بازدید 2008

بارش برف و باران در بیشتر استان‌ها

کد خبر: ۱۱۶۳۰۱۱
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۵ 07 February 2023

یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

به گزارش میزان، کبری رفیعی در خصوص آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور گفت:‌ امروز برای نیمه غربی کشور، دامنه‌های جنوبی البرز از جمله تهران، البرز و قزوین، مناطق جنوبی کشور از جمله نیمه شمالی فارس، شمال بوشهر، کرمان، جنوب یزد، خراسان جنوبی، خراسان رضوی و سواحل دریای خزر تداوم بارش‌ها پیش‌بینی می‌شود که در مناطق غربی و مرتفع به شکل برف و در مناطق گرمسیر به شکل رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد رخ می‌دهد.

وی ضمن اشاره به اینکه فردا ادامه بارش‌ها را در شمال غرب، غرب، شمال خوزستان، چهارمحال و بختیاری، سواحل دریای خزر، دامنه‌ها و ارتفاعات البرز، خراسان‌های شمالی و رضوی و شمال خراسان جنوبی شاهد هستیم، ادامه داد: روز پنجشنبه در نوار شمالی و غرب کشور بارش همراه با کاهش نسبی دما را انتظار داریم.

این کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه از روز چهارشنبه تا روز جمعه در نوار شمالی و غربی کشور با کاهش نسبی دما مواجه هستیم، افزود: این کاهش دما در شمال غرب و سواحل دریای خزر بین ۵ تا ۱۰ درجه است.

رفیعی با اشاره به اینکه طی ۳ روز آینده در بیشتر مناطق کشور وزش باد قابل توجه مورد انتظار است، اظهار کرد: آب‌های دریای خزر روزهای چهارشنبه و پنجشنبه و آب‌های خلیج فارس امروز و پنجشنبه مواج پیش‌بینی می‌شود و فعالان دریایی و صیادان باید توجه لازم را به این موضوع داشته باشند.

وی در رابطه با آخرین وضعیت آب‌وهوایی چند روز آینده تهران توضیح داد: امروز در تهران گاهی بارش باران و وزش باد را شاهد هستیم. بیشینه دمای پایتخت امروز ۱۰ درجه و کمینه دمای آن ۷ درجه بالای صفر گزارش شده که نسبت به دیروز ۳ درجه افزایش داشته است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار