بازدید 7231

وضعیت هوا در این مناطق تهران قرمز است

بنابر اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص آلودگی هوا هم اکنون روی عدد ۹۴قرار دارد و کیفیت هوا در وضعیت قابل قبول است.
کد خبر: ۱۱۶۴۹۰۰
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۱ 21 February 2023

به گزارش تابناک،  بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص آلودگی هوا در ۲۴ ساعت گذشته روی عدد ۸۱ و شرایط قابل قبول بوده، این در حالی است که هم اکنون نیز شاخص آلودگی هوا در وضعیت قابل قبول و روی عدد ۹۴است، به طوری که یک ایستگاه در وضعیت هوای پاک و ۱۳ایستگاه در وضعیت قابل قبول، ۳ ایستگاه در وضعیت ناسالم برای گروه های حساس و ۵ ایستگاه در وضعیت قرمز و ناسالم برای همه قرار دارند.

بر این اساس کیفیت هوای تهران در ایستگاه‌  پیروزی (منطقه ۱۳) در وضعیت هوای پاک و ایستگاه های شهید محلاتی (منطقه ۱۴)، اقدسیه(منطقه ۱)، پونک (منطقه ۵)، تربیت مدرس (منطقه ۶)، ستاد بحران (منطقه ۷)، شهرداری مرکز منطقه ۱۲، شهرداری مناطق ۴، ۱۱، ۱۶ و ۲۲، ایستگاه گلبرگ (منطقه ۸) و مسعودیه(منطقه ۱۵) در وضعیت قابل قبول قرار دارند. 

همچنین کیفیت هوا در ایستگاه شهرداری های مناطق ۲ و ۱۰ و میدان فتح (منطقه۹) در شرایط ناسالم برای گروه های حساس  و ایستگاه های شادآباد (منطقه ۱۸)، شریف (منطقه ۲)، شهرری (منطقه ۲۰) و  شهرداری های مناطق ۱۹و ۲۱ در وضعیت قرمز و ناسالم برای همه قرار دارند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر