بازدید 15150
۱

خداحافظی راموس از بازی‌های ملی با این متن اعتراضی!

شایسته این بود که با تصمیم خودم و به‌خاطر عملکردی از من که شایسته سطح تیم ملی نباشد، به پایان برسد؛ نه به‌خاطر مسئله سن یا دلایلی مانند آن. سن یک حُسن یا نقص نیست و فقط یک عدد است که ارتباطی با عملکرد یا توانایی بازیکن ندارد.
کد خبر: ۱۱۶۵۲۲۴
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۲ 24 February 2023

سرخیو راموس مدافع کهنه‌کار تیم ملی اسپانیا در صفحه شخصی خود در فضای مجازی اعلام کرد که از بازی در این تیم خداحافظی کرده است.

کاپیتان پیشین رئال مادرید دلیل اصلی این تصمیم را تماس لوئیس دلافوئنته دانست. سرمربی اسپانیا در این تماس اعتراف کرده راموس، جایی در برنامه‌های او در لاروخا ندارد.

خداحافظی راموس از بازی‌های ملی با این متن اعتراضی!

در بخشی از متنی که راموس منتشر کرده، آمده است: «حالا زمان برای خداحافظی با تیم ملی اسپانیا فرا رسیده است. امروز صبح تماسی از سرمربی فعلی تیم ملی دریافت کردم که به من اطلاع داد صرف‌نظر از اینکه چه عملکردی داشته باشم، بخشی از برنامه‌های او نیستم و نخواهم بود. این پایان راهی است که امیدوار بودم بیشتر طول بکشد و پایان آن طعم بهتری در کام من داشته باشد.

صادقانه باور دارم که این مسیر شایسته این بود که با تصمیم خودم و به‌خاطر عملکردی از من که شایسته سطح تیم ملی نباشد، به پایان برسد؛ نه به‌خاطر مسئله سن یا دلایلی مانند آن. البته خودم چنین مسئله‌ای را احساس می‌کنم و این موضوع را مستقیماً نشنیدم. سن یک حُسن یا نقص نیست و فقط یک عدد است که ارتباطی با عملکرد یا توانایی بازیکن ندارد.

من بازیکنانی مانند مودریچ، مسی و په‌په را ستایش می‌کنم و به آنها غبطه می‌خورم. آنها عصاره سنت، ارزش‌ها، شایسته‌سالاری و عدالت در فوتبال هستند. متأسفانه این شرایط برای من یکسان نخواهد بود، چون فوتبال همیشه عادلانه نیست و فقط فوتبال نیست. این چیزی است که باید آن را بپذیرم؛ البته با سری بالا و این ناراحتی که آن را به اشتراک می‌گذارم. من همچنان با احساس کسی که به اندازه کافی خوش‌شانس بود تا با افتخار 180 بار نماینده کشورش باشد، به حمایت از اسپانیا ادامه می‌دهم».

راموس 180 بار پیراهن لاروخا را بر تن کرده و از این حیث در تاریخ فوتبال اسپانیا رکورددار است. وی 23 بار دروازه رقبای تیم ملی کشورش را گشوده و گلزن‌ترین مدافع تاریخ فوتبال ملی به شمار می‌رود. مدافع 36 ساله پاری‌سن‌ژرمن همراه با تیم ملی اسپانیا به قهرمانی مسابقات یورو در سال‌های 2008 و 2012 و نیز جام جهانی 2010 دست یافته است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
واقعا باید به این فرهنگ غبطه خورد.. چقدر با شخصیت و شعور متنی رو نوشته
. حالا فکر کنین یه بازیکن درجه سوم توی مملکت ما رو که دو بار بهش بازی نمیدن چه اراجیفی خواهد نوشت....
بیشتر از بازی کردن تو ایران باید فرهنگ رو به بازیکنان ایرانی یاد داد البته بازی هم بلد نیستن... فقط کافیه با لیگ اروپا مقایسه بشن
مگه این توپ همون توپ و اسمون همون اسمون نیست.. واقعا اینا برای خوب بازی کردن چی میخوان؟!! چرا یاد نمیگیرن یک استپ سالم توپ رو....
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار