بازدید 3521

بارش برف و باران و لغزندگی راه‌های البرز

رییس پلیس راه البرز اعلام کرد : بارش برف و باران از بامداد امروز دوشنبه با لغزندگی جاده کرج - چالوس و آزادراه های این استان همراه شده که می طلبد رانندگان با احتیاط حرکت کنند.
کد خبر: ۱۱۶۱۸۵۰
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۸ 30 January 2023

عکس آرشیوی است.

سرهنگ پیمان کرمی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد : بارش ها در جاده کرج - چالوس به صورت برف و درمحورهای آزادراهی به صورت باران است ضمن آنکه سطح تمام محورهای ارتباطی استان البرز لغزنده است .

وی بیان کرد: با توجه به پیش بینی هواشناسی مبنی برتداوم بارش ها ، احتمال سقوط سنگ و بهمن در مسیر های کوهستانی به ویژه در جاده کرج - چالوس دور از انتظار نیست که در چنین شرایط جوی رانندگان در حاشیه محورهای کوهستانی و رودخانه ها توقف نکنند.

رییس پلیس راه البرز یادآور شد: رانندگان چنانچه قصد سفر در محورهای کوهستانی استان البرز را دارند خودروهای خود را به زنجیر چرخ مجهز و لوازم ایمنی کنند.

ممنوعیت تردد اتوبوس در محور کرج - چالوس

کرمی بیان کرد: تردد اتوبوس با توجه به بارش برف در جاده کرج - چالوس تردد اتوبوس تا اطلاع بعدی ممنوع است.

رییس پلیس راه البرز خاطرنشان کرد: رعایت فاصله طولی برای جلوگیری از تصادف و عدم تغییر مسیر ناگهانی در محدوه آزادراهی از مواردی است که رانندگان باید رعایت کنند.

ترافیک سنگین در آزاد راه تهران - کرج - قزوین

رییس پلیس راه البرز گفت: اکنون ترافیک در خط جنوبی آزادراه کرج - قزوین حدفاصل ترمینال شهید کلانتری تا پل فردیس و در آزادراه کرج - تهران از پل فردیس تا کلاک و در ادامه درمحدوده گرمدره کرج سنگین است.

وی افزود: تردد خودروها در خط شمالی آزادراه تهران - کرج - قزوین به دلیل بارش باران و کاهش دید در برخی مقاطع با کندی صورت می گیرد.

جاده کرج - چالوس به مسافت ۱۶۰ کیلومتر نیمی از آن در حوزه جغرافیایی استان البرز و مابقی در حوزه جغرافیایی استان مازندران قرار دارد.

استان البرز دارای یک هزار و۵۰۰ کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی است که ۱۸ درصد ترافیک جاده ای کشور مربوط به راه های این استان می باشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل