بازدید 8437
پایان کار کشتی‌گیران آزاد با چهار طلا و دو نقره

شکست ایران مقابل آمریکایی‌ها در دو فینال زاگرب

در رده بندی تیمی، تیم 6 نفره ایران در این مسابقات با کسب 140 امتیاز در جایگاه دوم ایستاد و تیم آمریکا که با ترکیب کامل شرکت کرده بود با 174 امتیاز اول شد. آذربایجان نیز با 135 امتیاز در جایگاه سوم ایستاد.
کد خبر: ۱۱۶۲۴۲۵
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۴ 03 February 2023

مسابقات کشتی آزاد اوپن کرواسی به عنوان اولین تورنمنت رنکینگ‌دار UWW در سال 2023 امشب با برگزاری رقابت‌های 5 وزن دوم به پایان رسید.

به گزارش تابناک ورزشی؛ در رده بندی تیمی، تیم 6 نفره ایران در این مسابقات با کسب 140 امتیاز در جایگاه دوم ایستاد و تیم آمریکا که با ترکیب کامل شرکت کرده بود با 174 امتیاز اول شد. آذربایجان نیز با 135 امتیاز در جایگاه سوم ایستاد.

تیم کشورمان که با شش آزادکار در این رقابت‌ها شرکت کرده بود، با 4 طلا و 2 نقره پرونده‌اش در این تورنمنت بسته شد.

شکست ایران مقابل آمریکایی‌ها در دو فینال زاگرب

در روز اول این رقابت‌ها رضا اطری و حسن یزدانی در دو وزن 61 و 86 کیلوگرم صاحب نشان طلا شده و یونس امامی با قبول شکست مقابل نولف آمریکایی به نقره 74 کیلوگرم رضایت داد.

در روز دوم این مسابقات هم علی سوادکوهی در 79 کیلو با غلبه بر کنتچادزه گرجستانی و امیرحسین زارع در 125 کیلو در حالی که حریفش در مبارزه فینال حاضر نشد، به مدال طلا رسیدند و امیرعلی آذرپیرا با قبول شکست مقابل کایل اسنایدر آمریکایی به نقره بسنده کرد.

دو بازنده کشتی آزاد در فینال تورنمنت زاگرب، مغلوب حریفان آمریکایی شدند، یونس امامی به نفر دوم این وزن آمریکایی‌ها باخت و آذرپیرا به نفر اول. امامی در مسابقات جهانی 2022 بلگراد مغلوب کایل دِیک شده بود.

از فردا رقابت‌های کشتی فرنگی تورنمنت کرواسی آغاز خواهد شد و شاگردان حسن رنگرز روی تشک خواهند رفت.

در وزن 125 کیلوگرم امیرحسین زارع در دور اول با نتیجه 11 بر صفر میلان کورسوگ از مجارستان را مغلوب کرد. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 10 بر صفر کامیل کوسیولک از لهستان را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله دانیل لیگتی از مجارستان  را با نتیجه 9 بر 2 از پیش رو برداشت و به دیدار فینال راه یافت. زارع در دیدار نهایی با توجه به حاضر نشدن گئورگی مشویلدیشویلی از آذربایجان به مدال طلا دست یافت.

رده بندی نفرات این مسابقات به شرح زیر است:

57 کیلوگرم: 1- علی عباس رضازاده (آذربایجان) 2- یوتو نیشیوتی (ژاپن) 3- امان (هند) بکا بوجیاشویلی (گرجستان)
61 کیلوگرم: 1- رضا اطری (ایران) 2- نارانخو نارمانداخ (مغولستان) 3- گمزاتگادجی خالیدوف (مجارستان) و امره اورمان اوغلو (ترکیه)
65 کیلوگرم: 1- تولگا تومور اوچیر 2- جوزف مک کنا (آمریکا) 3- علی رحیم زاده (آذربایجان) و ایوان هندرسون (آمریکا)
70 کیلوگرم: 1- الک پانتالئو (آمریکا) 2- حاجی علی اف (آذربایجان) 3- گئورگی الباکیدزه (گرجستان) و خادژیمراد گادجیف (آذربایجان)
74 کیلوگرم: 1- جیسون نولف (آمریکا) 2- یونس امامی (ایران) 3- فضلی ارلیماز (ترکیه) و جبرئیل گادژیف (آذربایجان)
79 کیلوگرم: 1- علی سوادکوهی (ایران) 2- آوتاندیل کنتچادزه (گرجستان) 3- چاندلر مارستلر (آمریکا) و ولادمیر گامکرلیدزه (گرجستان)
86 کیلوگرم: 1- حسن یزدانی (ایران) 2- هایاتو ایشیگورو (ژاپن) 3- مارک هال (آمریکا) و زاهید والنسیا (آمریکا)
92 کلیوگرم: 1- کالین مور (آمریکا) 2- میریانی مایسورادزه (گرجستان) 3- گانخویاگ گانباتار (مغولستان) و عثمان نورماگومدوف (آذربایجان)
97 کیلوگرم: 1- کایل اسنایدر (آمریکا) 2- امیرعلی آذرپیرا (ایران) 3- آووسایمان هابیلا (چین) و ماگومدخان ماگومدوف (آذربایجان)
125 کیلوگرم: 1- امیرحسین زارع (ایران) 2-  گئورگی مشویلدیشویلی (آذربایجان) 3- روبرت باران (لهستان) و دانیل لیگتی (مجارستان)

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار