بازدید 1995

فرمانده سپاه: به ‌راهبردهای خطرناک دشمن پی برده‌ایم

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه به ‌راهبردها و استراتژی‌های‌ خطرناک دشمن پی برده‌ایم، گفت: مستمرا آنان را تعقیب و رصد می‌کنیم‌.
کد خبر: ۱۱۶۵۸۰۹
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۳ 27 February 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی در همایش کاروان‌های راهیان نور که با حضور جمعی از فرماندهان سپاه‌های استانی و استانداران کشور در اردوگاه شهیده مریم فرهانیان آبادان برگزار شد، با یاد‌آوری دوران حیات انقلاب اسلامی اظهار داشت: اسلام و عظمت اسلام بدون انتقال معارف و مفاهیم وقایع بزرگی که اتفاق افتاده پایدار و با دوام نمی‌ماند و اگر عاشورا اتفاق نیفتاده بود و در آن ظهر آسمانی و در آن واقعه غم انگیزامام حسین (ع) فرزندان خودش را برای دفاع از اسلام نمی‌فرستاد و دستان مبارک خودش را از دست نمی‌داد و فرزندان حرم اسیر نمی‌شدند اسلام باقی نمی‌ماند.

وی افزود: اگر بدر و خیبر و ماجراهای صفین و ایستادگی‌ها و بصیرت ها نبود اسلام باقی نمی‌ماند، اگر نمادها باقی نمی‌ماندند و کعبه و مدینه و کاظمین و سامرا نبود اسلام جریان پیدا نمی‌کرد چون واقعا اسلام از درون این جریان ها و نمادها جریان پیدا کرده است و می‌بینیم واقعه‌ای مثل اربعین چقدر انسان‌ها را با مفاهیم اسلام آشنا میکند چون این ها سرمایه های اساسی و جاودانه مکتب اسلام هستند.
 
سردار سلامی عنوان کرد: ما در شرایط بسیار خطیری هستیم و در موقعیت سرنوشت‌سازی قرار داریم چون دشمن امروز متفاوت از گذشته در مقابل ملت، دین، انقلاب و نظام ما ایستاده است. تلاش دشمن جداسازی ذهن و قلب جوانان از تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی و پشیمان کردن ملت ایران و خصوصا جوانان از انقلاب، خسته و افسرده کردن مردم و وارونه‌سازی تاریخ ما‌ست و در قلب دشمن ما چیزی جز این آرزوها عبور نمی‌کند.

فرمانده کل سپاه پاسداران بیان کرد: ما عادت و وظیفه داریم رفتار و ارائه‌های دشمن را تعقیب کنیم و راهبرد‌های آنها را رصد می‌کنیم به این واقعیت پی‌ بردیم و برای ما اثبات شده که دشمنان ما به دنبال این هستند تا نسل جوان ما را از افتخارات گذشته منقطع کنند. حیات هر کشور امتداد تاریخ آن است و ما از گذشته خود جدا نیستیم و وقایعی که اتفاق می‌افتند فقط مرتبط با همان زمان نیست برای همین خداوند می‌فرماید وقایع را برای آیندگان بازگو کنید. خداوند در قرآن بهترین قصه ها را تعریف می‌کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل