بازدید 2747
۱

پلیس مخالف برگزاری نمایشگاه‌ «بهاره» در نمایشگاه‌ تهران

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی با گلایه از برگزاری نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران گفت: نمایشگاه‌هایی که در این محل برگزار می‌شوند هم ترافیک وحشتناک ایجاد می‌کنند و هم باعث اذیت شدن اهالی منطقه می‌شوند.
کد خبر: ۱۱۶۵۸۵۸
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۵ 28 February 2023

به گزارش «تابناک»، سردار سید کمال هادیانفر؛ رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به برگزاری برخی از نمایشگاه ها از جمله "نمایشگاه بهاره" در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران واقع در خیابان سئول اظهار کرد: در خصوص محل نمایشگاه های تهران در مجموعه سئول باید بگویم که این نمایشگاه سالیان قبل با توجه به شرایط عبور و مرور و ترافیکی در آن محل ایجاد شده است.

وی افزود: این نمایشگاه هم از لحاظ ترافیکی در آن محل، مشکل ایجاد کرده است و هم همسایگان و ساکنین آن محل از عبور و مرورهای زیاد در مواقع برگزاری نمایشگاه گلایه دارند.

هادیانفر با بیان اینکه به وزارت صنعت معدن و تجارت اعلام کرده‌ایم تا با شهرداری تهران تعامل برقرار کنند و کاربری آن محل را تغییر دهند، گفت: این که پلیس می‌گوید کاربری نمایشگاه سئول را تغییر دهید به دلیل این است که نمایشگاه شهر آفتاب با امکانات خوب آماده میزبانی نمایشگاه‌ها را دارد.

رئیس پلیس راهور بیان کرد: شاید برای مشتریان هم به صرفه نباشد که اینهمه مسیر را بیایند و در ترافیک گیر کند و جای پارک نداشته باشند و بخواهند به دلیل پارک کردن در خیابان جریمه شوند، فقط به خاطر اینکه کالا را با چند درصد تخفیف خریداری کنند!

 وی با بیان اینکه نمی‌دانم چرا مسئولان نمایشگاه اینقدر اصرار به برگزاری نمایشگاه در "سئول" با این حجم از مشکلات دارند، گفت: به دلیل اینکه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، مجموعه‌های دیگری از جمله مجموعه انقلاب واقع شده است و خیابان‌های سئول هم ظرفیت کمی برای پذیرش خودرو دارند باید هرچه سریعتر این محل تغییر کاربری دهد.

هادیان‌فر تصریح کرد: اگر خودروهایی که در خیابان‌ها پارک شده‌اند جریمه کنیم، ما شرمنده مردم می‌شویم و اگر جریمه نکنیم بر تعداد خودروها اضافه می‌شود و اهالی آن محل از پلیس شاکی می‌شوند که چرا بر وضعیت آنجا نظارت ندارند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی در پاسخ به سؤال دیگر تسنیم مبنی بر اینکه چرا پلیس جلوی برگزاری نمایشگاه‌های سئول را نمی‌گیرد، گفت: برگزاری نمایشگاه در این محل پیشتر مجوز وزارت صمت و شهرداری را طلب می‌کرد و اکنون هم روال همین است، در نتیجه پلیس در این موضوع، نهاد تصمیم‌گیرنده تلقی نمی‌شود.

وی با بیان اینکه پلیس همچنان اصرار می‌کند تا محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران تغییر کاربری دهد، گفت: حتماً باید نمایشگاه‌های تهران به شهر آفتاب که هم جای پارک مناسبی دارد و هم دسترسی به مترو دارد، منتقل شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
نمایشگاه های رنگارنگ و برگزاری مراسم مذهبی هم در این مکان ترافیک شدید ایجاد می کند ... این همه سرمایه ریختین برای ساختن این مکان انوقت به جای حل مساله صورت مساله ها را ‍پاک میکنید ....فقط می تونید روی روان مردم بازی کنید... یک عده هم که روی این فروش و درامدش حساب بازکرده بودن را از نان خوردن بیاندازید... شاعر خوب گفت برای مغزهایی که پوسیده اند...
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل