بازدید 2690

۲۴ هزار روحانی در مدارس کشور فعالیت می‌کنند

مشاور وزیر آموزش و پرورش و دبیر ستاد همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش گفت: ۲۴ هزار روحانی در مدارس کشور در قالب طرح «امین» فعالیت می‌کنند.
کد خبر: ۱۱۶۴۹۹۴
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۴ 22 February 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، حمید نیکزاد پیش از ظهر امروز سه‌شنبه در حاشیه اجلاس مشترک رؤسای آموزش و پرورش و ائمه جمعه شهرستان‌های خوزستان اظهار کرد: در سند تحول بنیادین آمده است که باید از ظرفیت همه مجموعه برای آموزش و پرورش استفاده شود. آموزش و پرورش مجموعه عریض و طویلی است که وزارتخانه به تنهایی قادر به اداره آن نیست و این مسئله توسط ستاد ائمه جمعه احساس و درک شد و همه ما باید پیگیر این موضوع باشیم.

وی گفت: از ظرفیت استانداری، شهرداری، فرمانداری و سایر دستگاه باید استفاده استفاده کنیم که این شأن و جایگاه را امام جمعه به‌عنوان پدر معنوی در استان و شهرستان قرار دارد می‌تواند آن را مطالبه کند.

نیکزاد با بیان اینکه فرزندان ما در آموزش و پرورش آماج حمله‌های متعدد دشمن هستند و آن‌ها را باید دریابیم، ادامه داد: بحث شبکه سازی جدی گرفته شود. اگر شبکه سازی مثبت اتفاق بیفتد به کار و ارتعاش کار در سطح جامعه و مدارس قدرت می‌ دهد.

وی تعداد ائمه جمعه در سطح خوزستان را ۳ هزار و ۶ عنوان کرد و افزود: این تعداد ظرفیت فوق العاده‌ای است و باید حوزه ستاد همکاری اهتمام داشته باشیم.

وی در خصوص طرح «امین» گفت: این طرح رشد قابل توجهی پیدا کرد اگرچه در دوران کرونا طرح رو به افول بود، اما امروز در سیستم ۲۴ هزار روحانی طرح امین در کشور داریم.

وی ادامه داد: پژوهشی حول طرح امین انجام و آسیب‌های طرح بررسی و دستورالعمل نوشته شد. نیروهای جهادی باید این طرح را تکریم و حمایت مالی کنند.

وی گفت: ۳ هزار مدرسه شبانه روزی در کشور وجود دارد که ظرفیت فوق العاده‌ای برای طرح‌های ستاد حوزه و آموزش و پرورش است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۹
در انتظار بررسی: ۱۲
انتشار یافته: ۱۴
بودجه ی این «حاج آقاها» اگر صرف امورد تحصیل شود بازده اش چند صد برابر می شود. مثلاً به جای آن می توان مدارس کپری را جمع آوری کرده و یک مدرسه ی در حد قرن نوزدهم در آن مناطق ساخت.
وقتی کسی در محدوده و تخصص شغلی خودش بکار گرفته نشود وضعیت بی سر و سامان مملکت درست بشو نیست.
پاسخ ها
ناشناس
| Romania |
۱۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
حداقل میزان دانش این افراد زیاد میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
متأسفانه در بدترین حالت تربیتی در مدارس قرار داریم فکر نمیکنم کاری از دستشون بر بیاد
پس رییس جمهوری فرمودند مشکل بیکاری رو تا حدودی کم کردیم منظورشون این بود شغلهای جدید
واقعا ناچیز است حداقل ده میلیون لازم است
چرا روحانیون دوست دارند در تخصص هایی مثل پزشکی، آموزش، مهندسی، هوا فضا و نظامی فعالیت داشته باشند؟ چرا در حوزه هایی مثل کشاورزی ورود نمیکنند؟
ایا تاثیر مثبتی هم دارند؟!!!!!!!!! من مخالفشان نیستم ولی بعضی هاشون بی تاثیر هستند
اون وقت خروجی شون چی هست؟
باسلام
اگر یک میلیون نفر به مدارس بروند هم نتیجه معکوس میگیریم. اول باید اعتماد به جامعه برگردد.
حقوق هم می گیرن یا فی سبیل الله؟
بعدا صداش درمیاد چه ثمری داشتند.فقط آمار میدن چقدر روحانی معلم شدند معلومه مملکت فقط به فکر روحانیون است
متاسفانه این افرا در مدرسه مسایلی را به بچه ها میگویند که در خانواده ابدا رعایت نمیشود و بچه ها در سردر گمی باقی میمانند و اینطوری میشوند که میبینید .خانواده غیر مذهبی و بعضی بی خد ا را چطور اینها میتوانند هماهنگ کنند این کار باید از خانواده شروع بشود و این کار به جز این که بچه ها را به جان خانواده بندازند هیچ فایده ای ندارد من بارها و بارها در بچه های دوستان و اشناها دیدم که اختلاف بخ وجود امده و بچه گریه میکند که میگوید شما میروید جهنم ......و من نمیخواهم
چرا در معادن و کارخانه ها شاغل نمی شوند تا مانع از تولید اجناس بی کیفیت شوند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی