بازدید 4311
۴

حمله رئیس مرکز وکلا قوه‌قضائیه به تاج و فوتبالی‌ها

کد خبر: ۱۱۶۱۰۱۴
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۶ 24 January 2023

رئیس مرکز وکلای قوه‌قضائیه، مهدی تاج و فدراسیون فوتبال را در پرونده ویلموتس مورد انتقاد شدید قرار داد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ عبدالیان‌پور در خصوص تعامل مرکز وکلا با وزارت ورزش به خصوص در زمینه پرونده‌های بین‌المللی گفت: از روزی که مسئولیت را برعهده گرفتم دغدغه‌ام این موضوع بود. در جریان قرارداد ویلموتس هستم، قراردادی که از ترکمچای نیز بدتر است و یک بچه هم قراردادی بهتر از این امضا می‌کرد. قراردادی که ایشان تا زمانی که تیم پیدا می‌کند، ما را مجبور به پرداخت حقوقش کرده است. در این خصوص دغدغه داشتیم و داریم و فردا نیز با وزیر ورزش جلسه خواهم داشت. تعامل ما همیشه خوب  بوده و حتی یک رشته وکالت ورزشی را ایجاد کردیم. کار بزرگی که سال آینده اولین فارغ التحصیلان آن پروانه خواهند‌ گرفت و ‌همچنین به دنبال این هستیم که قراردادها خارجی تحت رصد باشد.

وی ادامه داد: هر روز با ‌شکایت بازیکنان خارجی مواجه هستیم و این موضوع فقط در خصوص استقلال و پرسپولیس نیست. باشگاه‌های شهرستانی ما نیز با این پرونده‌ها مواجه هستند. بازیکنان خارجی مبالغ هنگفتی مطالبه و در بیشتر موارد نیز دریافت می‌کنند. به دنبال ایجاد‌ تعامل هستیم تا باشگاه‌های ما وکیل ورزشی به خصوص در زمینه عقد قرارداد بین‌المللی داشته باشند. در حال حاضر نیز استقلال که‌ بزرگترین باشگاه ایران است و من نیز به آن‌علاقمندم (باخنده) با سمیعی که از وکلای مرکز است، همکاری دارد.

در ادامه عباس هادی‌زاده، سرپرست ورزش مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه عنوان کرد: کمیسیون ورزش در مرکز وکلا سه سال است که فعالیت خود را آغاز کرده است که در این مدت فقط برگزاری مسابقات فوتبال و فوتسال را داشتیم اما با حضور عبدالیان‌پور توجه بیشتر به ورزش شده است. در این مدت برنامه‌های خود را به دو دسته کوتاه مدت و بلند مدت تقسیم کردیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
ازون موقعی که فردوسی پور کنار گذاشتن دیگه تاج و دوستان راحت جولون میدم
اتفاقا ایشون اشتباه فکر میکنه قرارداد بد بسته شده، آقایون در فدراسیون کاملا محاسبه شده و دقیق حساب کردن چقدر تو جیب خودشون بره که برن دنبال یه زندگی راحت..........
ببخشید شما خودتون جعلی و برای کاهش قدرت و استقلال کانون وکلا تاسیس شدید
معنی فساد را عوض کرده اند
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر