بازدید 2644

پاکو خمز: در سه بازی ۴پنالتی علیه تراکتور گرفتند!

کد خبر: ۱۱۶۱۴۸۶
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۶ 27 January 2023

پاکو خمس پس از پیروزی 3 بر یک تیمش مقابل ذوب‌آهن در نشست خبری گفت: بهترین خبر امروز این است که سید حسینی حالش خوب است. وقتی مصدومیت این چنینی رخ می‌دهد، حفظ کردن تمرکز تیم کار سختی است و همه ما نگران وضعیت این بازیکن بودیم. به خاطر کسب سه امتیاز خرسند هستیم. می‌دانستیم بازی سختی داریم و خوشبختانه خوب بازی کردیم و به پیروزی دست یافتیم.

وی در خصوص قضاوت داوران در فوتبال ایران، تصریح کرد: مربیان همواره از داوران گلایه دارند، معمولاً راجع به داوری قضاوت نمی‌کنم و می‌دانم کار سختی دارند. در سه بازی، چهار پنالتی علیه ما گرفته‌اند که نگران کننده است. بخشی از موضوع به خودمان برمی‌گردد. تاکنون چنین شرایطی را تجربه نکرده‌ام، چهار پنالتی علیه‌مان گرفته‌اند و در سوی دیگر حتی یک پنالتی به نفع ما گرفته نشده است. نمی‌گویم صد درصد اشتباهات داوری بود.

وی در خصوص وضعیت کاوه رضایی، گفت: باشگاه در این رابطه توضیحات کامل را ارائه خواهد داد.

خمس در خصوص درخشش آلوز، خاطرنشان کرد: باعث خوشحالی و افتخار ماست که چنین بازیکنی داریم و تمدید قرارداد این بازیکن از سوی باشگاه، اتفاق بسیار خوبی بود.

سرمربی تراکتور در خصوص جذب بازیکنان جدید، بیان کرد: قرارداد احسان مرادیان به تازگی امضا شده و مابقی نفرات را هم خودتان می‌دانید. اخباری یکی از بهترین دروازه‌بانان ایران بوده و مرادیان به منظور افزایش رقابت در این پست جذب شده است. از مربیانی نیستم که به صورت چرخشی از دروازه‌بانان استفاده کنم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر