بازدید 9846
۳

قهرمانی جهانی رئال‌ در فینال ۸گله مقابل الهلال!

این دیدار به قضاوت آنتونی تیلور از انگلیس با برتری 5 بر 3 رئالی ها به پایان رسید تا شاگردان کارلو آنچلوتی شکست اخیر در فینال سوپرجام اسپانیا را جبران کرده و یک جام دیگر به کلکسیون افتخارات خود اضافه کنند.
کد خبر: ۱۱۶۳۶۲۸
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۶ 12 February 2023

رئال مادرید یکبار دیگر جام‌جهانی باشگاه‌ها را فتح کرد تا در روزهای افول دد لالیگا روحیه بگیرد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ این دیدار به قضاوت آنتونی تیلور از انگلیس با برتری 5 بر 3  رئالی ها به پایان رسید تا شاگردان کارلو آنچلوتی شکست اخیر در فینال سوپرجام اسپانیا را جبران کرده و یک جام دیگر به کلکسیون افتخارات خود اضافه کنند.

لوس بلانکوس پس از قهرمانی اروپا، قدرتش را در نبرد با قهرمانان قاره‌های دیگر هم ثابت کرد. اگرچه سفیدپوشان در این بازی به برتری قاطعانه‌ای دست نیافتند، اما با کسب پنجمین قهرمانی در جام باشگاه‌های جهان، بار دیگر در صحنه‌های بین المللی خوش درخشیدند. 

قهرمانی جهانی رئال‌ در فینال ۸گله مقابل الهلال!

ترکبب اولیه دو تیم در فینال

رئال مادرید: لونین، کارواخال، آلابا، کروس، بنزما، مودریچ، کاماوینگا، والورده، شوامنی، وینیسیوس و رودیگر

الهلال: معیوف، یانگ، البولاهی، الدوساری، عبدالحمید، کانو، کویار، ویتو، کاریو، الدوساری و مارگا

رئال مادرید با عبور از سد الهلال در دیداری جذاب و پر گل، قهرمان جام باشگاه‌های جهان شد، فینالی که از لحاظ تعداد گل رکوردشکنی کرد. نماینده اسپانیا در مصاف با حریفی عربی که فراتر از انتظارات عمل کرد، به برد دلچسبی دست یافت و بار دیگر قهرمانی را جشن گرفت. 

الهلال عربستان با انبوه ستاره‌های خارجی‌اش پنج گل از سفیدهای مادرید خورد ولی با اینحال سه بار توانست جبران بکند. غیبت کورتوا در این مسابقه به چشم آمد‌.

در دیدار رده‌بندی رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان تیم‌های فلامینگوی برزیل و الاهلی مصر مقابل هم قرار گرفتند که این مسابقه در نهایت با نتیجه 4 بر 2 به سود نماینده برزیل خاتمه پیدا کرد.

گابریل باربوسا (11 و 85، هر دو گل پنالتی)، پدرو (77 و 90+1)  برای فلامینگو گلزنی کردند. احمد عبدالقادر (37 و 60) هم گلزن تیم الاهلی مصر بود. عبدالفتاح از تیم الاهلی در دقیقه 69 با دریافت کارت قرمز از زمین مسابقه اخراج شد.

به این ترتیب نماینده برزیل عنوان سوم رقابت‌های جام باشگاه های جهان را به خود اختصاص داد و الاهلی پس از دو سال سکوی رقابت‌ها را از دست داد!

قهرمانی جهانی رئال‌ در فینال ۸گله مقابل الهلال!

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
عالی
عربستان خیلی خوب پیشرفت داشته
جالبه که تیتر خبر مربوط به رئال هست و گلزنان بازی الاهلی رو نوشتین!!!!!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل