بازدید 3217
۸

رئیس‌جمهور به شهرستان دشتی سفر می‌کند

فرماندار دشتی با اشاره به اینکه سفر رئیس جمهور به شهرستان خیرات و برکات زیادی دارد، گفت: پایان هفته جاری مردم این شهرستان میزبان رئیس جمهور خواهند بود.
کد خبر: ۱۱۶۵۸۷۱
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۰ 28 February 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، علی بحرانی صبح سه شنبه در نشست شورای اداری شهرستان دشتی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه از حضور پرشور مردم در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن تقدیر کرد و اظهار داشت: در دهه مبارک فجر برنامه‌های خوبی در سطح شهرستان اجرا شد که از همه مدیران تقدیر می‌شود.

فرماندار دشتی افزود: حضور مدیران در بین مردم همواره یکی از شعارهای اصلی دولت بوده و پایان هفته جاری مردم این شهرستان میزبان رئیس جمهور خواهد بود.

بحرانی ادامه داد: حضور رئیس جمهور در شهرستان دشتی مایه خیرات و برکات زیادی است که باید از این فرصت در جهت توسعه و پیشرفت شهرستان استفاده شود.

وی ادامه داد: همه مدیران در برگزاری هر چه باشکوه‌تر استقبال از رئیس جمهور مشارکت لازم داشته باشند.

بحرانی خاطر نشان کرد: بخشداران، شهرداران و دهیاران تمهیدات لازم در این زمینه اتخاذ کنند و موکب‌های جهت پذیرایی از مردم راه اندازی می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۸
دلار 60 هزار تومانی و گوشت نیم میلیونی ولی اقای ریس جمهور در حال سفر
که مثلا چه بشود تاثیری بر امورات رایج مملکت دارد خییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییر
افزایش نرخ دلار عدد سازی دشمنان است مگرنه دولت آقای دکتر رئیسی بقدری خوب عمل نموده است که اگر دشمنان نبودند الان پول و پاسپورت ایران مثل کشورهای حوزه خلیج فارس جزو قوی ترین های دنیا بود.
کاش چندتا از این خیرات و برکات رو نام می بردی....
سر کشی به نقاط مختلف کشور خوب است اما کاش در این موقعیت رییس جمهور هیات دولت بر مهار تورم و افزایش قدرت پول ملی تمرکز می کردند. اصلا استاندار ان به عنوان نماینده دولت باید به شهرستانها سرکشی کنند. کجای دنیا رییس جمهور به ساخت مدرسه و راه و ... در یک شهرستان کوچک رسیدگی می کنند . وظیفه رییس جمهور فراتر از اینهاست و باید مسائل کلان اقتصادی را سامان دهد. این سفرها نوعی تبلیغات برای رییس جمهور و بیشتر از ان برای نمایندگان است.
همه ی مدیران تلاش کنند.
برگزاری هر چه بیشتر و با شکوه تر استقبال..!!
موکب های پذیرایی از مردم برای استقبال از رئیس جمهور!!!

نگران نباشید سفرهای های مسؤلان کشور ساده انجام می شود چون مسولان مردمی هستند!!!!!
از جنس مردم هستند..........؟
برکاتش میشه دلار 70000 تومانی و گوشت 500000 و ....
برکاتش بعدا معلوم میشه
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس