بازدید 4267

آخرین آمار کرونا در ایران تا ۵ بهمن/ فوت ۳ بیمار در شبانه روز اخیر

در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۳۵۹ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی‌شان بستری هستند و حال ۲۲۱ تن از ایشان وخیم است.
کد خبر: ۱۱۶۱۲۵۶
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۱ 25 January 2023
تابناک اجتماعیتاکنون ۶۵ میلیون و ۱۸۷ هزار و ۳۶۷ دوز اول و ۵۸ میلیون و ۵۸۲ هزار و ۶۲۷ دوز دوم واکسن کرونا در کشورمان تزریق شده و همچنین ۳۱ میلیون و ۵۸۹ هزار و ۲۵۵ نفر دوز سوم و بالاتر را دریافت کرده‌اند؛ تزریق مجموعا ۱۵۵ میلیون و ۳۵۹ هزار و ۲۴۹ دوز واکسن تا به امروز.

به گزارش «تابناک»؛ بر پایه اطلاعیه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۱۰۵ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی و از این بیماران، ۲۹ مورد بستری شدند. با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به ۷ میلیون و ۵۶۳ هزار و ۷۲۸ تن رسید.

در ۲۴ ساعت گذشته، ۳ تن از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و بدین ترتیب مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۴۴ هزار و ۷۴۴ تن رسید. این در حالی است که تا به امروز خوشبختانه ۷ میلیون و ۳۳۷ هزار و ۲۰۵ تن از بیماران بهبود یافته‌اند.

همچنین ۲۲۱ تن از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند و همچنین تاکنون ۵۴ میلیون و ۹۷۳ هزار و ۸۳۵ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر صفر شهرستان در وضعیت قرمز، ۶ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۱۲۲ شهرستان در وضعیت زرد و ۳۲۰ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» در کشورمان ۱.۹ درصد است و به همین تناسب، «نرخ بهبود» ۹۸.۱ درصد. این در حالی است که میانگین نرخ مرگ در جهان ۱.۰ درصد است.

 

 
برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا و همچنین اطلاع از «نرخ مرگ» و «نرخ بهبود» در کشورمان و جهان، اینجا را کلیک کنید.
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر