بازدید 3661

دستاورد‌های مختلف وزارت کشور تبیین می‌شود

مشاور وزیر و رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور، اطلاع رسانی از اقدامات و تلاش‌های انجام شده در مجموعه وزارت کشور و واحدهای تابعه را مهم دانست و گفت: دستاوردهای وزارت کشور در حوزه‌های مختلف در دهه فجر تبیین می‌شود.
کد خبر: ۱۱۶۱۹۵۸
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۵ 30 January 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، افشار دارابی در نشست هم‌اندیشی سیاست‌گذاری رسانه‌ای در حوزه‌های ماموریتی وزارت کشور که با حضور نمایندگان معاونت ها و مراکز این وزارتخانه برگزار شد، تاکید کرد: معاونت‌ها، سازمان‌ها و مراکز تابعه، عملکرد و دستاوردهای خود را از طریق فعالیت‌های رسانه‌ای به اطلاع افکار عمومی برسانند.

رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور با اشاره به در پیش بودن مراسم بزرگ ایام الله دهه فجر، گفت: با هدف روشنگری افکار عمومی نسبت به عملکرد مجموعه وزارت کشور به عنوان دستگاه حاکمیتی و میان‌دار لازم است اهتمام جدی نسبت به اطلاع رسانی برنامه ها و اقدامات راهبردی وزارت کشور و دستگاههای تابعه در سطوح ملی و استانی داشته باشیم.

دارابی افزود: امروز دشمنان به دنبال ناامیدسازی مردم هستند و باید در این جنگ رسانه‌ای بتوانیم با اطلاع رسانی به موقع و هدفدار از اهم اقدامات و فعالیت های صورت گرفته، به تقویت فضای امید و اعتماد در کشور کمک کنیم.

وی در این خصوص از مدیر روابط عمومی سازمان ثبت و احوال کشور خواست اقدامات و دستاوردهای آن سازمان نظیر تسریع در ارائه کارت ملی به حدود ۱۰ میلیون شهروند، تعیین تکلیف افراد فاقد شناسنامه، ارائه نرخ باروری در کشور بعد از ۱۰ سال را به شکل های مختلف تصویری و رسانه‌ای به جامعه ارائه دهند.

موضوع افتتاح طرح های عمرانی در سطوح استانی محور دیگر بحث امروز بود و در این خصوص رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور تصریح کرد: اطلاع رسانی همه جانبه از طرح ها و پروژه های بزرگ در سطح استانی یک ضرورت است و باید در این خصوص از همه ظرفیت های رسانه ای بهره گرفت.

براساس اعلام نماینده معاونت عمرانی، بیش از ۲۰ هزار طرح در حال پایش است که بخش بزرگی از این طرح ها در ایام مبارک فجر افتتاح می شود.

همچنین براساس گزارش نماینده معاونت اقتصادی وزارت کشور با توجه به نزدیکی به ایام پایان سال، ستاد تنظیم بازار به صورت منطقه ای در حال برگزاری است و در این جلسات که همه ۳۱ استان کشور به ۶ منطقه اقتصادی تقسیم شده است به صورت دقیق و کارشناسی نیازهای بازار استان‌ها بررسی و به معاون اول رئیس جمهور ارسال می‌شود.

رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور در بخش پایانی جلسه، با بیان اینکه امروز در عصر انسان- رسانه به سر می بریم، گفت: تولید محتوای قوی، اثرگذار و موجز امری لازم است و باید همه بخش‌ها به صورت جدی همکاری کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر