بازدید 9185

تاج اعلام کرد؛ جانشین کی‌روش ایرانی است

روی میز مربی بنام و با کیفیت که رزومه خوبی داشته باشد، زیاد داریم. مربیان زیادی طالب سرمربیگری تیم ملی ایران هستند اما اگر پول شان را سروقت ندهی، فسخ و شکایت می‌کنند و غرامت می‌خواهند
کد خبر: ۱۱۶۲۵۰۶
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۴:۲۳ 04 February 2023

هیات رئیسه فدراسیون فوتبال ایران روی گزینه داخلی برای سرمربی تیم ملی به اجماع رسید و جانشین کی‌روش از بین چند مربی ایرانی انتخاب می‌شود.

به گزارش تابناک ورزشی؛ تاج درباره انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پس از خداحافظی کارلوس کی‌روش گفت: دو انتخاب مهم در پیش داریم، یکی سرمربی تیم فوتبال امید و دیگری سرمربی تیم ملی بزرگسالان. در رابطه با کی‌روش با شیخ حمد رئیس فدراسیون قطر صحبت کردم و فکر کنم امروز جلسه نهایی دارند و شاید به نتیجه برسند. باید بابت 9 سال حضور کی‌روش در فوتبال ایران از او تشکر کنم، او نسل جدیدی را به فوتبال ایران معرفی کرد و کارهای مثبتی انجام داد. همیشه از کی‌روش تشکر می‌کنم و هر وقت او را ببینم با احترام برخورد می‌کنم چون زحمات زیادی برای کشورمان کشید.

رئیس فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: در خصوص انتخاب سرمربی تیم ملی دو نگاه متفاوت وجود دارد، یک نگاه؛ مربی داخلی و یک نگاه هم برای گزینه خارجی. مربیان داخلی در گذشته زحمت کشیده‌اند و خیلی از اتفاقات محصول آنهاست، افرادی مثل حشمت مهاجرانی، علی پروین و علی دایی، جواد نکونام و وحید هاشمیان خیلی به تیم ملی کمک کردند.

تاج اعلام کرد؛ جانشین کی‌روش ایرانی است

وی یادآور شد: از نوع نگاه مربی خارجی حضور فردی مثل کی‌روش مثبت بوده است. ما در انتخاب گزینه خارجی محدودیت داریم. مسئله تحریم در همه جا تأثیر خودش را دارد. پول نقد هم داشته باشیم انتقالش به فردی در خارج از کشور عملیاتی نیست. یکی از متهمان پرونده ویلموتس خود ما هستیم. چرا متهم شدیم؟ چون به موقع نتوانستیم پول او را پرداخت کنیم. ماجرای برانکو، کالدرون و استراماچونی نیز به همین شکل بود. مربیان طبق قانون فیفا در صورت عدم پرداخت پول‌شان پس از دو ماه می‌توانند یک طرفه قراردادشان را فسخ کنند. روی میز مربی بنام و با کیفیت که رزومه خوبی داشته باشد، زیاد داریم. مربیان زیادی طالب سرمربیگری تیم ملی ایران هستند چرا که با داشتن این همه لژیونر هر مربی دوست دارد سرمربی تیم ملی باشد.

تاج در واکنش به ادعای رسانه ac مبنی بر مذاکره با پاکو خمس، سرمربی اسپانیایی تراکتور تبریز گفت: اینها گمانه‌زنی خودشان بود. آنها فردی را مطرح کردند که فدراسیون و هیئت رئیسه بی‌خبر بود. انتخاب سرمربی تیم ملی یکی از کارهای پیش روی فدراسیون فوتبال است و به سرعت انجام می‌شود. من درباره نوع انتخاب صحبت کردم که دو نگاه متفاوت وجود دارد. اگر به این نتیجه می‌رسیدیم که مزایای خارجی بهتر از داخلی است، آن را می‌پذیرفتیم اما اگر گزینه داخلی باشد و عده‌ای به شرایط گزینه داخلی انتقاد کنند از الان می‌پذیریم. با این حال طبق جمیع جهات به این نتیجه رسیدیم که این انتخاب (مربی ایرانی) بهتر است.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که شرکت چشم‌ انداز ارتباط چطور به عنوان نماینده EVS در ایران انتخاب شد، گفت: اطلاعی ندارم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۰
آقای تاج سلام سر شما سلامت که کی‌روش رفت بقای شما واعضای فدراسیون باشه کی‌روش رفت ویلموتس هست با یک فلاش بگ بیارید فوقش بعد ۴ ماه شکایت کنه !!خوب از جیب مبارک تسویه کنید باقی بقای شما!!!!!
حال حاضر بهترین مربی ایرانی یحیی قلعه نویی
ساپینتو بهترین گزینه برای کی روش است .
ایرانی ها بر اساس حسودی به همدیگر خودشان و به تیم ملی آسیب میزنند و تجربه ندارند تا حال کدام مربی ایرانی در اروپا مربی بوده . ساپینتو تجربه بالایی دارد و هم اینکه ثابت کرد که انگار در کشور خودش مربی است .
واقعا کیروش سرمربی مردی بود و به ایران خدمت کرد و برای من قابل احترام... هر جا هست به او میگویم که ایران وطن دوم اوست وجایش بین ما همیشه محفوظ و گرامیست
اما تقاضای من از فدراسیون است که روحیه تیم ایران اصولا با دفاع صرف سازگار نیست ... لطفا مربی انتخاب کنید که علاوه بر دفاع بر بازی سازی و حمله تمرکز کند
ایرانی یا خارجی فرقی نمی کند.
برای حل مشکل سر مربی خارجی هم اقای تاج هم عرض میکنم که شما گرچه نمیتوانید پول را به دلار پرداخت کنید ولی می توانید بندی در قرارداد مبنی بر پرداخت نقدی گذاشته و سپس پول سرمربی را با استفاده از طلا در داخل به وی پرداخت نمایید و بر اساس رسید وی و وکیل و شهود قضایی و فیلم دریافتی وی طلبش را در فیفا تسویه شده اعلام بفرمایید
راهکار ها ساده است فقط باید آدمش باشد که راه را پیدا کند
همه چیز را نمیشود زیر آبی رفت
و آن هم‌ حتما نیما نکیسا هست که لازمه جواب خوش رقصی های اواخر خودش را بگیره.
همه جای دنیا همین روند هست که یکی بیاد و بقیه تجربه کسب کنن
مربی فقط یحیی گل محمدی
من متاسفم که افرادی مثل تاج مسؤلیت پر طرفدار فوتبال را دارد ای تاج مثل امامزاده ای میمونه که کور میکنه ولی شفاء نمیده حیف که افراد مقام پرست و معلمالحال مث ایشان سر کارند
باسلام آقای تاج تیمی که هیولا بود ازبین رفت مکتب اسکوچیچ عزیز را حدف نکن او کروات بود لیگ راصفا داد اینقدر مدرن کار نکن
بازگشت به دوران بکش زیرش .تاج یک تنه کمر به نابودی فوتبال بسته
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار