بازدید 23705
سه هزار و دویست و پنجاه و دومین بسته ویژه خبری «تابناک»

مشارکت ضدانقلاب در حمله به مجتمع کارگاهی وزارت دفاع در اصفهان /فرمانده کل سپاه: «خرمشهر‌های امروز» در فضای مجازی است / مرندی: آیا زلنسکی واقعاً می‌خواهد قدرت تخریب پهپاد‌ها و موشک‌های ایرانی را تجربه کند؟ / پنج میلیون ایرانی خارج‌نشین یارانه می‌گیرند

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند نماینده مجلس: نمایندگان آلمان خواهان انحلال گروه دوستی پارلمان برلین و تهران هستند / وزیر رفاه: دولت یارانه نقدی را حذف نمی‌کند/ می‌توانیم در میان ده کشور برتر از حیث تولید خودرو باشیم / معاون رئیسی: با سیزده کشور ارتباط بانکی برقرار کردیم ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۶۲۲۳۶
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۲ 01 February 2023

«تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیتر‌هایی از حوزه‌های مهم خبری به خصوص سیاسی و اقتصادی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی و اوضاع اقتصادی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

حکم اعدام محمد قبادلو متوقف شد
هاشمی، مدیر روابط عمومی دیوان عالی کشور: قرار توقف اجرای حکم ‎محمد قبادلو، در پی درخواست دوباره اعاده دادرسی وکیل نامبرده مبنی بر ‎اعدام به جرم ‎محاربه در اجرای تبصره ماده۴۷۸ ق. آ. د. ک با توجه به تقدم ‎حق الناس تا رسیدگی به اتهام قتل عمد یکی از پرسنل ‎فراجا و محکومیت وی به قصاص نفس، در ‎دیوان عالی کشور صادر شد.

فرمانده کل سپاه: «خرمشهر‌های امروز» در فضای مجازی است
سردار سلامی گفت: عصر حاضر عصر سرقت ثروت فرهنگی جوامع توسط غرب است. در این میدان نباید اجازه غلبه دشمن را بدهید. این رویداد یک عملیات مانند عملیات‌ دفاع مقدس بود و خرمشهر‌های امروز در فضای مجازی است و جنگ امروز در ورای مرز‌های زمینی و دریایی است و جنگ امروز در فضای مجازی است. /تسنیم

خزعلی: زنانی را برای «عضویت در کابینه» به رئیس‌جمهور معرفی کرده‌ایم
انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری گفت: خانم‌ها آن گونه که باید در میدان حاضر نمی‌شوند؛ باید بیشتر از این حاضر شوند و بیشتر از این مدیریت‌ها را بپذیرند. من خودم در دانشگاه الزهرا (س) مدیریت‌هایی را به خانم‌ها پیشنهاد می‌دادم و نمی‌پذیرفتند، چون گاهی تا دیر وقت باید وقت می‌گذاشتند. البته شاید هم حق داشتند و کار تمام وقت به خانواده شان صدمه می‌زد. برای وزارتخانه‌های مختلف، برخی معاونت‌ها و مدیریت‌های وزارتخانه‌ها مطرح کرده ایم و باز هم مطرح می‌کنیم. خود آقای رئیس جمهور افرادی را در شورا‌های عالی منصوب نمودند که باید تقدیر کرد، برای اولین بار است که آقای رئیس جمهور تأکید می‌کنند حتما خانم‌ها در شورا‌های عالی باشند و خانم‌های متخصصی را منصوب کرده اند؛ امیدواریم گسترش پیدا کند.

آیا زلنسکی واقعاً می‌خواهد قدرت تخریب پهپاد‌ها و موشک‌های ایرانی را تجربه کند؟
مرندی مشاور تیم مذاکره کننده هسته‌ای در توئیتی در واکنش به اظهارات مشاور زلنسکی در باره حمله به اصفهان نوشت: آیا زلنسکی واقعاً می‌خواهد قدرت تخریب پهپادها، موشک‌ها و سایر سلاح‌های ایرانی را تجربه کند؟ محمد مرندی مشاور تیم مذاکره کننده ایرانی نوشت: به نظر می‌رسد، یکی از مشاوران زلنسکی به دست داشتن اوکراین در حمله پهپاد‌های اسرائیلی به اصفهان اشاره کرده است! وی افزود: آیا زلنسکی واقعاً می‌خواهد قدرت تخریب پهپادها، موشک‌ها و سایر سلاح‌های ایرانی را تجربه کند؟ او قطعا از چنین حماقتی پشیمان خواهد شد.


نماینده مجلس: نمایندگان آلمان خواهان انحلال گروه دوستی پارلمان برلین و تهران هستند
نادری رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران- آلمان در مجلس با اشاره به اینکه پارلمان آلمان خواهان منحل کردن گروه دوستی پارلمان آلمان با ایران است، گفت: اخیرا از سفارت ایران در برلین یادداشتی دریافت کردیم، مبنی بر اظهارنظر عده‌ای از نمایندگان پارلمان آلمان، که باید گروه دوستی آلمان و ایران منحل شود. احمد نادری با اشاره به اینکه پارلمان آلمان خواهان منحل کردن گروه دوستی پارلمان آلمان با ایران است، گفت: به تازگی از سفارت ایران در برلین یادداشتی دریافت کردیم، مبنی بر اظهارنظر عده‌ای از نمایندگان پارلمان آلمان، که باید گروه دوستی آلمان و ایران منحل شود. رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران- آلمان در مجلس با بیان اینکه منافع آلمانی‌ها در قطع ارتباط و درگیری با ایران نیست، گفت: در نظم چند قطبی آینده دنیا ایران به قدرت بین‌المللی تبدیل می‌شود. /فارس

مالی: آمریکا آماده ازسرگیری مذاکرات غیرمستقیم با ایران است
نماینده ویژه آمریکا در امور ایران در گفت‌وگویی با اشاره به پیشرفت برنامه هسته‌ای ایران، تاکید کرد که دیپلماسی بهترین راه حل‌وفصل‌ مساله توافق هسته‌ای است. به گزارش روزنامه الشرق الاوسط، رابرت مالی، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران در گفت‌وگویی با شبکه بی‌بی‌سی درباره تعامل با ایران بر سر مساله برنامه هسته‌ای آن، گفت گه «اگر روش‌های دیپلماتیک و مذاکراتی میان دو طرف در زمینه توافق هسته‌ای کارآمد نباشد، گزینه نظامی به بحث گذاشته می‌شود» که به گفته جو بایدن، رییس جمهور آمریکا، «آخرین چاره» است. مالی با اشاره به ناآرامی‌های اخیر در ایران، گفت: دولت آمریکا با وجود پابرجا بودن مشکلات در مدت دو سال گذشته، کاری در راستای تغییر حکومت در ایران انجام نمی‌دهد. او در این راستا تاکید کرد: دیپلماسی بهترین راهکار است. /ایسنا

مشارکت ضدانقلاب در حمله به مجتمع کارگاهی وزارت دفاع در اصفهان
رسانه نزدیک به شورایعالی امنیت ملی نوشت: تجهیزات استفاده شده در حمله به مجتمع کارگاهی وزارت دفاع در اصفهان پس از انتقال به کشور توسط گروه‌های ضد انقلاب کُردی، در یک کارگاه مجهز با استفاده از نیرو‌های آموزش دیده مونتاژ و مورد استفاده قرار گرفته است. اخبار رسیده به «نورنیوز» حاکی است؛ قطعات ریزپرنده‌هایی که در اقدام خراب‌کارانه چند روز پیش علیه مجتمع کارگاهی وزارت دفاع در اصفهان مورد بهره‌برداری قرار گرفته بود به همراه مواد انفجاری، با مشارکت و هدایت گروه‌های ضدانقلاب کُردی که در اقلیم کردستان عراق مستقر هستند وارد ایران شده است. بر اساس اطلاعات دریافت شده، این گروه‌ها به سفارش سرویس امنیتی بیگانه پس از دریافت قطعات ریزپرنده‌ها و مواد انفجاری، آن‌ها را از یکی از مسیر‌های صعب‌العبور در شمال غرب وارد کشور کرده و به رابط سرویس در یکی از شهر‌های مرزی تحویل داده‌اند. این گزارش حاکی است؛ قطعات و مواد فوق در یک کارگاه مجهز با استفاده از نیرو‌های آموزش دیده مونتاژ و برای حمله خراب‌کارانه علیه مجتمع کارگاهی وزارت دفاع در اصفهان مورد بهره‌برداری قرار گرفته است. در مردادماه سال جاری نیز یک گروه تروریستی از عناصر ضدانقلاب کُردی که از سوی سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی برای انفجار در تاسیسات صنعتی اصفهان سازمان‌دهی شده بودند توسط وزارت اطلاعات دستگیر شدند.

واکنش عضو هیات رئیسه مجلس به ادعایی درباره سوال از رئیس‌جمهور
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی ادعای یک رسانه مبنی بر طرح سوال از رئیس‌جمهور به نقل از یک منبع نامشخص را بی‌اساس و کذب دانست و گفت: ادعای مطرح به نقل از نماینده‌ای موهوم، فقط یک کار رسانه‌ای است و قابل اعتنا نیست. علیرضا سلیمی با تکذیب خبر برخی رسانه‌ها درباره سوال از رئیس‌جمهور اظهار کرد: بر خلاف ادعای منتشره، هیچ سوالی در سامانه مجلس در خصوص سوال از رئیس جمهور ثبت نشده است. ملاک اعلام نظر در مجلس سامانه است و من شخصاً سامانه را چک کردم و هیچ موردی در این خصوص ندیدم. عضو هیات رئیسه مجلس با بیان این‌که «برای سوال از رئیس جمهور حداقل یک چهارم نمایندگان باید آن را امضا کنند»، تاکید کرد: به صرف این‌که یک نفر یا چند نفر محدود قصد سوال از رئیس جمهور داشته باشند قابل طرح نیست و لذا بازنشر آن هم در این مقطع زمانی، فقط یک کار رسانه‌ای است و از طرف مجلس قابل طرح نیست. /ایسنا

به پنج میلیون ایرانی خارج‌نشین هم یارانه نقدی می دهیم
مدیر کل اقتصاد کلان سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه اگر قرار بود براساس توقعات منابع تخصیص دهیم، تورم ما تا امروز به بالای ۷۰ درصد می‌رسید، گفت: حداقل ۵ میلیون تن در خارج از مرز‌ها از یارانه نقدی استفاده می‌کنند. وی در نشست بررسی عملکرد هدفمندی یارانه‌ها گفت: بحث یارانه یکی از موضوعات مهمی است که سبب هدر رفت منابع شده است. یارانه‌ها مساوی بین مردم تقسیم می‌شود. در حوزه یارانه به ویژه در بحث انرژی شاهد هدر رفت منابع هستیم. وی در خصوص آزمون وسع و شاخص‌های آن گفت: اتفاقی که رخ داد این بود که وزارت رفاه تحت فشار زیادی بود و برای این کار اطلاعات زیادی لازم است. براساس شاخصی که اعلام شد، تقریبا زیر ۵ درصد افراد برخوردار محسوب می‌شوند و رفتار مصرفی نامناسبی دارند. بیش از پنج میلیون در حال استفاده از یارانه هستند که در خارج از مرز‌های کشور قرار دارند. ما به جای ۸۵ میلیون تن حداقل به ۹۰ میلیون تن یارانه می‌دهیم.

وزیر رفاه: دولت یارانه نقدی را حذف نمی‌کند
مرتضوی، وزیر کار و رفاه اجتماعی گفت: پس از هرمزگان از امروز طرح کالابرگ الکترونیکی در سه استان گیلان، مرکزی و قزوین نیز آغاز شد. با فروشگاه‌های زنجیره‌ای هماهنگ شده که در آینده نزدیک بتوانیم سراسری طرح کالابرگ الکترونیکی را اجرا کنیم. حتماً این طرح تا آخر سال سراسری اجرا می‌شود. دولت هیچ بنایی ندارد که یارانه نقدی را حذف کند، اما تکلیف قانونی است که کالابرگ‌ الکترونیکی هم باشد.

می توانیم در بین ده کشور برتر از حیث تولید خودرو باشیم
عبداله توکلی لاهیجانی، مدیرکل دفتر صنایع خودرو وزارت صنعت، معدن و تجارت نوشت: صنعت خودروی ایران مسیر پرفراز و نشیبی را در طول حیات خود پیموده است و هرچند مختصات کنونی این صنعت از منظر کیفیت، قیمت و مقیاس تولید رقابت پذیر در جایگاه مطلوبی قرار ندارد، با اتکا به ظرفیت‌های ایجاد شده در این صنعت و بازار جذاب کشور و منطقه، یکی از صنایع مهم کشور محسوب می‌شود که دست یافتن به جایگاه مطلوب بین المللی برای آنان که با ظرفیت‌های این صنعت آشنا هستند، دور از ذهن به نظر نمی آید. این صنعت دارای مزیت فراوان برای جهش در تولید بوده و بر اساس تحلیل بسیاری از موسسات بین‌المللی مشاوره کسب ‌و کار، ایران در بازده تولید خودرو به سبب وجود نیروی کار ارزان، منابع انسانی متخصص (فنی و مهندسی) در دسترس و انرژی ارزان، حائز رتبه نخست در منطقه غرب آسیا و شمال آفریقا در سال ۲۰۲۱ بوده است. بازار ایران نیز از حیث سرانه مالکیت خودروی کشور و کشورهای منطقه می‌تواند محرک خوبی برای رشد و توسعه صنعت خودروسازی باشد. هم اکنون امکان دستیابی به ظرفیت تولید سه میلیون دستگاه خودرو در سال ۱۴۰۴ و قرار گرفتن در میان ده کشور برتر از حیث تولید خودرو برای این صنعت متصور است.

معاون رئیسی: با سیزده کشور ارتباط بانکی برقرار کردیم
حسینی؛ معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: امروز با ۱۰۰ بانک روسی ارتباط داریم و از این طریق با سیزده کشور ارتباط بانکی برقرار کردیم که این موضوع قطعاً منشأ درآمد برای کشور است‌. اصلاح ساختار معیوب اقتصادی کشور مهم‌ترین هدف و در اولویت نخست دولت سیزدهم است.

وزیر نفت: امیدواریم مجبور به واردات بنزین نشویم
وزیر نفت گفت: تمامی پالایشگاه‌های ما محصولاتشان در سطح یورو و استاندارد است و لحظه‌ای کنترل می‌شود. از این رو هیچ فرآورده‌ای در کشور خارج از حد مجاز و استاندارد تولید نمی‌شود. برخی پالایشگاه‌ها با اصلاح فراورشی و هزینه‌های انجام شده محصولاتشان یورور ۵ هم هست؛ مثل شازند اراک، ستاره خلیج فارس و پالایشگاه اصفهان، که روزانه ۱۶ میلیون یورو ۵ تولید می‌کنند. هیج فرآورده غیراستاندارد نه وارد و نه تولید می‌کنیم. اوجی درباره واردات بنزین در ماه‌ آینده گفت: امیدواریم با همکاری که مردم دارند و تدابیر دولت مجبور نشویم بنزین وارد کنیم.

کف قیمت خودروهای لوکس برای مالیات ستانی تغییر کرد
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ با اشاره به مصوبه کمیسیون درباره مالیات بر انواع خودروهای لوکس، بیان کرد: در این بخش پیشنهاد لایحه بودجه خودرو تا سقف یک میلیارد و پانصد میلیون تومان ارزش بود که نسبت به مازاد این نرخ، یک درصد مالیات دریافت شود که این رقم در کمیسیون تلفیق به سه میلیارد تومان رسید.

واکنش یک نماینده مجلس به شروط جدید خودروسازان برای ثبت نام در قرعه کشی‌
روح الله ایزدخواه نماینده مردم تهران در مجلس درباره شروط جدید خودروسازان برای ثبت نام در قرعه کشی‌ها مبنی بر واریز پول خودرو، تصریح کرد: این موضوع نیز ابزار کارآمدی نیست زیرا دلالان می‌توانند با اجاره کارت ملی، این شرط را اجرایی کنند، همان گونه که در گذشته نیز اجاره می‌کردند، با این شرط افرادی که توانایی مالی بالایی دارند، می‌توانند در این طرح‌ها نام نویسی کنند. 

تحقق وعده ساخت مسکن دولت با متری ۷ میلیون
جعفری مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید گفت: رویکرد ما در نهضت ملی مسکن ساخت خانه‌های یک طبقه است به این صورت که اگر خودشان متمایل باشند در شهرهای جدید به متقاضیان زمین می‌دهیم و بر اساس سهمیه هر شهر از تسهیلات نهضت ملی مسکن وام دریافت کرده و ساخت و ساز می‌کنند. وی افزود: در روش دیگر ما برای متقاضیان خانه‌های یک طبقه حیاط دار می‌سازیم که هزینه ساخت متری ۳ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان برآورد شده است و هزینه مشاعات نیز کسر خواهد شد. به گفته معاون وزیر راه و شهرسازی برای شهرهای جدید که اراضی کم و متقاضی زیاد است، خانه‌های ۴ تا ۷ طبقه می‌سازیم قرارداد ساخت این خانه‌ها متری ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان خواهد بود که با محاسبه نرخ تعدیل سال ۱۴۰۰ به متری ۷ میلیون تومان می‌رسد. وی تصریح کرد: با انبوه سازان مدیریت هزینه خواهیم کرد تا قیمت تمام شده ساخت مسکن در دامنه متری ۷ میلیون تومان بماند و ساخت واحدها در همین باره قیمتی به پایان برسد برای این منظور سهم مشاعات را کاهش می‌دهیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۷
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۲۶
مدیرکل دفتر صنایع خودرو وزارت صنعت : هم اکنون امکان دستیابی به ظرفیت تولید سه میلیون دستگاه خودرو در سال ۱۴۰۴ و قرار گرفتن در میان ۱۰ کشور برتر از حیث تولید خودرو برای این صنعت متصور است !!!!!!!!!!
پاسخ ها
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
تولیدسالانه سه میلیون دستگاه خودرو یک میلیون دستگاه خانه یک میلیون شغل موتوصور است یعنی می شود تصور کرد یا به عبارتی خیال کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
به مناسبت روز پدرو دهه ی فجر
مبلغ 8 میلیون تومان
به حساب هر یک از کارمندان بانک واریز شده
از تابناک درخواست شفاف سازی موضوع را دارد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
این چرندیات هم سخنان غیرکارشناسی محسوب میشه؟
آقای مرندی بدون اجازه و رای گیری توسط مردم اجازه حضور در هیچ جنگی را ندارید
پاسخ ها
تلخ
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
مگه ایشون و آقای جلیلی برای تحریم افرینی و به دردسر انداختن کشور و زیر برجام زدن از من و شما اجازه گرفته؟ ایشون اصولا نیازی به مجوز ندارد دردسر تولید میکند ادامه اش با مردم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
شرایط بسیار بحرانی میرسه از مسوولین خواهش میکنم مرندی و جلیلی رو ساکت نگه دارن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
کشور چند تا وزیر و سخنگو و معاون و مسول امور خارجه دارد ؟

چرا هر کسی اجازه دارد تا هر چه دلش خواست بگوید؟

مرندی چه از جان مردم و کشور میخواهد ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
همین دو نفر که اسم بردی با تیمشون مسبب به خطر افتادن کشور و مردم هستند.با اون زمستان سرد اروپاشون
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
یکبار از خودتون بپرسید چرا مردم از ظریف حمایت میکردن ولی از جلیلی نه؟
سید مجتبی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
جناب آقای دکتر مرندی پاسخی دادند که در عرف دیپلماتیک همه کشورها از چنین حقی برای خودشون فارغ از تمام سازوکارهای تصمیم گیری و تصمیم سازی به نشانه عرق ملی استفاده میکنند، من نمیدونم شما واقعا سطح هوشت در همین حده که فکر کردی با دفاع ایشان از منافع در سطح دیپلماتیک جنگی توسط دکتر مرندی راه اندازی خواهد شد؟!؟!؟
نمی گم با کیا شدیم 80 میلیون چون همه 80 میلیون از رجز خوانی علیه هر اجنبی خوشحال میشن. شما رو نمیدونم!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
به شما وابسته ها و غرب زده ها هیچ ربطی ندارد کشور رهبری و رییس جمهور دارد که به موقع دلقک را ادب میکنند
وحید
| United States of America |
۰۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۴
واله
خلایق هر چه لایق
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۴
عباس آقا
اونها جنگ رو شروع کردند. ضمنا برای جنگ با سایر کشورها فرمانده کل قوا تصمیم نهائی را می گیرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۴
میدونید چرا به امثال من می‌گویند غربگرا
چون اقبالی به کفار گربه خور چین ندارم
چون یاد گرفتم که از متجاوزی چون روسیه حمایت نکنم
دلیل دیگری بر اینکه ایران بهشت سرمایه داری است:
کف قیمت خودروهای لوکس برای مالیات ستانی تغییر کرد
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ با اشاره به مصوبه کمیسیون درباره مالیات بر انواع خودروهای لوکس، بیان کرد: در این بخش پیشنهاد لایحه بودجه خودرو تا سقف یک میلیارد و 500 میلیون تومان ارزش بود که نسبت به مازاد این نرخ، یک درصد مالیات دریافت شود که این رقم در کمیسیون تلفیق به 3 میلیارد تومان رسید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
این افزایش مبلغ نشان میدهد بزودی قیمت خودروهای معمولی بیش از 3 میلیارد تومان خواهد شد
انتطار ما استیضاح رییسی است ..در دوره رییسی. مرزها رها شده و هرچی افغانی بود ریخته ایران و خودروساز هم رها شده که هرچقدر خواستن گران کردن...اگر میخواهیم مصرف بنزین ما صفر سود باید خودرو برقی وارد کنیم و درب کارخانجات خودروسازی را ببندیم
پاسخ ها
غیرممکن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
همون مجلسی که از سیصد نفر دویست و پنجاه نفر نامه نوشتند و از رییسی خواهش کردند قدم رنجه بکند و بعد از فتح تپه های مختلف، بیاید وvریاست جمهوری را هم فتح کند مگر می توانند برخلاف پیمان نامه اولیه خود عمل کنند و ایشان را استیضاح کنند؟ خود نمایندگانی که در سه سال به جز شعار و بیانیه ضد برجام تلاشی نکردند را کی استیضاح بکند؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
تو یک نفر اگر ایرانی هستی فقط از طرف خودت حرف بزن . درود بر رییسی که خواب را بر حرام خورها و مزدورها حرام کرده است . امت اسلامی کشور نمیشناسد .
چرا مذاکره غیرمستقیم؟ ما باید با آمریکا مذاکره مستقیم داشته باشیم به خاطر مردم و منافع ایران حتی روسای جمهور بروند و صحبت کنند
چرا فرصت سوء استفاده به دیگران در انتقال پیام داده می شود چرا اصلا دیگران باید پیامهای ما را بدانند اینها خلاف منطق است و چرا باید با انتقال پیام کارها لاک پشتی پیش برود …
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
مشکل اینجاست که مسولان نه مشکلی دارند

و نه مشکلات مردم را می‌فهمند و برایشان مهم نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
با امریکای اشغال مذاکره هیچ معنایی ندارد .چه مستقیم و چه غیر مستقیم
آقای مثلا مشاور تیم هسته ای!شما امتحان خودتون را در ایده زمستان بسیار سخت اروپا پس دادید.دوباره ایده هاتون رو امتحان نکنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
زمستان سخت اروپا را چطوری باید به شما ها بهمونند . انگلیس 1000 نفر مردند منتهی اربابتون بی بی سی انتشار نمیدهد ، مردم حق ندارند هیزم بخرند و در حیابان به خانه هاشون ببرند به ملکه برمیخورد هزینه انرژی خداقل 80% اقزایش پیدا کرده ، تو فرانسه تون مجبور به قطع چراغ روشنایی خیابان ها شدند و برای اینکه ابروشون نره گفتند در صرفه جویی برنده شدیم . خحالت بکشید .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
ملکه انگلیس خیلی وقته مرده. بچه چیش برمیخوره؟ ما که تو اداره از سرما کبود شدیم به خاطر خاموشی وسایل گرمایشی. نه هیزم داشتیم نه اجازه روشن کردن هیزم. گاز یه عده م که قطع بود
“ می توانیم در بین ۱۰ کشور برتر از حیث تولید خودرو باشیم” یعنی روز ما را ساختی با این بیان باحال. تا شب لبخند به لب خواهیم داشت
آخه ضد انقلاب پهپاد رو از کجا اوورده ؟
لابد میخوان بندازن گردن اغتتشاشگرا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
خبر امروز را خوندی که کومله رفقاتون زحمت اینکار را کشیدند
آقای مرندی تو چکاره ای که کشورهای دیگر راتهدید می کنی تو جای زلنسکی بودی هفته اول اکراین را تحویل پوتین می دادی .پس دشمن تراشی ممنوع.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
اوکراین باید ادب بشود . مرتیکه دلقک فکر کرده میتونه هر حرفی را بزنه و کسی بهش چیزی نگه اگر رسما عذر خواهی نکنه عواقب جدی ان را باید پس بدهد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
عجب نظر دندان شکنی
آقای مرندی برای کی توییت می‌زنی ،بذار توییت های قبلی اثر بذارن بعد توییت جدید بزن.
این مرندی چکاره هست در مورد همه مسائل نظر میده، این شخص فقط لاف و بلوف هست ، اون از زمستان سخت و اینم از قدرت پهپادها..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
نترسید یه عذر خواهی میتواند جون دلقکتون را نجات بدهد
فعلا در بین ۱۰ کشور برتر در زمینه تولید لگن های سیار و ارابه های مرگ قرار داریم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
، از خود تحقیری خسته نشدی، البته شما غرب گداها همیشه اینطوری دستور دارید
این محمد مرندی مشاور تیم مذاکره کننده است یا مسئول نظامی؟چرا کشورمان اینقدر بی در و پیکر شده که هر کسی در خارج از حیطه و وظیفه اش حرف میزند؟قانون کجاست؟تصمیم گیر کلان کیست؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
نترس ، اگه بگند غلط کردیم باهوشون کاری نداریم
مادر من با 85 سال سن و حقوق بازنشستگی و بیماری خاص و یک خودرو وطنی 17 سال پیش بنامش و بدون مسکن شامل یارانه بگیران نیست.لطفا ایشون را از امار 90 میلیونی کم کنید.
قدرتمند کسی است که حمایت اکثریت مردم کشورش را دارد پس قدرتمند بودن برابر است با مردمی بودن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
پس به نازم به جمهوری اسلامی ایران
فقط فرقش در این است که ان زمان کل جمعیت ایران 36 میلیونی پشت شما بود ولی الان شاید بالای 90 در صدر از مردم مخالف شما هستند و فقط کیهان و نمایندگان مجلس با شما است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
حرف الکی زدن که کنتور نداره ، شما ها که تعدادتون از 50 هزار نفر بیشتر نیست و این تعداد هم از صدقه سری پول های عرعرستان هست حتما اکثریت هستید . راهپمایی میلیونی مردم را نمی بینید مثل دلقک تو فضای مجازی دور خودتون جمع میشید فکر مکنید زیادید . به همین فکر ها دلتونو خوش کنید
اقاي ريسي امروز رفتم گوشت بخرم گفت گوشت ران كيلويي ٤٥٠ هزار تومان،انوقت مياي داخل تلويزيرن ميگي تورم از ٦٠ درصد به ٤٠ رسوندم
مرندی جان همون زمستان سردت کافیه. دیگه رجز نخون
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
هیزم کیلویی چنده ؟
متری ۷ میلیون؟ مگه خونه کاه گلی می خوای بسازی
پیشنهادی خدمت همه مسولان خرد و کلان دارم که یک ماه مرخصی بگیرن و در هر نقطه ای از دنیا خواستند تفریح کنند و همه ارتباطشون با کشور را قطع کنند تا حداقل یک ماه اعصاب مردم راحت باشه.
اگر هر سال ماهی یک بار اینکار را کنند که عالی است
یکی به مردم بگوید مرندی چه مسولیت رسمی و قانونی دارد که به خود اجازه می دهد با مقامات اوکراین مجادله کند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
اقا زاده اند .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
دمش گرم حواب دلقک را خوب داده
شغل کولبری و قاچاق با قاطر به درد همین کارها می خورد، بعد یک عده از اینها برای کولبری اشک تمساح می ریزند
آقای مرندی که مشاور تیم هسته ای هم هستند، نمیداند که این گونه تهدیدات میتواند تبعاتی هم داشته باشد ؟
جناب مرندی هر بار به رئیس جمهور مشورت میدی من پشتم میلرزه.فقط خدا میدونه مشورت حالت قراره چه بلایی تو آینده سر مردم بیاره.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
دلقک یه غلطی کرده جوابشو گرفت
درباره گزارش نورنیوز:
* آیا منابع اطلاعاتیِ نور نیوز همه این اطلاعات را از قطعات شکسته ریزپرنده ها، خواندن اطلاعات ذخیره شده روی تراشه و حافظه دستگاه و بقایای بمبلت ها به دست آورده اند؟ (نکته: احتمال اینکه لوگ های سیستم در آزمایش ریزپرنده در خارج از مرزها پاک نشده باشد و این لوگ ها حاوی موقعیت مکانیِ ریزپرنده در کشور مبدأ باشد وجود دارد ولی در سایر مراحل قطعا اطلاعاتی ثبت نشده)

*منبع نورنیوز در خبر با سه عنوان ذکر شده:
1) اخبار رسیده به «نورنیوز»
2) اطلاعات دریافت شده
3) این گزارش حاکی است
افرادی که با داده ها کار می کنند (اصحاب رسانه، افسران اطلاعاتی و غیره) به خوبی میدانند که این سه واژه (خبر، اطلاعات و گزارش) به کیفیت های متفاوتی از داده های دریافتی اشاره می کند و هر کدام از اینها در نتیجه انجام ارزیابی می تواند به دیگری تبدیل شود ولی در گزارش نورنیوز به دلیل نامشخص اینها هم معنی در نظر گرفته شده اند و معلوم نیست که نورنیوز دارد خلاصه یک گزارش رسمی یا اطلاعات خامِ یا محتمل ترین فرضیه ی پیش روی دستگاه امنیتی را برای مخاطبش افشا می کند.

*اینکه بخشی از بمبلت ریزپرنده ها به وسیله پرینت سه بعدی ساخته شود یکی از محتمل ترین گزینه هاست و احتمالا یکی از سرنخ های نیروهای امنیتی، همین باشد و آنچه در گزارش نورنیوز به عنوان "کارگاه مجهز با استفاده از نیرو‌های آموزش دیده" همین باشد (البته هیچ تصویری از بمبلت ها منتشر نشده و این صرفا یک حدس است)

**نکته: اطلاعاتی که در خصوص بمبلت ها ارائه کردم در منابع اینترنتی در دسترس عموم است.
وزير رفاه : دولت يارانه نقدي را حذف نمي كند !
-------------------
آقا مصطفي قبلاً دعا مي كرد كه يارانه ها نقدي باشد و كوپني ( كالا برگ ) نباشد ! آقا مصطفي عقيده دارد پول نقد چيز ديگري است ! در خريد مايحتاج ضروري روزانه محدوديتي ايجاد نمي كند ! او مي گويد : هر چيزي كه دلم بخواهد مي توانم بخرم ! همين يك ساعت پيش كه اين مژده را به او دادم كه يارانه نقدي حذف نمي شود ، بر عكس انتظارم آقا مصطفي دلسرد بود !
-- آقا مصطفي انگار از اين مژده خوشحال نشدي كه يارانه ها نقدي مي ماند ! ... خيال مي كردم از اين خبر خوش مشعوف مي شوي !
آقا مصطفي پوزخندي زد و گفت :
-- دلم خوش است كه نامم كبوتر حرم است ! ميدوني جعفر آقا ، ديشب خوابم نمي برد ، تا نزديك اذان صبح از اين دست به اون دست شد م اما دريغ از يك ساعت خواب ! ... رفتم تو حساب و كتاب ! يك حساب و كتابي كردم كه خودم هم از تعجب دهانم دقايق طولاني باز بود ! لابد مي خواهي بداني حساب و كتابم چه بود ؟ ... الان عرض مي كنم ! حساب و كتابم يارانه اي بود ! ... جعفر جان ميدوني كه ما دو نفريم من و عيال ! ماهي ششصد تومان يارانه داريم ... ديشب به اين نكته پي بردم كه اگر ما يارانه سه ماه و نيم مان را خرج نكنيم و كناري بگذاريم آون وقت ميشه پول يك گرم طلا ! ... ملتفتي برادر ؟ يارانه سه ماه و نيم = يك گرم طلا ! ... به نظر شما عجيب نيست همسايه محترم ؟
-- به نكته عجيبي پي بردي آقا مصطفي ... حساب و كتاب طرفه اي كردي شما ! ... اصلاً ملتفت اين حساب و كتاب نشده بودم ...معلوم ميشه شما آدم نكته سنجي هستي آقا مصطفي !
-- زنده باشي برادر !
مرندی و‌کارشناس!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
دلقک حسابی ترسیده
جناب مرندی به اندازه کافی در جوامع بین المللی اوضاع کشور خیط هست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
امریکایی خودشونو خراب کردند گند تجهیزات اشغالشون هر زوز داره بیشتر درمیاد . اینبار نوبت تانک هاشو ن هستید که توسط پهپاد ها بره هوا
اینجانب سرپرست خانوار چهارنفری از وزارت رفاه شکایت دارم که چرا یارانه اعضای خانواده بنده را از مهر ماه 94 قطع نموده اند و پس از چند بار اعتراض بنده به صورت حضوری و غیر حضوری ، اعلام نموده اند که چون اینجانب در تهران دارای آپارتمان می باشم یارانه خانوار را قطع کرده اند . آیا اینجانب که معلم بازنشسته هستم و دارایی من همین یک آپارتمان می باشد پس از سی سال معلمی دارایی زیادی محسوب می شود و جزء ثروتمندان محسوب می شوم ؟ در ضمن قبل از انتخابات پیامکی از ستاد هدفمند کردن یارانه ها ارسال شد که یارانه شما به اشتباه قطع شده و وصل خواهد شد اما تاکنون هیچ خبری نشده است . آیا این انصاف است ؟ آیا این عدالت است ؟ خواهشمندم پیگیری و رسیدگی نمایید.
اگر مدیرکل اقتصادکلان سازمان برنامه قطعاًازارزش پول ما بخبرند ومیدانند که بالاترین یارانه ای که درماه به یک نفراز پائین ترین دهک جامعه میدهند از قیمت نصف ساندویچ پنیر یعنی ارزانترین وبیکیفیت ترین وعده غذائی درخارج ازکشور کمتراست واگرآن بنده خدابجای درازکردن دستش برای گرفتن یارانه که باآنهمه دردسربرای هموطنان مقیم داخل همراه است درآنجاگوشه خیابان به ایستد وبرای اینکه شرمسارنشود چشم خودراببنددودستش رادراز کند بیشترازیارانه معمول دروطنش نصیبش میشود البته شاید اگراین ۵ میلیون ایرانی یارانه بگیرساکن یمن ویا کره شمالی ویابعضی ازمناطق گرسنه قاره افریقا باشند اندک چیزی برایشان بشودفکرنمیکنیداین نوعی توهین به هموطنان باشد مگرمملکت ماچه ایرادی داردکه ۵ میلیون نفرازمهاجرین ایرانی یا به آن کشورها مهاجرت کرده باشند ویاماهانه یارانه ای ازوطنشان بگیرندکه عملاً هیچ ارزشی درآنجا ندارد البته شنیده بودیم فرمایشات کذب هرچه گنده تر باورش سهل ترولی نه دیکربه این گندگی آیا فرمایش کننده محترم اصلا میدانند کلاًچندنفرایرانی مهاجردرخارج ازکشورداریم واغلب کدام کشورهازندگی میکنندکه چنین میفرمایندواین آمارعجیب وشوخی مانند ازکجاآمده
درخصوص اظهار آقای مرندی درباره هشدار به زلنسکی یادآوری این نکته ضروریه که این گونه هشدارها شبیه تله برای بهانه دادن بدست دشمن هست. لطفا پهپاد به صربستان بدید به ما چه به چه کسی میقروشه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
به هر کشوری که بخواهیم میدهیم و از کسی هم اجازه نمیگیریم
درباره یارانه خارج نشین ها؟؟اولا کسانی را که می شناسم از اول هیچ یارانه ای نگرفتن،اینجا حقوق یک ساعت کار یک کارگر ساده حداقل 13یورو است‌ که می شود اگر یک یورو را 48 هزار تومان حساب بکنیم می شود؟ 624 هزار تومان ایا فکر می کنید خارج نشین ها به دنبال این مبلغ ناچیز یارانه هستند شاید تک و توکی که خانواده پر جمعیت باشند بگیرند که انگشت شمارهستند نه پنج میلیون ؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۱۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
شمابایدخیلی خوش باورباشی که چنین مطلبی راباورکنی خودت میکوئی مزدکارگر ساعتی 13 یورکه حدود700000 تومان میشودیعنی یک ساعت کار برابریارانه ماهانه دونفر آنوقت چکونه خانواده ایرانی پرجمعیت مقیم خارج ازایران یارانه بکیرد که درخارج خرج وزندگی کند برای اینکه یارانه بکسی بدهندازهمه چیزیارانه‌گیرسئوال میکنند مگرمیشودکسی مسافرت خارج داشته باشدومقیم خارج باشد‌ویارانه بگیردآنها میخواهندبداننداتومبیل قراضه درب وداغون هم داشته باشی یارانه نمیدهند شمالطفاً هرحرفی راکه میشنوی بامغزت فکرکن اگرجورآمدباورکن اولاًغیرممکن است به کسی که مقیم خارج است یارانه بدهند وبازهم غیرممکن است کسی که مقیم خارج باشد دنبال یارانه ازاینجاباشدمگردیوانه باشد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
اما من دوستانی دارم که در آلمان زندگی میکنند و یارانه هم دریافت میکنند و مسخره هم میکنند
جناب نادری جواب شما برای انحلال دوستی با آلمان کنگ و مبهم بود ، چرا شما پیشقدم نمی شوید؟!
نتیجه مذاکره غير مستقيم با آمریکا این فلاکت شد و برجام اجرا نشد.
اکراد تروریست باید در دم اعدام شوند.
این رسانه نزدیک به شورای عالی امنیت ملی که اینقد دقیق مسیر ورود پهباد ها رو توضیح داده نمیتونست قبل از حمله رصد کنه
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
با عقل جور در نمیاد. بیشتر به یک سناریوی تخیلی می ماند تا واقعی
من موندم چرا با این اطلاعات دقیقی که وجود داره در همان آغاز ورود آنها را متوقف نکردند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
از این وطن فروش های کومله هر جی بگید برمیاد . حائن و وطن فروش فقط برای پول کار میکنه
چرا باید ریز پرنده را بیارن در داخل کشور و مونتاژ کنند؟ یعنی نمیشه ریزپرنده کامل را از اونور مرز با کنترل بیاورند اینور؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
آی کیو نخیر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
گل گفتي
احمد
| Norway |
۱۶:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
در اروپا و امریکا و کانادا از این ریزپرنده جهت حمل پیتزا برای مشتری استفاده میکنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
ای کیو نخیر
در نظم چند قطبی آینده دنیا ایران به قدرت بین‌المللی تبدیل می‌شود!!! ما ها خسته شدیم از بس این حرف ها رو شنیدیم؛ شما خودتون خسته نشدین از زدن این حرف ها؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
ایران حتما به ابرقدرت تبدیل میشه و شما ها باید اون موقع تاوان حنایاتتون را پس بدید .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۴
دروغ که کنتور نمیندازه
وزیر نفت: امیدواریم مجبور به واردات بنزین نشویم
وزیر جان اگر خواستی بنده می‌توانم با نصف قیمت جهانی و با استفاده از دیگر محصولات پالایش برای شما هم بنزین با اکتان ۹۴ و هم گازوئیل با ستان بالای ۵۰ درست کنم به شرطی که شما استعفا بدهی و یک وزیر توانا بجای شما گمارده بشود.
کشوری که دومین ذخایر گاز جهان را دارد ‌و مردم در زمستان مشکل گاز دارند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
تو بهتره برای کشوری که درش هستی پیشنهاد بدی که نه تحریم هستید و نه کسی علیه تون توطئه میکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۴
یعنی این ناشناس واقعا اینقدر بهره هوشیش پایینه که نمیدونه ملت وی پی ان استفاده میکنن؟
جناب مرندی شما را به جان همان پدرتان قسم ، شما زبان در کام بگیر و اظهار نظر هایت را واسه خودت نگهدار

هنوز از آخرین شیرینکاری تان!! در مورد زمستان سرد اروپا و گرفتن امتیازات انرژی از انها داریم میکشیم !!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
دم اقای مرندی گرم که خواب غربی ها را خراب کرده دلقک باید ادب بشه
یکی این مرندی رو خاموش کنه. به اندازه کافی با نظریه زمستان سخت برای مملکت هزینه ترلشیده. ضمنا کسی در مورد حمله های اسرائیل به تاسیسات ما نظری نداره؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
شما ها اگر ساکت شید به نفع این کشور هست . اربابتون اسراییل با این همه ادعا حرات نمیکنه همچنین ادعایی بکنه ، ولی دلقک چون ذاتا دلقک هست b مفت میزنه
اینکه خارج نشین ها یارانه می گیرند یک دروغ بزرگ هست پنج میلیون نفر در ایران حساب بانکی ندارند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
مگر یادتان رفته در زمان احمدی نژاد معلوم شد چند

مسول دولتی در ثبت بنام چند میلیون مرده یارانه

محاسبه و خودشان دریافت میکردند
«آیا زلنسکی واقعاً می‌خواهد قدرت تخریب پهپادها، موشک‌ها و سایر سلاح‌های ایرانی را تجربه کند؟»

درود بر جناب مرندی. مگر این که زلنسکی از شما بترسد و در جنگ تسلیم شود. در برابر روسیه که نترسید و کوتاه نیامد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
دلقک یا ناتو خجالت بکشید این دلقک را اینقدر باد نکنید
خانم خزعلی این نبوغ شما و امثال شماست که با صرف کردن آن در امور کشور شرایط را به اینجا کشانده اید .
...زمین می دهیم...می سازیم...مدیریت هزینه خواهیم کرد...

بر خلاف نظر بعضی ها این حضرات خیال پرداز نیستند. خیال پرداز آنهایی هستند که روی این حرف ها حساب می کنند و در آرزوی این خانه ها و آپارتمان ها زیر بار قرض و قوله می روند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
وضعیت اقتصادی مملکتمون درست بشه بسیاری از مشکلات برطرف می شود ... ازدواج کار و ...
بابا، این قدر نگویید این تهضت ملی مسکن الکی است. اگر الکی بود که این جناب مدیر عامل قیمت این خانه ها را، آنهم در این شرایط تورمی متغیر، با این دقت متری سه میلیون و نهصد و پنجاه هزار تومان تعیین نمی کرد. مثلاً می گفت متری چهار میلیون.
آقای فرمانده جنگ اصلی داخل ایران سر پیدا کردن نون شب هست حال ملت بهم میخوره وقتی که گرانی است وقتی که مردم برای رفع مشکل مالی سراغ وام بانک با 23 درصد میرند و شما از موشک صحبت می کنید
خود روسیه با تحریمهای گسترده روبرو است ما زلفمان را گره زدیم به بانکهای روسیه . چه شود .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
وقتی از اقتضاد چیزی نمیدونی اظهار نظر موقوف
یارانه ان 5میلیون نفر باید هرچه سریعتر قطع گردد. در ضمن یارانه مواد غذایی و اب و برق و گاز افغانی ها و سفارتخانه هاو غیره باید قطع گردد چرا سهم ایرانی ها را می خورند بعدا هم شاخ می شوند.
زمستان سخت اروپا دوباره اظهار فضل كرد.
ایران علیه اوکراین از موشک استفاده کنه یعنی باید با همه چیز خداحافظی کنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
جدی میکی این حرف ارباب بود یا خودت . اگر اوکراین رسما عذر خواهی نکنه رسما باید تسلیم شده وبه امریکا فرار کنه
در بحث ریز پرنده ها به صورت بسیار تو ذوق زن گروه های تروریستی را سعی کردین که واژه ((کُردی))رو به صورت بولت نشون بدی که جای تاسف داره در این شرایط که به صورت مضاعف به این قوم نجیب داره ظلم میشه!!!هیچ کُردی حاضر به ضربه زدن به کشورش تاکید میکنم کشورش نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
کومله یک گروه تحزیه طلب هست که ممکنه از هر گروهی درش باشند .این خیانت کومله محرز هست مانند منافقین
آقای مرندی تعقل قبل از نطق را احتمالا یادت نداده اند آقای سیاستمدار !!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
اقای مرندی دستت درد نکنه
من با پول بستگان سال 96 اقدام به ثبت نام پژو 2008 کردم وتا مرداد یک میلیون تومان به آن بنده خداها دادم تا قسط قرضی آنها تمام شد و به علت داشتن همان 2008 که با کمک دیگران خریدم گفتن یارانه بما تعلق نمیگیرد یعنی اگر کسی کمکی به ما بکند و یا به هزار بدبختی یک چیزی خریدی که بعد در بازار گران شد ثروتمند محسوب میگردی اما این افراد که در خارج نشستند مستضعف و محتاج کمک هستند و از طرف دیگر من که هر کسی را دیدم گفته یارانه من قطع شده پس چه جوری میگن این همه یارانه بگیر داریم یک میلیون اندی خرداد به حساب ما ریختند بعد حساب را مسدود کردن تا مبادا بتونیم یک میلیون رو برداریم!!! با همین یه میلیون غیر قابل برداشت که به حساب خیلیها ریخته شد دهان همه رابستند.
فعل به ستوه آمدن رو چطور میشه برای مسئولین صرف کرد که بفهمند آیا واقعا ابتکاری برای عبور از بحران ندارندbیا کلا دارند بی خیالی طی میکنند و مردم ول معطل هستند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
ربطی به فهمیدن ندارد اگه اینها کاری میخواستند بکنند تا حالا انجام داده بودند و به قولی اونی که خواب هست با یه صدا بیدار میشه ولی اونی که خودش رو به خواب زده به هر چه سر وصدا و فریاد مردم هم بیدار نمیشه دلار بهار 1400 به بیست دو هزار تومان هم رسید الآن دوبرابر شده خدایا لااقل تو بیدار شو!!!
5 میلیون خارجی دوستان و اقوام مسیولین هستند وگرنه داداش من و اقوام من چرا نمیگیرند
بیش از پنج میلیون در حال استفاده از یارانه هستند که در خارج از مرز‌های کشور قرار دارند. ما به جای ۸۵ میلیون تن حداقل به ۹۰ میلیون تن یارانه می‌دهیم ولی یارانه های هموطنان مستاجر قطع شده است
اين مرندي بجز هاي و هوي هيچ هنر ديگه اي نداره ، مثل جليلي و باقري و امثالهم كه استاد فرصت سوزي هستن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
درود بر مرندی
آقای مدیر کل اقتصاد کلان، مدعی هستی که به 90میلیون یارانه میدهید، من بازنشسته 7 ساله یارانم قطع شده حق منو به کی میدید؟ چرادروغ
اقای رئیس جمهوری یا هر مقام دیگر فقط همین یک سئوال را به مردم پاسخ دهند کافیست

چرا با وجود این همه تبلیغ از بالاترین سطح کشور تا ریزترین و با این هم در بوق کردن ها از

کارهائی که دولت سیزدهم موفق به انجام شده و همه همه اعلام می دارند که

کشور روز به روز دارد بهتر و خوش تر میشوند

اما

مردم روز به روز ناخوش تر و ناامیدتر میشوند


همین پاسخ یک سئوال کافیست
چقدر مدیریتتان خوب وقوی است من وخیلیها که در ایران زندگی میکنیم یارانه نمیگیریم ولی به ۵میلیون خارج نشین یارانه می دهید تمام مدیران دنیا باید از شما مدیریت رو یاد بگیرند
خرمشهر را خدا آزاد کرد. فضای مجازی را هم خدا آزاد می‌کند.
یعنی پیدا کردن 5 میلیون خارج نشین و قطع یارانه آنها اینقدر سخت است که فقط یارانه داخل نشینان را قطع میکنید .
لطفا بیمه تامین اجتماعی و مسئولیت و شخص ثالث کولبران زحمت کش را پیگیری کنید، اگر قطعات پهبادهای ارسالی در مسیرهای صعب العبور آسیب ببیند توان مالی جبران خسارت را نخواهند داشت
فقط وعده.
هیچ خبری نمیشنویم که به آینده امیدوار باشیم.
بااحترام،آقای دکترمرندی مشاوررسانه ای تیم مذاکره کننده هسته ای همانندپدرمحترمشان، آن یکی آقای دکترمرندی رییس محترم فرهنگستان علوم پزشکی،انسان فرهیخته وباسوادی بنظرمیرسند. منتهی معلوم نیست درکجای موازنه قدرت درکشور عزیزمان جای دارندکه برای همه چیز،چه مربوط وچه نامربوط،اظهارنظرافاضه می فرمایند.
آقای احمد نادری نماینده مجلس از مجلس آلمان تقاضا دارد که گروه دوستی آلمان و ایران را منحل نکند. ما که در کشور هر روزه دولت‌های غربی را دشمن قسم‌خورده ملت ایران اعلام می‌کنیم، پس این دوستی چه ارزشی دارد که آقای نادری بصورتی التماس و بعدا تهدیدی از مجلس آلمان می‌خواهد که این کار را انجام ندهد؟
مدیر کل اقتصاد کلان سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه به پنج میلیون ایرانی خارج نشین یارانه می‌دهیم، فقط توانسته بی‌لیاقتی مسئولان این سازمان مهم را نشان بدهد یا اینکه از اختلاس جدیدی باخبر شده است؟
آخه بچه ۲۵ ساله مشاورش نمی‌کنند، مملکت که نیست
شناسایی کنید وقطع کنید
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر