بازدید 2748
۴

در معابر پایتخت انسداد به دلیل بارش برف نداشته‌ایم

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران با اشاره به بارش برف از شب گذشته، گفت: هیچ گونه انسدادی در معابر به دلیل بارش برف نداشته‌ایم و تردد در شهر در حال انجام است.
کد خبر: ۱۱۶۴۰۷۰
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۰ 15 February 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهر، حسین نظری در این باره اظهار کرد: از  حدود ساعت ۲۲:۳۰ دیشب شروع بارش برف را داشتیم که در ساعات تقریبا یک بامداد شدت بارش بیشتر شد. دیشب همکاران بنده شب پرتلاشی را سپری کردند به طوری که تقریبا ۸ ساعت برفی را سپری کردیم که ۶ ساعت آن پر بارش بود. البته بارش در مناطق شمالی بیشتر بود. 

وی افزود: مناطق پایین دست به کمک مناطق شمالی آمدند و هیچ گونه مسدودی و انسداد معابر نداشته‌ایم و تردد در شهر در حال انجام است. 

نظری عنوان کرد:  بالغ بر ۱۱هزار نفر نیروی کارگری به همراه ۳۱۳ دستگاه ماشین آلات مکانیزه فعال و به خدمت رسانی مشغول هستند و همان طور که گفتم مناطق پایین دست که بارش کمتری داشتند به کمک مناطق شمالی آمدند. 

وی با بیان اینکه هماهنگی شهرداری و راهور در بازگشایی گره‌های ترافیکی حائز اهمیت است، افزود: از پلیس راهور به دلیل هم افزایی و همراهی که داشتند و همچنین همکاران شهرداری برای زحمات شان تشکر می کنم. 

عملیات چندین نوبته پاکسازی و شن‌پاشی در معابر تهران در ۷ ساعت گذشته

همچنین مدیرکل هماهنگی، نظارت و پیگیری امور مناطق شهرداری تهران گفت: از ساعت اولیه بارش برف تا کنون چندین نوبت عملیات پاکسازی و شن پاشی داشتیم.

مهدی شریفیان با اشاره خدمات شهرداری تهران از ابتدای بارش برف از شب گذشته گفت: دیشب از ساعت ده و نیم شب، شروع  بارش برف را در سطح شهر تهران داشتیم که این بارش تقریباً در ساعت یک و نیم شب همه گیر شد و شدت گرفت به گونه‌ای که در نوار شمالی معابر، توسط برف پوشیده شد. 

وی افزود: نیاز شد عملیات پاکسازی معابر با شن مخصوص اتفاق بیفتد و تا کنون چندین نوبت عملیات پاکسازی و شن پاشی داشتیم. 

شریفیان ادامه داد: در حال حاضر طبق دوربین های نظارتی شهر تهران کلیه معابر باز است و هیچ گونه انسدادی نداریم. 

وی در پایان خاطر نشان کرد: طبق اعلام سازمان هواشناسی تا قبل از ظهر بارش های پراکنده در سطح شهر داریم که بر همین اساس اکیپ های عملیاتی ما آماده هستند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۴
آره نداشتیم... ولی ملت نادان همینطور الکی در خیابان پشت هم می ایستند... خدا رو شکر انسداد نداشتیم... اگر داشتیم دیگه هیچ وقت به مقصد نمی رسیدیم
آقای محترم انگار شما خبر از شهرداری ندارید.
من شخصا بارها به سامانه 137 پیام دادم که نسبت به نمک پاشی کوچه بن بستی که در آنجا زندگی می کنم اقدام شود ولی دریغ از یک توجه.
بن بست ها فقط باید عوارض بدهند و هیچ سرویسی نگیرند
اساتيد صبح ساعت هفت و نيم ي سر به خيابوناي ولنجك و كوچه هاش ميزديد بعد خبرتون رو مينوشتين نه شن و نمكي پاشيده بودن نه پليس حضور داشت ماشين ها سر ميخوردن و زاه رو براي بقيه ميبستن اين وضعيت تا ساعت 8 و 9 ادامه داشت تا يخورده هوا خوب شدمردم ي نفسي كشيدند
تو که راس میگی...
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان