بازدید 9417
۵
چهارگل با کمک اشتباهات یکی از برترین دروازه‌بان لیگ!

استقلال به‌پای تماشاگرانش قوی سپید قربانی کرد!

اشتباهات عجیب ایمان صادقی دروازه‌بان ملوان در دفع ارسال زمینی از کناره‌ها به صورت درازکش، باعث شد انزلی‌چی‌ها دو گل مشابه دریافت کنند. صادقی روی دو گل دیگر استقلال که چشمی و محبی زدند هم واکنش مناسبی نداشت.
کد خبر: ۱۱۶۱۳۵۵
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۶ 26 January 2023

تیم استقلال بعداز مدت‌ها مقابل چشمان هواداران و با درخشش خط حمله خود در لیگ به پیروزی پرگل دست یافت.

به گزارش تابناک ورزشی؛ استقلال در آغاز هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال، از ساعت 15 امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف ملوان انزلی رفت و با نتیجه چهار بر صفر به برتری دست یافت.

استقلال به‌پای تماشاگرانش قوی سپید قربانی کرد!

پدرام قاضی‌پور (36 - گل به خودی)، محمد محبی (44)، ارسلان مطهری (77) و روزبه چشمی (87) زننده گل‌های استقلال بودند.

شاگردان ریکاردو ساپینتو که در سه دیدار گذشته تنها یک امتیاز کسب کرده بودند با این پیروزی 30 امتیازی شدند و موقتاً در رده سوم جدول رده‌بندی قرار گرفتند. شاگردان مازیار زارع نیز که پس از پنج بازی دروازه‌شان باز شد، با 18 امتیاز در رده دوازدهم ایستادند.

اشتباهات عجیب ایمان صادقی دروازه‌بان ملوان در دفع ارسال زمینی از کناره‌ها به صورت درازکش، باعث شد انزلی‌چی‌ها دو گل مشابه دریافت کنند. صادقی روی دو گل دیگر استقلال که چشمی و محبی زدند هم واکنش مناسبی نداشت.

ترکیب استقلال: علیرضا رضایی، رافائل سیلوا، روزبه چشمی، جعفر سلمانی (82 - ابوالفضل جلالی)، کوین یامگا، آرش رضاوند(74 - امید حامدی‌فر)، زبیر نیک‌نفس، سعید مهری، مهدی قایدی (74 - صالح حردانی)، محمد محبی (49 - رضا میرزایی) و ارسلان مطهری (82 - آرمان رمضانی).

ترکیب ملوان: ایمان صادقی، علی خشکفا، سعید کریمی (82 - مهدی موقری)، پدرام قاضی‌پور، مجید عیدی، محمود مطلق‌زاده، صادق بارانی، مهران احمدی، سجاد بازگیر (46 - عبدالله حسینی)، مسعود زائرکاظمین (46 - سهیل فداکار) و مهدی مومنی (59 - محمد قادری).

داور: سیدمهدی سیدعلی

 

صحنه جنجالی بازی اعتقاد ملوانان به عبور توپ از خط دروازه در ابتدای نیمه اول بود که کمک داور و سیدعلی اعتقادی به گل نداشتند و ادامه بازی دادند که همان توپ پشت محوطه جریمه ملوان به خطا روی ارسلان مطهری تبدیل شد‌. ارسلان در این ضدحمله سیدعلی را فریب داد و برخوردی بین مدافع مهمان با پای او صورت نگرفت.

استقلال به‌پای تماشاگرانش قوی سپید قربانی کرد!

شرح گل‌ها:

دقیقه ۳۶ (گل اول استقلال): مهدی قایدی از جناح چپ روی پاس جعفر سلمانی فرار کرد و پس از ورود به محوطه جریمه ملوان، پاس بیرون پا برای ارسلان مطهری فرستاد اما پدرام قاضی‌پور، بازیکن ملوان که تعادلش را از دست داده بود، قبل از مهاجم استقلال به توپ رسید و دروازه خودی را به اشتباه باز کرد.

دقیقه ۴۳ (گل دوم استقلال): فرار سعید مهری از جناح چپ با پاس زمینی او به جناح دیگر محوطه جریمه ملوان برای محمد محبی همراه شد و او با شوت بیرون پا دروازه ملوان را باز کرد.

دقیقه ۷۶ (گل سوم استقلال): رضا میرزایی با استفاده از سرعت بالایی که دارد از جناح چپ نفوذ کرد و با پاسی عالی به داخل محوطه جریمه ملوان، توپ را به ارسلان مطهری رساند تا مهاجم استقلال گل سوم تیمش را به ثمر برساند.

دقیقه ۸۵ (گل چهارم استقلال): ارسال ایستگاهی سعید مهری به تیر یک با ضربه سر عالی روزبه چشمی همراه شد تا با عبور توپ از بالای سر ایمان صادقی، گل چهارم استقلال به ثمر برسد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
عکس اون چهار تا گل رو نگذاشتید،این عکس رو گذاشتید
دمتونگرم عالي بودين هس هم با ٤تا گل بايد ببريم
تابناک لنگی به آتش نشانی زنگ بزن
تماشاگر؟ جوری قیمت گذاری کردین که مردم عادی نتونن برن ورزشگاه بعد یه مشت بسیجی خودتون رو مجانی بردین اونجا نشوندین. قیافه هاشون تابلو بود چکاره ان
یادم نمی ره که وقتی استقلال را در انزلی قربانی کردیم تا پرسپولیس قهرمان شد . شما بعد از این همه سال می سوربن حالا تو لیگ بعدی بخدمت شما کیسه کشا می رسیم
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل