بازدید 2835

حساب‌های ترامپ در اینستاگرام و فیسبوک فعال شد

متا که دو سال پیش حساب‌های دونالد ترامپ در فیسبوک و اینستاگرام را مسدود کرده بود، اکنون آن‌ها را فعال کرده است.
کد خبر: ۱۱۶۳۴۵۳
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۵ 10 February 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از دیجیاتو، همانطور که وعده داده شده بود، متا دو سال پس از تعلیق حساب‌های اینستاگرام و فیسبوک «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور سابق ایالات متحده، اکنون آن‌ها را فعال کرده است. البته غول فناوری قبلاً گفته بود که اگر ترامپ دوباره سیاست‌های متا درباره انتشار محتوا را زیرپا بگذارد، حساب‌هایش دوباره تعلیق می‌شود.

تعلیق حساب‌های دونالد ترامپ در پلتفرم‌های متا

متا نیز مانند توییتر و سرویس‌های دیگر، حساب ترامپ در پلتفرم‌های خود را در ژانویه ۲۰۲۱ و پس از تمجید از شرکت‌کنندگان در شورش کنگره مسدود کرد. این شرکت ابتدا حساب رئیس جمهور سابق آمریکا را به مدت ۲۴ ساعت و سپس برای مدت نامحدودی به حالت تعلیق درآورد.

سپس این شرکت اعلام کرد که حساب‌های ترامپ به مدت دو سال در حالت تعلیق باقی خواهد ماند و پس از آن همه چیز دوباره مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت. نهایتا چند هفته قبل مشخص شد که ترامپ به‌زودی به اینستاگرام و فیسبوک دسترسی پیدا خواهد کرد، مدتی پس از اینکه گفته شد او متا را برای بازیابی حساب‌هایش تحت فشار قرار داده است.

در زمان نوشتن خبر فعالسازی دوباره حساب‌های ترامپ در اینستاگرام و فیسبوک، او که برای سومین بار نامزد کاخ سفید شده است، هیچ پست جدیدی در هیچ یک از پلتفرم‌های متا ارسال نکرده است.

توییتر دیگر شبکه اجتماعی بود که حساب دونالد ترامپ را به‌طور دائمی مسدود کرد، اما مالک جدید این شبکه اجتماعی، یعنی ایلان ماسک پس از برگزاری یک نظرسنجی و طبق رأی کاربران آن، تصمیم گرفت تا حساب رئیس‌جمهور آمریکا را دوباره فعال کند. با این وجود، ترامپ هنوز در توییتر فعالیتی ندارد و ترجیح می‌دهد روی شبکه اجتماعی اختصاصی خودش، یعنی Truth Social که توسط استارتاپ Trump Media & Technology Group (TMTG) توسعه پیدا کرده تمرکز داشته باشد. به گفته او، Truth Social تعامل کاربر بسیار بهتری نسبت به توییتر دارد و عملکرد آن «به‌طور فوق‌العاده‌ای خوب» است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر