بازدید 4014
۶

۹۹۰ ملکِ دولتی در مسیر مولدسازی

هیئت عالی مولدسازی دارایی‌ها در سومین جلسه خود ۹۹۰ ملک دولتی را تعیین تکلیف کرده و آن را برای تهاتر بین دو وزارت خانه آموزش و پرورش و وزارت جهاد کشاورزی مشخص کرده است.
کد خبر: ۱۱۶۱۸۶۵
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۲ 30 January 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما، دارایی‌های مازاد دولت که به گفته آقای حسین قربان زاده رئیس سازمان خصوصی سازی تنها در تهران مساحت آن به ۳۰۰ هکتار می‌رسد بعد از تشکیل هیئت عالی مولدسازی دارایی‌ها در ۲۱ آبان امسال، بیشتر مورد توجه دولت‌ها قرار گرفته است.

رئیس سازمان خصوصی سازی در برنامه گفت و گوی ویژه خبری با بررسی ابعاد مختلف مولدسازی دارایی‌ها به چند نمونه نیز اشاره کرده و می‌گوید: ۳۶ هکتار زمین مازاد ناشی از تعطیلی کارخانه چیت تهران در منطقه ۱۶، ۲۹۴ هزار و ۸۰۰ متر اطراف موسسه تحقیقات وزارت جهاد، سازمان حفظ نباتات و مجتمع تفریحی ورزشی وزارت جهاد کشاورزی، ۲۰ هکتار مجتمع‌های تفریحی بانک‌های دولتی و ۸ هکتار مجتمع تفریحی بانک مرکزی واقع در پاسداران از جمله دارایی‌هایی هستند که می‌توانند بهره وری بهتری نسبت به حال حاضر داشته باشند.

این دارایی‌ها قرار است در قالب جلسات هیئت عالی مولدسازی دارایی‌ها بررسی و تعیین تکلیف شوند. کارشناسان معتقدند حجم اموال مازاد غیر منقول دولت حتی به ۱۰ هزار میلیارد تومان نیز می‌رسد.

همچنین دولت قصد دارد تا سهم مولدسازی دارایی‌ها به روش‌های مصوب در هیئت عالی مولدسازی دارایی‌ها را در بودجه سال آینده افزایش دهد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۲۱
انتشار یافته: ۶
به اسم مولد سازی دارن همه چی رو به نام خودشون میزنن که جیبشون پر بشه.
چه بخور بخوری در راه است
حداقل یه بخشیشو بدین به کارمندا خونه دار شن!
خب با اختصاص این ۳۰۰ هکتار زمین دولتی به انبوه سازان معتبر برای قشر محروم و کم برخوردار بقول خودتون مسکن ارزان یسازید نمیگم مجانی پول ساخت را بگیرین
این بزرگترین و عمده ترین مشگل مردم را حل میکنه خب چرا اگر میخان خدمت کنین این که بهتره
مجتمع های تفریحی وزارتخانه ها و بانکها در سواحل شمال و کیش و قشم و شهرهای توریستی دیگر چی ؟
چه کسانی میتوانند این املاک را با این قیمتها بخرند جز خودشان هر وقت خواستید شفاف سازی بشود اسمی کسانی که این املاک را میخرند اعلام فرمایید بعد نشود مثا پورجسینی ها و بیگی ها و امثالهم پیگیری قضایی هم که ندارند خدا به خیر کنه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها