بازدید 8940

دو فرنگی‌کار ایرانی به فینال تورنمنت مصر صعود کردند

کد خبر: ۱۱۶۵۲۱۸
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۲ 23 February 2023

فرنگی‌کاران اوزان ۶۳ و ۹۷ کیلوگرم ایران با شکست رقبای خود راهی فینال تورنمنت رنکینگ مصر شدند.

به گزارش تابناک ورزشی، در جریان رقابت‌های رنکینگ کشتی فرنگی جام ابراهیم مصطفی در مصر، میثم دلخانی در ۶۳ و محمدهادی ساروی در وزن ۹۷ کیلوگرم با برتری مقابل رقبایشان راهی دیدار فینال شدند.

در وزن ۶۳کیلوگرم میثم دلخانی، دارنده مدال طلای جهان، در دور نخست با نتیجه هفت بر صفر سیمیک محموداف از قرقیزستان را مغلوب کرد. او در دور بعد و در مرحله یک‌چهارم نهایی نیز مقابل ویکتور سیوبانو، دارنده مدال طلا و نقره جهان از مولداوی، با نتیجه چهار بر صفر به برتری رسید و به مرحله نیمه‌نهایی راه یافت. دلخانی در این مرحله نیز برابر مادیار مالتکبایف از قزاقستان با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسید و به دیدار فینال راه یافت. دلخانی برای کسب مدال طلا به مصاف لری ابولادزه از گرجستان می‌رود.

در وزن ۹۷کیلوگرم محمدهادی ساروی، دارنده مدال‌های طلای جهان و برنز المپیک، پس از استراحت در دور نخست، با نتیجه دو بر صفر مقابل گئورگی ملیا از گرجستان به برتری دست یافت و به مرحله یک‌چهارم نهایی رفت. او در این مرحله به مصاف تاماش لوای از مجارستان رفت و با نتیجه پنج بر دو به برتری رسید و راهی نیمه‌نهایی شد. ساروی در این مرحله نیز مقابل آرتور عمراف از جمهوری چک با حساب پنج بر دو به برتری رسید و راهی فینال شد. ساروی برای کسب مدال طلا به مصاف روبرتی کوبلیاشویلی از گرجستان می رود.

محمدرضا گرایی، دارنده مدال‌های طلای جهان و المپیک، سومین و آخرین نماینده کشتی فرنگی ایران در این رقابت‌هاست که فردا (جمعه) به میدان می‌رود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان