بازدید 3429

افشای قتل یک سیاه‌پوست دیگر توسط پلیس آمریکا

افشای جنایت دیگری از پلیس آمریکا علیه سیاه‌پوستان نشان می‌دهد که یک مرد سیاه در ماه گذشته میلادی بر اثر ضرب‌وشتم پلیس جان باخته است.
کد خبر: ۱۱۶۳۹۳۰
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۶ 13 February 2023


به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، شبکه خبری سی‌ان‌ان طبق بیانیه‌ها و ویدئوهای منتشرشده از اداره پلیس شهر «رالی» در کالیفرنیای شمالی گزارش داد که 6 افسر پلیس به‌خاطر مرگ این سیاه‌پوست تعلیق شدند و تحقیقات در مورد این مرد که ماه گذشته در بازداشت جان باخت، در جریان است.

«داریل تایری ویلیامز» 32ساله در تاریخ 17 ژانویه ساعاتی پس از تحمل ضربات مکرر شوک الکتریکی افسران پلیس در جریان دستگیری‌اش جان خود را در بیمارستان «رالی» از دست داد.

«استلا پترسون» چند روز پس از مرگ ویلیامز اطلاع داد که اداره تحقیقات ایالت کارولینای شمالی در حال انجام یک تحقیقات جنایی مستقل به‌روی این پرونده است و نتایج آن را به دادستان منطقه‌ای «ویک» ارائه خواهد کرد.

قاضی منطقه ویک روز جمعه اجازه انتشار فیلم دوربین لباس افسران پلیس، دوربین‌های نظارتی منطقه و دوربین‌های خودروی سواری را که مربوط به این حادثه بودند، صادر کرد.

 

دو هفته گذشته نیز پلیس آمریکا فردی سیاه‌پوست به‌نام «آنتونی لو» 36ساله را که معلول بود و توانایی ایستادن نداشت در "هانتینگتون پارک" کالیفرنیا به قتل رساند.

پیش از آن نیز خشونت پلیس علیه سیاه‌پوستان آمریکایی به‌دلیل قتل «تایر نیکولز» توسط پلیس ممفیس و قتل «کینان اندرسون» توسط پلیس لس‌آنجلس بار دیگر واکنش‌ها را برانگیخته بود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر