بازدید 7507

درگیری لفظی دو نماینده در مجلس بر سر طرح صیانت

جلسه علنی مجلس شورای اسلامی برای لحظاتی به دنبال درگیری لفظی جلال رشیدی کوچی با حسن نوروزی متشنج شد.
کد خبر: ۱۱۶۲۹۹۴
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۳ 07 February 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در حالی که نمایندگان در حال بررسی ایرادات شورای نگهبان به طرح بانکداری جمهوری اسلامی بودند، جلال رشیدی کوچی با حضور مقابل صندلی حسن نوروزی با صدایی بلند خطاب به وی بیان کرد: شما دارید جامعه را به هم می‌ریزید و می‌خواهید مردم را به کف خیابان بکشید، حتی رئیس کمیسیون نیز اظهارات شما را (درباره طرح صیانت) تکذیب کرده است و در همین حین حسن نوروزی نیز از رشیدی کوچی درخواست می‌کرد که با صدای آرام‌تر مطالب خود را مطرح کند، در نهایت رشیدی کوچی با عصبانیت بحث با حسن نوروزی را ترک کرد.

به گزارش ایسنا، روز گذشته حسن نوروزی در مصاحبه‌ای مدعی شده بود که طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی در کمیسیون مشترک نهایی شده و به شورای نگهبان ارسال می‌شود. به دنبال این اظهارات جلال رشیدی کوچی در گفت‌وگو با ایسنا ضمن تکذیب این اظهارات تاکید کرد باید روشن شود که چرا عده‌ای به دنبال برهم ریختن امنیت روانی جامعه هستند.

در ادامه سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی نیز اظهارات حسن نوروزی را تکذیب و تاکید کرد که چنین موضوعی در مجلس به تصویب نرسیده است.

سید نظام الدین موسوی سخنگوی هیئت رئیسه مجلس ضمن تکذیب این خبر، گفت: طرح صیانت از دستورکار مجلس خارج شده است.

وی تاکید کرد: بر اساس قانون آئین نامه داخلی مجلس هیچ طرحی بدون مصوبه در صحن علنی مجلس به شورای نگهبان ارسال نمی‌شود.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: البته مجلس هماهنگ با شورای علی فضای مجازی در صورت نیاز قوانین لازم برای فضای مجازی تصویب خواهد کرد که اگر بخواهد چنین اتفاقی بیفتد، مثل همیشه هر مصوبه‌ای در این زمینه به صورت شفاف و علنی انجام خواهد شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۱۱
من متاسفم که با حسن نوروزی در یک کشور هستم. متاسفم که مجلس کشور ما چنین شخصی نمایندگی گروهی از مردم را می کند. متاسفم که ایشان لباس روحانیت پوشیده است.
حرکات و دروغ های حسن نوروزی در این چند ساله اخیر ایا مصداق تشویش اذهان عمومی نیست؟
این طرح ضد مردیم ضد اجتماعی بدون روال اداری و تشریفات 100درصد اجرا شده ! خوشید ها!
طرح که داره اجرا میشه، تصویب برای چیه ؟
حتما عضو جبهه پایداری هستند ایشون
دل خوش سیری چند
اگر گزارش شما صحت داشته باشد، آقای حسن نوروزی دروغ گفته است.

طبق قانون مجازات نماینده ی مجلسی که دروغ بگوید چیست؟

آیا امکان بررسی و تهیه گزارش در این خصوص ( مجازات قانونی دروغگویی مسوولین و نمایندگان مجلس) را دارید؟ آیا اصلا قانونی در این خصوص وجود دارد؟
جالبه که شما برای طرحی که هیچ اطلاعی از جزئیات اون ندارید یقه چاک می کنید. احتمالا تحت تاثیر جوسازی های قبلی قرار ندارید؟؟؟؟؟؟؟ شاید طرح خوبی بود!!!!!!!!!!
ضمنا وقتی می گویند در انتخابات مجلس شرکت کنید برای اینست که تعدادی از نمایندگان هم نظرتان را به مجلس بفرستید تا طرح هائی که فکر می کنید مضر است را تصویب نکنند. وقتی در انتخابات شرکت نکردید، انتظاری هم نداشته باشید.
بچه های مستند ساز یه فیلمی از یک روز مجلس بسازند. خیلی دیدنیه.
الان که اجرا شده
همین که قانون درست و حسابی فضای مجازی ندارد امنیت کشور را به سخره گرفته شد کافی هست برای شما که دنبال کارهای عوامانه هستی
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر