بازدید 10828
۲

ارتفاع برف در کوهرنگ به ۲.۵ متر رسیده است

فرماندار کوهرنگ با تاکید بر لزوم ارتقای سطح ماشین آلات برف روبی گفت: ارتفاع برف در کوهرنگ به ۲.۵ متر رسیده است.
کد خبر: ۱۱۶۴۰۶۸
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۷ 15 February 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، شهباز اکبری عصر سه‌شنبه در ارتباط تصویری با وزیر کشور، ضمن بیان آخرین وضعیت شهرستان کوهرنگ، اظهار کرد: سامانه بارشی بسیار قوی در چند روز گذشته باعث بارش شدید برف در شهرستان شده است.

وی افزود: با فعالیت این سمانه بارشی ارتفاع برف در شهرستان کوهرنگ به حدود ۲.۵ متر رسیده است.

فرماندار شهرستان کوهرنگ ادامه داد: بسیاری از روستاها و معابر اصلی علی‌رغم اینکه عوامل خدمات‌رسان با استفاده از ماشین آلات سنگین به صورت مداوم عملیات برف‌روبی را انجام می‌دهند، با مشکلاتی مواجه هستند.

اکبری عنوان کرد: با وجود آنکه ماشین‌آلات سنگین از استان به شهرستان کوهرنگ اعزام شده‌اند اما باز هم در این زمینه با مشکلاتی مواجه هستیم.

وی خاطرنشان کرد: تجهیزات در شهرستان کوهرنگ باید با مقتضیات شهرستان همخوانی داشته باشد، ارتفاع برف در این شهرستان به حدی رسیده که تجهیزاتی مثل D۸ پاسخگو نیست و نمی‌توان با آن برف‌روبی کرد.

فرماندار شهرستان کوهرنگ اضافه کرد: بسیاری از محورهای مواصلاتی مهم در شهرستان مثل گردنه‌های چری، تاراز و شاه‌منصوری که فلات مرکزی ایران را به جنوب کشور متصل می‌کنند به دلیل حجم زیاد برف بسته است.

اکبری بیان کرد: همه عوامل و تیم‌های امدادی، راهداری و همچنین تیم‌های تخصصی آب، برق و گاز در شهرستان حضور دارند و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۲
باز تابستون بگین کوهرنگ خشکسالیه و آب نداره....
خدا رو بی نهایت شکر
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر