بازدید 7032

نیروی هوایی ارتش به زودی در لبه دانش هوایی می‌ایستد

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: این نیروی با عزمی راسخ و با استفاده از ظرفیت‌های نخبگان و صنعت‌گران جوان ایرانی می‌کوشد تا در آینده‌ای نه چندان دور بتواند در لبه دانش هوایی ایستاده و بار دیگر شعار ما می توانیم را تحقق بخشد.
کد خبر: ۱۱۶۳۵۱۷
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۵ 10 February 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش در دیدار با فرماندهان و معاونان این نیرو، ضمن تبریک ۱۹ بهمن ماه روز نیروی هوایی ارتش، اظهار کرد: نیروی هوایی ارتش به عنوان یک نیروی پیشگام و مردمی همواره در صدد تعالی و رشد روز افزون است. چراکه قدرت نظامی و عملیاتی هر کشوری در گرو تقویت قدرت هوایی و بازدارندگی آن کشور است.

وی افزود: بر همین اساس نیروی هوایی ارتش با عزمی راسخ و با استفاده از ظرفیت‌های نخبگان و صنعت‌گران جوان ایرانی می‌کوشد تا در آینده‌ای نه چندان دور بتواند در لبه دانش هوایی ایستاده و بار دیگر شعار ما می توانیم را تحقق بخشد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش، خطاب به فرماندهان و معاونان این نیرو تصریح کرد: تمامی شما عزیزان به عنوان موتور محرکه نیروی هوایی ارتش باید از جایگاه خود به نحو احسن در مسیر ارتقاء توانمندی‌ها و دستاوردهای نهاجا استفاده کنید تا بتوانیم به نیرویی دانشمند در تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دست یابیم.

امیر خلبان واحدی خاطرنشان کرد: امروز قدرت بازدارندگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سطح بالایی است، به طوری که دیگر هیچ کشوری نمی‌تواند به خود جرأت نزدیک شدن به مرزهای ایران اسلامی را دهد و این نتیجه پایمردی، ایستادگی و اعتماد به درون است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر