بازدید 4251

۸۱۰۰ وکالت تسخیری در مازندران انجام شد

یک حقوقدان مازندرانی گفت: طی ۱۰ سال گذشته بیش از هشت هزار و ۱۵۰ وکالت تسخیری در استان انجام شده است.
کد خبر: ۱۱۶۵۶۱۶
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۸ 26 February 2023


به گزارش تابناک به نقل از مهر، سیدعلی باقری تبار پیش از ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اظهار اینکه مشاوره‌های قضائی و حقوقی همچنان جا نیفتاده است، افزود: طی ۱۰ سال اخیر هشت هزار و ۶۰۰ وکالت تسخیری و دو هزار و ۴۰۰ معاضدت قضائی نیز انجام شده است.

وی با بیان اینکه ۶۰ نفر از وکلای دادگستری به متقاضیان مشاوره قضائی می‌دهند، افزود: علاوه بر این در حوزه‌های مختلفی در حال خدمات دهی هستیم.

وی با عنوان اینکه در سال جاری ۳۳۷ نفر در آزمون وکالت پذیرفته شدند، افزود: بیشترین شمار اشتغال در حوزه قضائی انجام شده است و رعایت عدالت و پایبندی به قانون از مهمترین اهداف و وظایف است.

باقری تبار با اظهار اینکه شایسته‌ترین افراد برای مشاوره‌های قضائی و حقوقی انتخاب شدند، تعامل با دستگاه قضائی را مناسب و مطلوب خواند.

این حقوقدان مازندرانی پایین بودن صبر و تحمل را از جمله دلایل بالابودن شمار پرونده‌های قضائی و حقوقی در استان ذکر کرد و گفت: توریستی و تفریحی بودن از دیگر دلایل شمار بالای پرونده‌های قضائی و حقوقی است.

وی با تاکید براین که صنوف مختلف باید دارای مشاوران حقوقی باشند، خواستار الزامی شدن داشتن وکیل در صنوف مختلف شد

وی دعاوی فصلی، املاک، تجاوزات ملکی را از جمله موضوعات پرونده‌ها ذکر کرد و گفت: عدم نظارت بر مشاوران املاک از جمله دغدغه‌ها است و باید مشاوران حقوقی برای بنگاه‌های املاک الزامی شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل