بازدید 3331
۳

تامین امنیت اروپا بدون روسیه غیرممکن است

سفیر روسیه در آلمان سیستم امنیتی در اروپا بدون روسیه را غیرممکن دانست.
کد خبر: ۱۱۶۵۶۸۴
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۵ 27 February 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم از تاس، سرگئی نچایف سفیر روسیه در آلمان گفت: ساده لوحانه است که فکر کنیم سیستم امنیت پایدار در اروپا بدون روسیه یا علیه آن امکان پذیر است.

این دیپلمات روسی گفت: «بسیار ساده لوحانه و توهم آمیز خواهد بود اگر فکر کنیم که سیستم امنیت پایدار در اروپا می تواند بدون روسیه ایجاد شود، چه رسد به اینکه علیه آن باشد. موضع ما این است که نباید بر کشورهای متمدن و کشورهای دیگر در جهان کنونی فشار وارد شود و ما نیازمند یک مشارکت عادلانه غیر انحصاری در نظام بین الملل هستیم.»

وی تاکید کرد که بحران کنونی در روابط روسیه با آلمان در تاریخ پس از جنگ بی سابقه است. نچایف گفت: «متأسفانه امروز برلین برای احیای روابط دوجانبه و در نظر گرفتن منافع و نگرانی های قانونی خود کمتر آمادگی دارد.» او ابراز امیدواری کرد که سیاستمداران آلمان دیر یا زود فشار بر روسیه را درک کنند، چون هیچ جایگزینی برای روابط حسن همجواری به نفع صلح و ثبات قاره اروپا وجود ندارد.

او گفت: «برلین اکثر فرمت های همکاری دوجانبه را نابود یا متوقف کرده است و عملا تماس با مقامات روسی را رد کرده است. احیای سطح ارتباطات سابق بسیار بعید است. برای حل مسالمت آمیز بحران در اوکراین و علیه ارسال تسلیحات به کیف لازم است کاری  انجام داد.»

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۳
حالا که روسیه خود به اکراین حمله کرده
بدون روسیه اول کشور ایران بعد کل جهان در امن و امنیت زندگی خواهند کرد.
سفیر روسیه در آلمان سیستم امنیتی در اروپا بدون روسیه را غیرممکن دانست.
آدم های متوهم چی میزنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اتفاقا بدون شما ها دنیا امنیت داره
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار