردی بلکه اصول اجتماعی و تاریخی را هم نمیدانی.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۰
انقدر توهین و ناله نکنید بابا این سیاهی اول به خودتون میرسه بعد از اون به دیگران
اخه این چه استدلالی هست توی یک کشور دموکراتیک مثل المان. اخه خود هیتلر منتخب نخبگان اون موقع المان بوده. بچه اش میاد خودش را درمعرض رای مردم میزاره.
چکار دارین که این حیوان را انگولک کنید.یا باردار شده یا نشده.چند هفته صبر کنید تا بفهمید دیگه!!
فرزند دیکتاتور مخلوع فیلیپین فردیناند مارکوس حالا ریس جمهور بسیار محبوب فیلیپین شده است. مزید اطلاع وزیر خارجه بسیار متبحر کشورمان که با خبر سازی در مورد عز و جز امریکا برای برگشت به برجام باز هم می خواهد مانند ظریف و عراقچی با امید موهوم وضع بازار و اقتصاد را درست کند.
پیروز درگذشت و خبری نگذاشتید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۰
گذاشتن ولی لا به لای بقیه اخبار و نه تیتر یک
قطعا آلمانی ها هیتلر رو میپرستیدند
خیلی راهکارهای محافل امنیتی در سیستمهای بسته مانند روسیه شبیه هم هست. مثلا پوتین با سرنگون کردن هواپیماهای امریکایی و داعش و... همیشه با ایجاد ارعاب باعث شد که بوش و اوباما و ترامپ عقب بنشینند و پوتین سیاستهای خود را پیش ببر. حالا هم در ایران برخی محافل تصور می کنند با بی کله نشان دادن خود که سم می پاشیم یا غنی سازی را می رسانیم 85 درصد و یا برد موشکها را می رسانیم به برلین و لندن و.... تصور می کنند که دنیا را عقب خواهند نشاند. تا حدودی درست بود ولی بایدن خواب الودقیقا نقطه مقابل بوش و اوباما و ترامپ هست. می بینید که چه بلایی سر پوتین اورده. اگر برد موشکها در عقب راندن اروپا موثر هست الان اسراییل در این سالها که در برد هزاران موشک ایران هست باید در ایران دست از پا خطا نمی کرد. از ما گفتن بود.
اسیدپاشها رو چرا دستگیر نکردن؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۰
اونم کار همکاران غربگدای شما بود
چه عجب بعد ۸۰ روز ویز از خواب بیدار شد !! البته فعلا خواب آلود است
به رضا پهلوى و اتهامات واقعى يا انتسابى به پدرش كارى ندارم. ولى در مورد اين سؤال كه اگر هيتلر فرزندى داشت، آيا مى توانست صدراعظم آلمان شود يا نه، جاى تعجب است كه استاد امير عبدللهيان نمى داند كه فرزند هيتلر هم اگر خودش مرتكب جنايتى نشده بود، مى توانست در انتخابات آلمان شركت كند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۰
وزیر خارجه بی اطلاع وووووو
المان ها اگر بخواهند رفراندوم می گذارند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۰
تو که راست میگی
پلیس آنقدر عجله نکنه بگذارید سرفرصت یک فکری بکنید
اقای‌ امیر عبداللهیان‌ بزرگوار‌ چه ایده ای در سر دارید‌ مثلا نسل انقلابید‌ !
خدا رحمت کند دکتر بهشتی را که فرمود‌ ؛
نسیمی که تعهد دارد‌ در امریکه‌ تخصص ندارد‌ مسئولیت قبول نمی کند !
شما که اوضاع این وزارتخانه‌ را میدونستید‌ چرا وزارت را در این شرایط‌ بحران‌ وزیر‌ شدی‌ ؟
وزیر خارجه امان را ببین . به جای این جواب به غربیها بگو مردم ایران به حدی از بلوغ رسیده اند که بین خودشان افراد واجد شزایط را پیدا کنند و لازم ندارند سراغ فردی بروند که ... البته غربیهای زرنگ ، دنبال قالب کردن هستند .
سم خفيف بوده
بی خیال شید
مهم حجابشون هست
به این اقای عبدالهیان بفرمایید مردم ممکنه نپذیرند ولی منعی برای شرکت و انتخایی شدن نداره اینقدر حرف بی ربط نزنین
عجب مقایسه ای!!!!!!!!!
پسر نوح با بدان بنشست خاندان نبوتش گم کرد .مطمئن باش عکس این قضیه هم زیاد داشتیم .
شما به داد مردم بمیرسیدید کار به این حرفها نکشه
مرد حسابی ناسلامتی تو دیپلماتی.هیتلر اگر پسر داشت و در انتخابات شرکت میکرد و رای می اورد طبیعتا صدراعظم میشد !
بدون شک وزیران خارجه و آموزش و پرورش ناکارامد ترین... وزیران مملکت هستند
پاسخ ها
حسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۰
و بیسوادترین البته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۰
نا وزیر اقتصاد دکتر استاد پرفسور!!!خاندوزی یادت رفت.
در غرب زن حتی اگر وزیر یا پلیس هم باشد باز مورد تجاوز قرار می‌گیرد‌، دلیل آن این است که در تفکر غرب زن اگر دارای قدرت هم باشد حکم ابزار برای مردان را دارد و امنیت زن که مهم‌ترین سهم اوست تامین نمی‌شود.ولی در اسلام برعکس است. چون شأن و جایگاه واقعی زن به رسمیت شناخته شده است. به همین دلیل باید گفت ما از غرب و حکومت‌های غربی‌ در مورد حقوق زن مطالبات جدی داریم و غربی‌ها باید پاسخگو باشند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۰
شرط می بندم حتی یک سفر نرفتی ببینی و هر چی که به خوردتون دادند را میگی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۰
جرات داری درغرب بدون خواسته زن بهش دست درازی کنی یا متلک بگی!!اینها ربطی به دین ندارد قانون است که ازانسانیت منشا میگیرد.انسانیت ودین چنین اجازه ای نمیدهد اما در بعضی کشورهااین قانون شدیدا رعایت میشود
حسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۰
عجب
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۰
یه جوری حرف میزنه انگار 20 سال تو اروپا زندگی کرده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۰
یک جهان سومی اصل
صمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۰
جناب ۱۱۳۱همه چیز به دین ربط داره دینم قانون خداست،اینکه میگی دست درازی بدون خواسته زن ازانسانیت نشات میگیره درموردحیوانات نظرت چیه ؟توحیواناتم بدون اجازه جنس مونث ،مذکرنزدیکش
نمیشه،اماموضوع اینه که انسان اگه سقوط کنه ازحیوانات مرتبه اش نازلترمیشه اینهمه خیانت اینهمه خفت کردن اینهمه همجنسبازی اینهمه ازدواج بامحارم اینهمه ازدواج باحیوانات روآدمهابه اسم آزادی حقوق بشر وانسانیت دارن انجام میدن ،کجاحیوانات این کارارومیکنن؟.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۰
احسنت
برای پیگیری و حل مشکل سربازی یکی از جوانان فامیل به نیروی انتظامی مستقر در میدان ونک مراجعه کردم. از احساس مسئولیت عزیزان این نیرو و احترامی که برای ارباب‌رجوع داشتند واقعا به وجد آمدم وظیفه خودم می‌بینم از طریق این ستون مردمی از مسئولین و فرماندهان این نیرو به ویژه سردار رادان فرماندهی فراجا تشکر و قدردانی بکنم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
بنده هم 4 سال پیش برای گواهی جبهه در دوران سربازی ، به واحد مربوطه در شمال تهران مراجعه کردم بعد از ساعتها ایستادن در سالن ، گفتند پرونده ات اینجا نیست برو یگان ویژه، رفتم یگان اونجا هم گفتند اینجا نیست. . خلاصه بعد از یکروز دوندگی بدون نتیجه برگشتم شهر خودم.
گسترش فضای مجازی و یله و رها بودن آن به جای اینکه یک ارزش باشد امروز به ضدارزش تبدیل شده است. هیچ‌کس منکر منافع آن نیست ولی این دلیل نمی‌شود که ما فرزندان‌مان را بدون تجهیزات به قتلگاه فرهنگی دشمن بفرستیم. بر تمام مسئولین و متولیان اجرایی فرض است که هرچه سریع‌تر به این اوضاع نابسامان فضای مجازی سروسامان دهند.
افزایش قدرت نظامی جمهوری اسلامی و پرده‌برداری از پایگاه‌های زیرزمینی سپاه و ارتش لرزه بر‌اندام رژیم جعلی و استکبار ‌انداخته و جرأت هرگونه اقدام نظامی آنها علیه کشورمان را گرفته است. ان‌شاءالله به‌زودی با به‌کارگیری این جنگنده‌ها و موشک‌ها علیه تل‌آویو و حیفا‌، محو رژیم جعلی کودک‌کش را در غرب آسیا شاهد باشیم.
رسانه‌های معاند و برخی خودی‌های غافل با گروگان‌گیری اخبار حاشیه‌ای مثل ماجرای معلم قائمشهری، مردم و مسئولین و حتی شخصیت‌های دینی محلی را از خبرهای مهم و کار‌های مهم باز می‌دارند. خبر خانم معلم قائمشهری را همه مطلع شدند ولی بسیاری از مردم از دستاوردهای بزرگ سفر رئیس‌جمهور محترم به چین خبردار نشدند. چون به حاشیه رفت و برخی از اصحاب رسانه نیز بی‌توجه به اهمّ و مهم، بیشتر به حاشیه‌ می‌پردازند تا به متن! این عیب بزرگ باید در رسانه‌ها اصلاح شود.
پاسخ ها
صمصام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۰
لطفا جهت تنویر افکار عمومی 10 تا از دستاوردها را انتشار دهید تا عیب بزرگ رسانه ها را خودمان پوشش دهیم
ناشناس
| Singapore |
۱۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۰
ناشناس عزیز حالا شما بگو به هر حال ماهی را هروقت از اب بگیری تازه ست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۰
شما که اطلاع داری همینجا دستاوردهاش رو برای مردم بگو
جناب امیر عبدالهیان میشه لطفا کتابی چاپ کنید و تعداد افرادی که در رژیم گذشته به قتل رسیده اند را با ذکر اسم و تاریخ شهادتشان را مستند اعلام کنید.طبیعتا سازمان هایی در کشور هستند که در این مورد میتوانند این امار را برای نشر کتاب در اختیار بگذارند.
خطاب به وزیر خارجه: اگه سواد و توانایی اداره کشور رو داشته باشه چرا که نه؟ میارنش و از علم و سوادش برای پیشرفت استفاده میکنن.
خوب خدا رو شکر سم خفیف بود. پس لازم نیست به کسانی که بچه ها را سمی می‌کنند، چیزی بگیم. حالا یک پیشنهاد می دهم که این دوستان را کمی ارشاد کنید که بجای گاز سمی از یک چیز دیگر استفاده کنند. آنوقت مملکت گل و بلبل می شود.
باور كنيد اين شوها همش عوامفريبيه ! دولت ميخواد نرخ ارز رو بالا ببره تا چاله چوله هاشو پر كنه ! قول ميدم نرخ ارز تو دامنه ٥٥ تا ٦٠ هزار تومن فعلا تثبيت ميشه ! و كم كم كركره دلار ٢٨٠٠٠ تومني هم پايين كشيده ميشه ، اين هاي و هوها همش واسه ماستمالي كردن موضوعه كه يعني ما داريم با اين افزايش مقابله ميكنيم ! مردم هم بعد از مدتي مانند دفعات مكرر قبلي با نرخ جديد خودشو وفق ميدن ! و يك عده هم نابود ميشن كه اصلا براي حضرات اهميتي نداره !نرخ برابري ارز در سال ٥٧ ، ٧٠ ريال و در سال ١٤٠١ ، ٦٠٠٠٠٠ ريال ، يعني طي ٤٣ سال ٨٥٧١ برابر !؟ تداوم ريشه دارسقوط ارزش پول ملي و وخامت اقتصادي .
جناب امیر عبداللهیان
آلمانی ها چه جوابی به شما دادن،
پاسخ ها
قادر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۰
میخواستی چه جوابی بدهند؟ جواب ....خاموشیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۰
گفتن پسر میرسلیم که جاسوس بود با پدرش چیکار کردن ؟ هیچی دارن دوتایی خدمتت میکنن
"آیا آلمانیها می پذیرند......"
آقای امیر عبدالهیان مقایسه بسیار بی جایی است!!..حاصل حکومت "دیکتاتوری و جنگ طلب" هیتلر "ویرانی و نابودی" آلمان بود.آلمان پس از هیتلر از خاکستر خود دوباره رشد کرد.
وقتیکه به مخالفان و حتی هنرمندان مجال بیان نظراتشان را نمیدهید مجبورن به خارجی ها پناه ببرن
باید همین امروز این مسمومیت ها را حادثه تروریستی اعلام کنند و مجدانه دنبال شناسایی و اشد مجازات عاملان، طراحان، ترویج دهنده ها و عامران آن باشند حتی به نظر من باید جایزه برای کسب اطلاعات در این مورد تعیین کنند و عزم خودشون رو برای شناسایی این افراد نشون بدهند.
خدای نکرده فوت یاهرگونه آسیب جدی به یکی از جگر گوشه های مملکت آتش خشم ملت رو شعله ور می‌کنه
آقایان بجنبید قبل از اینکه دیر بشه. این واقعا تهدیدی هست برای امنیت کشور بالاتر از دلار.
لطفاً لطفاً بی مسولیتی و بی توجهی و مماشات را در این مورد کنار بگذارید
اقا امير ، با خاندان پهلوي كاري ندارم لاكن چه عيبي داره كه فرزند يا نوه هيتلر روزي صدر اعظم شود ؟ملاك بقول خودتان شايستگي است نه اصل و نسب ،بسياري از مديران موفق در تمام دنيا كساني هستند كه شايد پدرانشان انسانهاي موجهي نبوده اند و بالعكس !
عوضش امنیت داریم
آنچه با سفره‌های ما می‌کنند عمدی است؛ آدم گرسنه نه مطالبه دموکراتیک دارد نه سبک زندگی‌. آدم گرسنه فقط دنبال یک لقمه نان است.این گرانی نیست، زلزله اقتصادی است! مرتضی عزتی، استاد اقتصاد گفت: اینکه شرایط این روزها «گرانی» خوانده می شود، نمی تواند با واقعیت موجود همخوانی داشته باشد. در واقع مردم ایران دچار زلزله اقتصادی هستند و در کنار تحمل گرانی ها، دارایی پس انداز خودشان را هم از دست می دهند تا بتوان به این نظر رسید، طبقه متوسط و پایین تر به استقبال فقر مطلق می روند. این شرایط بغرنج و غیرقابل تحمل در حالی مردم را به چه کنم چه کنم، انداخته است که دولت مستقر دولتی نیست که ادعای نمایندگی اکثر مردم را داشته باشد. در واقع از زمان انتخابات ۱۴۰۰ کاملاً قابل حدس بود که مردم و جامعه به سمت تنگناهای جدی خواهند رفت.
سیاست کثیف هست و پدر و مادر نمیشناسد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۰
سیاست علم است. علمی که با اتکای اون دنیای مردمت رو بهشت میکنی و اگه نداشته باشیش، براشون جهنم میسازی
ریسی بجای انتخاب وزرای کار آمد یک عده افراد شعاری بیسواد را به وزارت گمارد و مجلس هم تایید از طرف دیگر بسیاری از مدیران میانی را که بار اصلی اداره کشور بر دوش آنها بود و سالها تجربه کاری داشتند بر کنار کرد . با این اوصاف کار اداره کشور به بن بست کشیده .
ریسی باید استعفا کند .
آقای وزیر بهداشت، احتمالا در حیطه وظایف وزارت راه است.......
این ره_ که تو میروی به ترکستان است
خودتو نزن کوچه_ علی چپ
خواندن این خبرها و دیدن اچهره ها واقعا .......
حالم بد شد
برای استحکام استدلال جناب وزیر لطفا بنیاد شهید اسامی و آمار شهدای انقلاب رو از خرداد ۴۲ تا بهمن ۵۷ اعلام کنه تا سبوعیت خاندان پهلوی مشخص بشه . الان همه دنیا آمار میخوان
پاسخ ها
ناشناس
| Singapore |
۱۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۰
ظاهرا کتابی یا مقاله ای به قام اآقای عمادالدین باقی در همین زمینه وجود دارد
امیر عبداللهیان الان فکر می کنه خیلی حرف مهمی زده
آلمان ها راضی به فرزند هیتلر هستند یا نه، بستگی به عملکرد و اعتقادات فرزند هیتلر دارد....
اقای عبدالهیان
گیرم پدر تو بود فاضل از فضل پدر تو را جه حاصل
وزیر امور خارجه خداوکیلی در حد نام ایران نیست ................سوادکم ،عدم تسلط به زبانهای رایج دنیا ،ندانستن الفبای سیاست و........همه از عدم توانمندی ایشان است البته احتمالا باتوصیه ریییس .....ایشون وزیر شدند.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۰:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۰
در عوض خیلی خوش تیپه. خارجی ها حسودیشون میشه میبینندش
قادر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۰
در حد نام ایران نه اما در حد دولت ایران چرا
هیتلر ظلم بزرگی به آلمان کرد او به کشورهای زیادی تجاوز کرد و آلمان را رودرروی دنیا قرار داد و تعداد زیادی آلمانی کشته شدند و سرمایه های آلمان را به جای توسعه علمی و اقتصادی صرف تولید سلاح و جنگ کرد و اشغال آلمان ،تجاوز به هزاران زن آلمانی تجزیه آلمان و الحاق بخش زیادی از سرزمین آلمان به کشورهای همسایه نتیجه اقدامات آن مرد دیوانه بود البته که سرنوشت دیوانه ها و جنگ طلبها عاقبت نیستی و نابودی است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۰
هیتلر مرد بزرگی بود سیاه نمایی های روس ها و انگلیس ها برای تخریب شخصیتش بیشت تبلیغی بود تا واقعی
آقای وزیر بهداشت اومدی میگی سم خفیف بوده باعث مسمومیت شده؟ شما طوری حرف می زنید که شائبه حمایت از مسموم کنندگان ازش بر میاد. کمترین خطر این مسمومیت استرسی هست که به دختران ما وارد شده خطر استرس کمتر از خطر سم نیست و این یعنی دو عارضه همزمان بر بدن نحیف دختران نوجوان. لطفا فقط دیگر حرف نزنید. خودتان که خجالت نمی کشید حرف زدنتان باعث خجالت ما میشه. کار که بلد نیستید پس سکوت کنید
واقعا لطمات مجلس انقلابی به انقلاب با این انتخاب به اصطلاح وزیران، از لطمه آمریکا و اسرائیل کمتر نیست. وزیری که بعد این همه مسمومیت گسترده در مدارس کشور بگه نمی دونه عمدی بوده یا نه، به درد نمیخوره
بعد از سه ماه از رخ دادن این جرم در کشور و گسترده شدن ان در چند استان تازه پلیس ورود کرده و احساس تکلیف کرده و هنوز کسی را پیدا نکرده و قطعا پیدا نخواهد کرد واقعا چرا برای برخی موضوع ها نوع واکنش و اقدام اینقدر متفاوت است ایا این نشان دهنده رضایت پلیس و بخش های امنیتی و نظارتی از رخ داد اینگونه موارد در کشور نمی باشد چرا باید انقدر بی توجهی کنند تا هزینه بسیار برای کشور ایجاد شود
جناب وزیر خارجه میر عبدالهیان باید بدانند که دموکراسی در اروپا بسیار جدی است
به حدی که بله اگر پسر هیتلر وجود داشت و میتوانست رای اکثریت مردم آلمان را کسب و جدب کند بدون تردید صدر اعطم المان میشد
هر چند که این مثال شما بسیار بسیار عجیب و دور از واقعیت بوده است ولی پاسخ مثبت است
رادان همین شکلیه یا داره ادا در میاره؟
چطوریه که تو این همه مدرسه انجام دادن و هنوز نتوستین بگیرینشون؟؟؟
جناب استاد اعظم امیر عبدالهیان: مردم آلمان با برگزاری همه پرسی به این نتیجه می رسند که فرزند فرضی هیتلر را می خواهند یا خیر؟ کما اینکه بعد از جنگ دوم جهانی هم خیلی از افسران اس اس در دولتهای آلمان غربی و شرقی مشغول بکار شدند و به زندگی عادی خود ادامه دادند. حداقل به جمله معروف امام خمینی نظری بیندازید : "ملاک حال فعلی افراد است" .
واقعا این امیر عبدالهیان وزیرخارجه اس؟!!!!!!!!
اقای رادن اگه کسی در یک جا حجابش را بردارد شما در عرض چند دقیقه طرف را دستگیر میکنید اگه کسی به یکی از مقامات توهین کند سریعا طرف را میگیرید و نامی از سربازان گمنام میبرید ولی در 16 شهر دختران را مسموم میکنند و شما عاجز هستید
آقای عبداللهیان مردم راضی شدند افراد جدید سر کار باشند شما به زور در این مقام ایستاده‌اید همه امور مملکت به هم ریخته چرا کناره گیری نمی کنید افراد متخصص بیایند دیگد قرار نیست شما برای بعد هم تصمیم بگیرید مردم درمانده و خسته اند
خفیف ؟!!!!!!!
فعل کار مهمه
این بنده خدا امیر عبدالهیان خداییش مظلوم هست. این دستیار ظریف هم بزور شده بود. خودش هم میدونه کاره ای نیست. زبان انگلیسی ایشان که دیگه نگو و نپرس، در حد کهکشان راه شیری هست.
چه مثالی زد خخخخخ
وزیر خارجه هم شان وزارت خارجه و دیپلماتها را پایین آورده و هم آبروی کشور را برده است
بنده طرفدارشاه ودیکتاتوری نیستم اما مگرشاه همچون هیتلر به کشوری حمله وکشورگشایی کرد و یا مردمش رو به خاک وخون کشید.در زمینه حقو ق بشر درایران ایراداتی داشت اما نه درحدی که شما مبالغه میکنید.تمام سران مخالف درزمان شاه زندانی ویا درتبعید بودن
روزنامه ایران امروز پیدا کردردمسمومیتهارا
این نوع کاراباافکارطالبانی انجام میشود
پروردگارا فرزند مسئولین رو هم بفرست این مدارس بلکه همتی بشه تروریست ها دستگیر بشوند.
واقعا ملت می پذیره که دلار از 7 تومن بشه 60 هزار تومن !!! حقوق من بازنشسته در سال 94 و شروع بازنشستگی برابر با 1500 دلار باشه الان با تمام افزایشهای سالانه حقوق ها فقط 150 دلار باشه !!! ملت میپذیره !!!!
وزیر بهداشت را هم اضافه کنید به لیست استیضاح لطفا، چرا ریسس دانشگاههاش اینهمه بی کفایتن
رئیسی استعفا دهد بهتراست با این کارهایی که درست انجام نداده
عجیبه این اقا چطور وزیر خارجه ای هست که نمیدونه هرکسی که سابقه کیفری ندارد صرف نطر از ماهیت و خانواده مینواند در کشورهای اروپا در انتخابات شرکت کند.. از انگلیسی صحبت کردن این اقا در سارمان ملل باید بفهمیم ک این اقای وزیر متاسفانه ابروی مارو برده باین حرفها و نحوه صحبت....
.. ابن الان پاسخ این اتفاق شوم و نامبارکه؟... ازونور میگین مملکت پیره و نسل جوان نداریم چرا ازدواج نیست... چرا نسل مولد ما فلان.... ازینور این بچه ها در خطرن جای تنبیه ادمهای جنایتکار که قصد جون بچه هامون رو دارن دارین فرضیه میبافید!!!!
این سم مورد استفاده در مدارس از نوع سمی است که ایر بگ خودرو ها تولید میکنند ، لذا بایستی بدنبال شرکت های خودرو ساز بود
یه ترانه گانگستر در کلاس و مدرسه ای درقائمشهر خوانده شده و همان روز وزیر و پلیس و قوه قضائیه و.... اشد موضع و برخورد را داشتند و اخراج معلم و تعطیلی مدرسه و عذر خواهی از امت حزب الله و !!!! را به همراه داشت!!!!!
سه ماه است ۹۰۰ دختر و در ۱۵ شهر علنا و روز روشن و در حین تحصیل و در مدرسه مسموم میشن و بهشون حمله شیمیائی میشه هیچکس صداش در نمیاد!!!!
جناب وزیر خارجه، شما چکار به پسر نداشته ی مرحوم هیتلر داری؟!
شما به وضع مملکت خودت برس!!!!!
من نامم مهدی است و تا امروز هیچ کامنتی از من را نشر نداده اید بیخیال . اما بعد
وزیر امور خارجه حداقل باید در حد فوق دیپلم زبان انگلیسی این زبان را بلد باشد که ایشان یعنی عبدالهیان نداره.
وزیر امور خارجه باید تاریخ مملکتش را بدونه و از وقایع حداقل چند سال پیش خبر داشته باشه که ایشون نداره.
وزیر امور خارجه و و و و.
ضعیف ترین وزیر امورخارجه جمهوری اسلامی ایران تاکنون،آقای امیرعبداللهیان،ایشون کارمند وزرات خارجه باشن خیلی بهتره تا این پست به این مهمی رو اشغال کردن
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار